|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
vymena manzety na rizeni favo
Autor |
Zpráva |
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Pokud vím tak řízení na fávu a 742 je dosti podobné. Tudíž by to mělo být tak: Vydoluju kulák (pokud máš stahovák, supr, jinak kladivo ) shrneš manžetu, a pod ní je taková matka co jde do konusu, do který je strčená ta tyčka řídící., tak tu matku vyšroubuj, no a máš tu řídící tyčku v ruce. Teď sundej kulák, matici co ho zajišťuje aby se neměnila sbíhavost, a stáhni starou, nandej novou. Když už ovšem tohle hodláš páchat, asi bych vyměnil obě, spony na nich jsou samozřejmost, a asi i kuláky rovnou.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
6.3.09, 00:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Doporučuju vymontovat celou převodku řízení a vyčistit,promazat ji.Zkontrolovat pouzdra axiálních táhel,vyměnit rovnou obě manžety..
Je taky hodně pravděpodobné,že ti nepujdou vyšrubovat kuláky z axial. tahel..Taky doporučuju prostříkat šrouby co drží převodku-hlavně ten nad výfukem..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
6.3.09, 00:44 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
poradil by som ti to inak, vonkajší čap povoliť matku čo ho drží v tehlici a vymlátiť ho s tehlice, povol tú kontamatku na tyčke riadenia, dôležité aby si neotočil s tyčkou riadenia, a čap vytáčaj von a počítaj na koľko otáčok ho vyberieš, údaj zapísať, alebo zapamätať, vytoč aj tú kontramatku, potom ľahko stiahneš starú manžetu, nasadíš novú, zacvakneš pásky a zloženie v opačnom poradí na počet otáčok čo si si zapamätal...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.3.09, 00:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
čap s tehlice vyberám tak že vyšroubujem istiaci šroub na úroveň konca závitu, na to od spodu podložím a zapriem hydraulický hever, a jedným, alebo dvomi údermi veľkého kladiva po ramene tehlice čo ide na ten čap ho vyrazím...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.3.09, 00:57 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Pokud bys měnil jen tu jednu manžetu,tak bych to řešil tak, že bych pouze povolil matici, co zajišťuje kulák a kroucením táhla bych ho vyšrouboval (kulák by zůstal v těhlici, matice v té poloze, v jaké byl kulák).
Poté bych převlékl starou manžetu přes tu matici a novou zpět (přes matici jde v pohodě, stačí trošku potřít olejem).
Nasadit manžetu, zajistit spodní (velkou) sponou, nalít olej do převodky stříkačkou otvorem v manžetě, kterým prochází táhlo, našroubovat zpět táhlo do kuláku, zajistit maticí, pak zajistit menší sponou manžetu a jedém...
...ale kdybych to dělal já, tak řízení ven a pořádná GO
...pozor, co kupuješ za manžety, pokud to nechceš do roka a do dne dělat znovu, tak kup originál (se slepicí), nebo třeba GOMET je taky kvalitní...
...hlavně ne polské...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
6.3.09, 07:33 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
michalkatka píše: poradil by som ti to inak, vonkajší čap povoliť matku čo ho drží v tehlici a vymlátiť ho s tehlice, povol tú kontamatku na tyčke riadenia, dôležité aby si neotočil s tyčkou riadenia, a čap vytáčaj von a počítaj na koľko otáčok ho vyberieš, údaj zapísať, alebo zapamätať, vytoč aj tú kontramatku, potom ľahko stiahneš starú manžetu, nasadíš novú, zacvakneš pásky a zloženie v opačnom poradí na počet otáčok čo si si zapamätal...
přesně tak, nebo změřit šuplérou od konce závitu po kontra matku kuláku a pak to nastav přesně zpátky, utáhni a máš hotovo...každopádně jestli máš možnost geometrie, tak bych tam zajel
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.3.09, 10:33 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Jo dobré rady chlapi,ale jen do té doby než zjistí,že s kulákem v axialním táhle nehne..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
6.3.09, 15:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|