|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Michal Vrabec
Příspěvky: 74
|
Podvozek Favorit
Nazdárek mám jednu prosbu jak ste již asi četli dal sem dohromady fáčko no a poslední problém kterej řeším je že mi nezbylo na podvozek např hp tak bych potřeboval poradit jak docílit aby bylo auto níž cca o 4cm a trošku trvdší tlumiče zkuste prosím poradit jestli se dá použít podvozek z jiného auta jako např felicie 1.9D nebo tak něco jen mi prosím neraďte ať koupím HP sporting na to nemám díky
_________________ Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek .
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz
|
4.2.07, 19:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
radši ušetři na ty hp
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.2.07, 19:19 |
|
|
Michal Vrabec
Příspěvky: 74
|
co ti na tohle můžu napsat snad jen to že tě asi jednou uškrtim ne teď vážně a než ušetřim po 500,-kč na podvozek tak budu sáňkovat asi ne že jo
_________________ Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek .
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz
|
4.2.07, 19:21 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Michal Vrabec píše: co ti na tohle můžu napsat snad jen to že tě asi jednou uškrtim ne teď vážně a než ušetřim po 500,-kč na podvozek tak budu sáňkovat asi ne že jo
chodit pěšky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.2.07, 19:23 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Mě se standartní podvozek zamlouvá, má to celkem slušnou průchodnost terénem, o které si spousta "západních" aut s odřeným katalyzátorem může nechat zdát...
A jestli to chceš jen prasácky snížit, tak stáhni pružiny pomocí svorky na lana.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
4.2.07, 20:25 |
|
|
Michal Vrabec
Příspěvky: 74
|
nene díky prasácky to nechci já sem právě proti průchodnosti terénem podle mě má bejt auto pěkně posazený těsně nad silnicí aby drželo ale dobrej nápad dík
_________________ Škoda Favorit 135LSe r.v.92 dovoz srn pro mě opravdu ožehavé téma shořel mi vnitřek .
Touhle dobou už BMM 50Kw s černym interiérem a palubkou z Felicie čekající na lak.
www.favorit135.websnadno.cz
|
4.2.07, 20:33 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Ta světlá výška je opravdu individuální
Já například přestavěl máminu š 120L na š125L Scout - mimojiné má zvýšenou světlost pro dobrou prostupnost terénem - používáme ji také jako zásobovací vozidlo na skautsých táborech a podobně
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
4.2.07, 22:06 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
mam dojem ze v skodovke pri kompromise: prejazd terenom / jazda po normalnej ceste vzdy vyhrala co najvyssia svetla vyska (z nejakeho pre mna nie velmi logickeho dovodu....)
totiz: ja mam favorita znizeneho o 4 cm (nie je to moc ale...) a stale viem zaparkovat pred obchodakom bez strajchnutia narazniku o obrubnikô prejst zasnezenou horskou cestou, otocit sa v poli...
pritom je auto menej nachylne na bocny vietor, nenaklana sa tak v zakrutach atd.
moj nazor je ze su tie nase skodovecky od serie priiilis vysoke pre normalne cestne pouzitie
asi ratali ze vsetci co si auto kupia su z Bratislavy (tie idiotsky derave cesty....) alebo byvaju na lazoch
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
4.2.07, 22:16 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
deekay píše: mam dojem ze v skodovke pri kompromise: prejazd terenom / jazda po normalnej ceste vzdy vyhrala co najvyssia svetla vyska (z nejakeho pre mna nie velmi logickeho dovodu....) totiz: ja mam favorita znizeneho o 4 cm (nie je to moc ale...) a stale viem zaparkovat pred obchodakom bez strajchnutia narazniku o obrubnikô prejst zasnezenou horskou cestou, otocit sa v poli... pritom je auto menej nachylne na bocny vietor, nenaklana sa tak v zakrutach atd. moj nazor je ze su tie nase skodovecky od serie priiilis vysoke pre normalne cestne pouzitie asi ratali ze vsetci co si auto kupia su z Bratislavy (tie idiotsky derave cesty....) alebo byvaju na lazoch
Mně to tak vyhovuje, československé silnice stojí za prd (a v době výroby Favoritů to nebylo lepší) a na co je autu stabilita, když na okreskách můžeš jet tak šedesát, abys pak nebyl jako kotleta...
...a dálnice u nás (v ČeskoSlovensku) na tom nejsou o moc líp...
... a když Hummer nebyl k dostání a Niva, UAZ a ARO byly úzkoprofilové vozy, byla to od AZNP dobrá obchodní politika...
P.S.: co jsou to lazy? (co znamená bydlet na lazoch)?
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
4.2.07, 22:27 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Bukaj píše: Mně to tak vyhovuje, československé silnice stojí za prd (a v době výroby Favoritů to nebylo lepší) a na co je autu stabilita, když na okreskách můžeš jet tak šedesát, abys pak nebyl jako kotleta... ...a dálnice u nás (v ČeskoSlovensku) na tom nejsou o moc líp... ... a když Hummer nebyl k dostání a Niva, UAZ a ARO byly úzkoprofilové vozy, byla to od AZNP dobrá obchodní politika... P.S.: co jsou to lazy? (co znamená bydlet na lazoch)?
ale pokial sa znizenim auta zlepsia jazdne vlastnosti a neubere sa na schopnosti zdolavat teren, tak preco nie?
a chces povedat ze napr. aby som citil bocny vietor tak musim jazdit rychlo a zbesilo?
k tym lazom:
su to male obydlia (2, max 3 domy pokope) volakde mimo, 20 km od civilizacie, najcastejsie v kopcoch alebo horach.
slovník hovorí: "horská osada s roztrúsenými obydliami"
neviem ci som to najspravnejsie opisal ale dajme tomu
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
4.2.07, 22:53 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
deekay píše: Bukaj píše: Mně to tak vyhovuje, československé silnice stojí za prd (a v době výroby Favoritů to nebylo lepší) a na co je autu stabilita, když na okreskách můžeš jet tak šedesát, abys pak nebyl jako kotleta... ...a dálnice u nás (v ČeskoSlovensku) na tom nejsou o moc líp... ... a když Hummer nebyl k dostání a Niva, UAZ a ARO byly úzkoprofilové vozy, byla to od AZNP dobrá obchodní politika... P.S.: co jsou to lazy? (co znamená bydlet na lazoch)? ale pokial sa znizenim auta zlepsia jazdne vlastnosti a neubere sa na schopnosti zdolavat teren, tak preco nie? a chces povedat ze napr. aby som citil bocny vietor tak musim jazdit rychlo a zbesilo? k tym lazom: su to male obydlia (2, max 3 domy pokope) volakde mimo, 20 km od civilizacie, najcastejsie v kopcoch alebo horach. slovník hovorí: "horská osada s roztrúsenými obydliami" neviem ci som to najspravnejsie opisal ale dajme tomu
Díky za osvětlení lazů
...a s tim bočním větrem toho my, majitelé lehkých aut moc nenaděláme, i kdyby škůdka dřela příčkou převodovky o asfalt, tak jí vítr lehko odfoukne...
...ale má to i své výhody (nemyslím vítr, ale lehké auto)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
4.2.07, 23:31 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
jj, s tym lahkym autom mas pravdu
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
4.2.07, 23:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|