|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
sharpers
Příspěvky: 2136 Bydliště: Havířov
|
duše vs bezduše
jaký mají výhody bezdušový pneu oproti těm s dušema ? a jaký jsou výhody duší ? Mám zimáky bezdušový, teď půjdu na opravu jednoho kvůli defektu a vyvážení, a kámoš řikal že do zimáků je lepší nechat dát duše....jak teda ?
_________________ minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla
|
20.10.09, 07:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Mezi dusi a gumou to muze hnit. Ja bych nechal bezdus. Jedina nevyhoda je ze kdyz to sundas o obrubnik tak uz to tezko nandas sam.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.10.09, 08:04 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Na bezdušový nesmíš mít orezlý disky, pak to těsní. Při použití duše v původně bezdušových pneu je její životnost nepříliš vysoká, prodře se. Navíc se to jakože nesmí
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
20.10.09, 08:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
bazdušová guma má i jiný disk vytáhnout duše dát bezdušové pneu to by asi nešlo,
bezdušová gima je hlavně lehčí nemusiš roztáček a brzdit kvichty jak kráva, a pak práce, lepení, a duše taky něco stojí a dost miloš
|
20.10.09, 11:41 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
pro mě, jako servisáka je to nahovno práce, pro tebe, jako uživatele je lepší bezdušák, flákneš hadici a pumpuješ, nemusíš se starat o to, že ti zalejzá ventilek, jinak jako uživatel prakticky nic nepoznáš
já když vyvažuju, tak to chce víc závaží...někdy
jestli máš originál felda disky, nemaj zrezlou patku, tak se na kámoše vykašli, normálně to obuj jako bezdušák a jeto...jesi to předtim utikalo a nebylo to vadnym šlafukem (hnutej disk, shnilá guma atd) tak tam dej duši, jinak se na to vykašli
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.10.09, 12:13 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
a když máš otvíráky, tak bezdušák je celkem problém
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
20.10.09, 12:29 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
Otvíráky jsem měl rok. Tři držely dobře, čtvrtý ucházel přes zimu (v létě taky držel). Až pak jsem se dočetl, že bývají problemy
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
20.10.09, 12:37 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
MATTESS píše: Otvíráky jsem měl rok. Tři držely dobře, čtvrtý ucházel přes zimu (v létě taky držel). Až pak jsem se dočetl, že bývají problemy
právě proto mám - sic nerad - duše... prý to jde řešit ventilema z Avie, ale stejně to je takové prapodivné...taky se mě Švédsko prodražilo o několik nemálo peněz kvůli výměnám duší )
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
20.10.09, 12:53 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Výhoda bezdušáku je taky v tom, že při defektu ti uchází pomalu, tudíž se ti nestane, že jedeš kilo a najednou jedeš po ráfku, to je taková obecná poučka, jak to funguje v praxi nemůžu posoudit, vždycky když sem pícnhul tak to bylo tak, že sem přišel k autu a mělo prázdný kolo
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
20.10.09, 14:08 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no bez duse je lip. kola bezducha jsou lehci jak jiz bylo psano, pri zapichnuti vrutu ci hrebiku (oboji jsem jiz mel) uchazeji pomalu, da se s tim i 500km ujet s obcasnym dofouknutim(ze zkusenosti) narozdil od duse, ktera ujde hned ( pokud se nejedna o zminovane prodreni, kdy se ztenci stena a uchazi tez postupne). navic pri pichnuti platis u bezdusaka 90kc za zalepeni a u dusaka zuti, zalepeni, nazuti, vyvazeni... no kolem 200 kc
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
20.10.09, 16:13 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
CROWACK píše: Výhoda bezdušáku je taky v tom, že při defektu ti uchází pomalu, tudíž se ti nestane, že jedeš kilo a najednou jedeš po ráfku, to je taková obecná poučka, jak to funguje v praxi nemůžu posoudit, vždycky když sem pícnhul tak to bylo tak, že sem přišel k autu a mělo prázdný kolo
no vidíš, to já mám uplně opačnou zkušenost..jeli jsme z kámošema ve fábe, kámoš to vzal ve 40km/h o obrubák, guma se vyfoukla a než jsme dosmykovali, tak se i zula.a nebyl ani bouchlej ráfek...to by se s duší nestalo
|
20.10.09, 16:19 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
paži: Tak zase obrubák to je specifická situace, za to si mohl sám...pokud se budeme bavit používání v mezích normálního zacházení, je na tom vždy líp bezdušák...ostatně jak tady někdo psal, když me ten bezdušák nebude držet, tak tam prostě vrazím duši, na motorky se normálně dělají TT/TL pláště a nic to nedělá, jenom se to hůř obouvá...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
20.10.09, 16:36 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
jo já ty dušáky nějak nehájím, jenom takovej příklad... ale stát se to může když musíš třeba uhnout a tak, ikdyž tady se vůl předváděl, tak co...
na motorce mám taky oboje možný, ikdyž musím mít dušový kvůli ráfcím
|
20.10.09, 17:25 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Na bezduši je výhoda její menší cena,menší hmotnost, lehká montáž,oprava defektu bez demontáže a její jednodušší vyvážení.Na duši je výhoda že nemusí těsnit ráfek a nemusí těsnit pneu,může bejt několikrát propíchlá a přesto jí s novou duší nafoukneš a jedeš...Dnes dělají opravné knoty na bezduše,kdo je ale nemá,nebo díra je příliš velká na jeden knot musí do pneuservisu,nebo jí rovnou vyhodit,s náhradní duší je ale pneu zase naprosto funkční a lze tu výměnu provést i na silnici...popřípadě jí i jednoduše zalepit například lepením na cykloduše,což zabere max.minutu,dvě....Všecko má své výhody a nevýhody....Duše je jistota do nepohody,kde nic co bylo na opravu bezduše už nepomáhá jinak je běžné,že pokud kolo uchází tak se do něj dá duše a je klid...není tedy vůbec špatná..
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
24.10.09, 13:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|