Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 06:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Podvozek Favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Příspěvek Podvozek Favorit
Nazdárek mám jednu prosbu jak ste již asi četli dal sem dohromady fáčko no a poslední problém kterej řeším je že mi nezbylo na podvozek např hp tak bych potřeboval poradit jak docílit aby bylo auto níž cca o 4cm a trošku trvdší tlumiče zkuste prosím poradit jestli se dá použít podvozek z jiného auta jako např felicie 1.9D nebo tak něco jen mi prosím neraďte ať koupím HP sporting na to nemám díky

_________________
Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek :-D.
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz


4.2.07, 19:17
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
radši ušetři na ty hp :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


4.2.07, 19:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Příspěvek 
co ti na tohle můžu napsat snad jen to že tě asi jednou uškrtim :lol: ne teď vážně a než ušetřim po 500,-kč na podvozek tak budu sáňkovat asi ne že jo

_________________
Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek :-D.
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz


4.2.07, 19:21
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Michal Vrabec píše:
co ti na tohle můžu napsat snad jen to že tě asi jednou uškrtim :lol: ne teď vážně a než ušetřim po 500,-kč na podvozek tak budu sáňkovat asi ne že jo


chodit pěšky :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


4.2.07, 19:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Mě se standartní podvozek zamlouvá, má to celkem slušnou průchodnost terénem, o které si spousta "západních" aut s odřeným katalyzátorem může nechat zdát...
A jestli to chceš jen prasácky snížit, tak stáhni pružiny pomocí svorky na lana.

Obrázek

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


4.2.07, 20:25
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 74
Příspěvek 
nene díky prasácky to nechci já sem právě proti průchodnosti terénem podle mě má bejt auto pěkně posazený těsně nad silnicí aby drželo 8) ale dobrej nápad dík

_________________
Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek :-D.
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz


4.2.07, 20:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Ta světlá výška je opravdu individuální :)
Já například přestavěl máminu š 120L na š125L Scout - mimojiné má zvýšenou světlost pro dobrou prostupnost terénem - používáme ji také jako zásobovací vozidlo na skautsých táborech a podobně :D

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


4.2.07, 22:06
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
mam dojem ze v skodovke pri kompromise: prejazd terenom / jazda po normalnej ceste vzdy vyhrala co najvyssia svetla vyska (z nejakeho pre mna nie velmi logickeho dovodu....)

totiz: ja mam favorita znizeneho o 4 cm (nie je to moc ale...) a stale viem zaparkovat pred obchodakom bez strajchnutia narazniku o obrubnikô prejst zasnezenou horskou cestou, otocit sa v poli...
pritom je auto menej nachylne na bocny vietor, nenaklana sa tak v zakrutach atd.

moj nazor je ze su tie nase skodovecky od serie priiilis vysoke pre normalne cestne pouzitie :D
asi ratali ze vsetci co si auto kupia su z Bratislavy :lol: (tie idiotsky derave cesty....) alebo byvaju na lazoch :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.2.07, 22:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
deekay píše:
mam dojem ze v skodovke pri kompromise: prejazd terenom / jazda po normalnej ceste vzdy vyhrala co najvyssia svetla vyska (z nejakeho pre mna nie velmi logickeho dovodu....)

totiz: ja mam favorita znizeneho o 4 cm (nie je to moc ale...) a stale viem zaparkovat pred obchodakom bez strajchnutia narazniku o obrubnikô prejst zasnezenou horskou cestou, otocit sa v poli...
pritom je auto menej nachylne na bocny vietor, nenaklana sa tak v zakrutach atd.

moj nazor je ze su tie nase skodovecky od serie priiilis vysoke pre normalne cestne pouzitie :D
asi ratali ze vsetci co si auto kupia su z Bratislavy :lol: (tie idiotsky derave cesty....) alebo byvaju na lazoch :D


Mně to tak vyhovuje, československé silnice stojí za prd (a v době výroby Favoritů to nebylo lepší) a na co je autu stabilita, když na okreskách můžeš jet tak šedesát, abys pak nebyl jako kotleta...
...a dálnice u nás (v ČeskoSlovensku) na tom nejsou o moc líp... :roll:
... a když Hummer nebyl k dostání a Niva, UAZ a ARO byly úzkoprofilové vozy, byla to od AZNP dobrá obchodní politika... :)

P.S.: co jsou to lazy? (co znamená bydlet na lazoch)?

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


4.2.07, 22:27
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
Bukaj píše:
Mně to tak vyhovuje, československé silnice stojí za prd (a v době výroby Favoritů to nebylo lepší) a na co je autu stabilita, když na okreskách můžeš jet tak šedesát, abys pak nebyl jako kotleta...
...a dálnice u nás (v ČeskoSlovensku) na tom nejsou o moc líp... :roll:
... a když Hummer nebyl k dostání a Niva, UAZ a ARO byly úzkoprofilové vozy, byla to od AZNP dobrá obchodní politika... :)

P.S.: co jsou to lazy? (co znamená bydlet na lazoch)?


ale pokial sa znizenim auta zlepsia jazdne vlastnosti a neubere sa na schopnosti zdolavat teren, tak preco nie? :D
a chces povedat ze napr. aby som citil bocny vietor tak musim jazdit rychlo a zbesilo? :D

k tym lazom:
su to male obydlia (2, max 3 domy pokope) volakde mimo, 20 km od civilizacie, najcastejsie v kopcoch alebo horach.
slovník hovorí: "horská osada s roztrúsenými obydliami"
neviem ci som to najspravnejsie opisal ale dajme tomu :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.2.07, 22:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
deekay píše:
Bukaj píše:
Mně to tak vyhovuje, československé silnice stojí za prd (a v době výroby Favoritů to nebylo lepší) a na co je autu stabilita, když na okreskách můžeš jet tak šedesát, abys pak nebyl jako kotleta...
...a dálnice u nás (v ČeskoSlovensku) na tom nejsou o moc líp... :roll:
... a když Hummer nebyl k dostání a Niva, UAZ a ARO byly úzkoprofilové vozy, byla to od AZNP dobrá obchodní politika... :)

P.S.: co jsou to lazy? (co znamená bydlet na lazoch)?


ale pokial sa znizenim auta zlepsia jazdne vlastnosti a neubere sa na schopnosti zdolavat teren, tak preco nie? :D
a chces povedat ze napr. aby som citil bocny vietor tak musim jazdit rychlo a zbesilo? :D

k tym lazom:
su to male obydlia (2, max 3 domy pokope) volakde mimo, 20 km od civilizacie, najcastejsie v kopcoch alebo horach.
slovník hovorí: "horská osada s roztrúsenými obydliami"
neviem ci som to najspravnejsie opisal ale dajme tomu :D


Díky za osvětlení lazů :)
...a s tim bočním větrem toho my, majitelé lehkých aut moc nenaděláme, i kdyby škůdka dřela příčkou převodovky o asfalt, tak jí vítr lehko odfoukne...
...ale má to i své výhody (nemyslím vítr, ale lehké auto) :)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


4.2.07, 23:31
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
jj, s tym lahkym autom mas pravdu :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


4.2.07, 23:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz