Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 08:14



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 duše vs bezduše 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2136
Bydliště: Havířov
Příspěvek duše vs bezduše
jaký mají výhody bezdušový pneu oproti těm s dušema ? a jaký jsou výhody duší ? Mám zimáky bezdušový, teď půjdu na opravu jednoho kvůli defektu a vyvážení, a kámoš řikal že do zimáků je lepší nechat dát duše....jak teda ?

_________________
minulost : Elvírka - felicia glxi 95, 1.3bmm, červená tmavá+14" atlanty
nyní: peugeot 406 sedan, 1.8 16V Mistral, modrá metla


20.10.09, 07:55
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Mezi dusi a gumou to muze hnit. Ja bych nechal bezdus. Jedina nevyhoda je ze kdyz to sundas o obrubnik tak uz to tezko nandas sam.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


20.10.09, 08:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Na bezdušový nesmíš mít orezlý disky, pak to těsní. Při použití duše v původně bezdušových pneu je její životnost nepříliš vysoká, prodře se. Navíc se to jakože nesmí :)

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


20.10.09, 08:11
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
bazdušová guma má i jiný disk vytáhnout duše dát bezdušové pneu to by asi nešlo,

bezdušová gima je hlavně lehčí nemusiš roztáček a brzdit kvichty jak kráva, a pak práce, lepení, a duše taky něco stojí a dost miloš


20.10.09, 11:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
pro mě, jako servisáka je to nahovno práce, pro tebe, jako uživatele je lepší bezdušák, flákneš hadici a pumpuješ, nemusíš se starat o to, že ti zalejzá ventilek, jinak jako uživatel prakticky nic nepoznáš

já když vyvažuju, tak to chce víc závaží...někdy :)

jestli máš originál felda disky, nemaj zrezlou patku, tak se na kámoše vykašli, normálně to obuj jako bezdušák a jeto...jesi to předtim utikalo a nebylo to vadnym šlafukem (hnutej disk, shnilá guma atd) tak tam dej duši, jinak se na to vykašli :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.10.09, 12:13
Profil ICQ
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
a když máš otvíráky, tak bezdušák je celkem problém :-(

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


20.10.09, 12:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5639
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Otvíráky jsem měl rok. Tři držely dobře, čtvrtý ucházel přes zimu (v létě taky držel). Až pak jsem se dočetl, že bývají problemy

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


20.10.09, 12:37
Profil
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
MATTESS píše:
Otvíráky jsem měl rok. Tři držely dobře, čtvrtý ucházel přes zimu (v létě taky držel). Až pak jsem se dočetl, že bývají problemy


právě proto mám - sic nerad - duše... prý to jde řešit ventilema z Avie, ale stejně to je takové prapodivné...taky se mě Švédsko prodražilo o několik nemálo peněz kvůli výměnám duší :-))

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


20.10.09, 12:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Výhoda bezdušáku je taky v tom, že při defektu ti uchází pomalu, tudíž se ti nestane, že jedeš kilo a najednou jedeš po ráfku, to je taková obecná poučka, jak to funguje v praxi nemůžu posoudit, vždycky když sem pícnhul tak to bylo tak, že sem přišel k autu a mělo prázdný kolo :)

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


20.10.09, 14:08
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no bez duse je lip. kola bezducha jsou lehci jak jiz bylo psano, pri zapichnuti vrutu ci hrebiku (oboji jsem jiz mel) uchazeji pomalu, da se s tim i 500km ujet s obcasnym dofouknutim(ze zkusenosti) narozdil od duse, ktera ujde hned ( pokud se nejedna o zminovane prodreni, kdy se ztenci stena a uchazi tez postupne). navic pri pichnuti platis u bezdusaka 90kc za zalepeni a u dusaka zuti, zalepeni, nazuti, vyvazeni... no kolem 200 kc

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


20.10.09, 16:13
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
CROWACK píše:
Výhoda bezdušáku je taky v tom, že při defektu ti uchází pomalu, tudíž se ti nestane, že jedeš kilo a najednou jedeš po ráfku, to je taková obecná poučka, jak to funguje v praxi nemůžu posoudit, vždycky když sem pícnhul tak to bylo tak, že sem přišel k autu a mělo prázdný kolo :)


no vidíš, to já mám uplně opačnou zkušenost..jeli jsme z kámošema ve fábe, kámoš to vzal ve 40km/h o obrubák, guma se vyfoukla a než jsme dosmykovali, tak se i zula.a nebyl ani bouchlej ráfek...to by se s duší nestalo


20.10.09, 16:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
paži: Tak zase obrubák to je specifická situace, za to si mohl sám...pokud se budeme bavit používání v mezích normálního zacházení, je na tom vždy líp bezdušák...ostatně jak tady někdo psal, když me ten bezdušák nebude držet, tak tam prostě vrazím duši, na motorky se normálně dělají TT/TL pláště a nic to nedělá, jenom se to hůř obouvá...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


20.10.09, 16:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
jo já ty dušáky nějak nehájím, jenom takovej příklad... ale stát se to může když musíš třeba uhnout a tak, ikdyž tady se vůl předváděl, tak co...

na motorce mám taky oboje možný, ikdyž musím mít dušový kvůli ráfcím


20.10.09, 17:25
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Na bezduši je výhoda její menší cena,menší hmotnost, lehká montáž,oprava defektu bez demontáže a její jednodušší vyvážení.Na duši je výhoda že nemusí těsnit ráfek a nemusí těsnit pneu,může bejt několikrát propíchlá a přesto jí s novou duší nafoukneš a jedeš...Dnes dělají opravné knoty na bezduše,kdo je ale nemá,nebo díra je příliš velká na jeden knot musí do pneuservisu,nebo jí rovnou vyhodit,s náhradní duší je ale pneu zase naprosto funkční a lze tu výměnu provést i na silnici...popřípadě jí i jednoduše zalepit například lepením na cykloduše,což zabere max.minutu,dvě....Všecko má své výhody a nevýhody....Duše je jistota do nepohody,kde nic co bylo na opravu bezduše už nepomáhá :wink: jinak je běžné,že pokud kolo uchází tak se do něj dá duše a je klid...není tedy vůbec špatná.. :wink:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


24.10.09, 13:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz