Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Větráček na hadry? 
Autor Zpráva
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek Větráček na hadry?
Zdravim! Se na to vyseru tady toto! Hodinu tu píšu, jak jsem montoval větrák a vypne se mi tu notebook. Už chci domů! Krám blbej! Tak znovu. Dbal jsem rady, ať nemusím lézt zevnitř k topení a rozhodl jsem se sundat ten plech nad větráčkem. Odvrtat teda moc nešel. Snad jen část směrem k oknu. Část ke kufru byla poctivě přivařená, tak přišel na řadu hajzlík-majzlík. Rozsekal a rozpáral jsem s ním půlku kufru, ale plech byl venku. Jaké ale bylo moje překvapení, když jsem viděl větráček přišroubován na třech místech a jen 2 místa byly bez problémů přístupné :cry: Ten třetí mrcha byl schován jakoby ve výklenku pod předním sklem. Stranový šroubovák žel nevlastním, tak jsem zkusil nůž, kleště, ruce, nohy, zuby a pivo. Po delší době se mi to podařilo odšroubit a větráček mohl ven. Po pár hodinách úsilí a rozmlácenýho auta... nevim, ale lézt tam vnitřkem by vyšlo rychleji :lol: Větráček měl zničenej lem. Rozpraskanej. Ostatně přikládám fotku, tak můžete porovnat. Nicméně i vyndanej vydává nepříjemný písklavý zvuk. Asi pitomý ložiska :wink: Nevadí ten lem? Aby to nějak neházelo, nebo tak? Mám dát jinej, nebo jak se do tohohle leze, abych to promazal? Díky předem!

Obrázek

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


4.11.07, 20:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Větráček na hadry?
:shock: :shock: :shock:

máš zaujímavé pracovné postupy :roll:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


4.11.07, 20:44
Profil
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Větráček na hadry?
michalkatka píše:
:shock: :shock: :shock:

máš zaujímavé pracovné postupy :roll:


No nevím, jak se to mělo dělat teda správně. Chtěl bych teda někoho vidět, jak to dělá... :roll:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


4.11.07, 20:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Větráček na hadry?
Serifus píše:
michalkatka píše:
:shock: :shock: :shock:

máš zaujímavé pracovné postupy :roll:


No nevím, jak se to mělo dělat teda správně. Chtěl bych teda někoho vidět, jak to dělá... :roll:


vymontuje topení :wink: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


4.11.07, 21:04
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Odvrtávají se jenom ty 3 nebo 4 body b kufru a plech se vyhne, s ostrým vrtáčkem je to práce asi na 10 minut.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


4.11.07, 21:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Drak píše:
Odvrtávají se jenom ty 3 nebo 4 body b kufru a plech se vyhne, s ostrým vrtáčkem je to práce asi na 10 minut.


Vyhnout fakt nešel. To jsem fakt zkoušel. Byl nějak moc pod tím. Ohnul jsem ho, ale stejně nešel. Chybělo tak půl čísla. Co s tím větráčkem?

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


4.11.07, 23:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jako s tím časem to nebude tak zlý. Byla to tak půl hodinka. Dost mě zaujal ten větrák. Má nějakou výhodu tohle lopatkový uspořádání??? Nikde v compu jsem takovou výrobu neviděl. Proč tam nejsou standardní vrtule? :?:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


4.11.07, 23:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
http://www.vagcat.com/p/B106/146000.png
http://www.vagcat.com/p/B106/148000.png
http://www.vagcat.com/p/B106/149000.png

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.11.07, 07:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek 
Serifus tě lituji.
Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min.

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


5.11.07, 07:29
Profil
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
zokot píše:
Serifus tě lituji.
Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min.


Njn. Pro příště. Myslím, ale že to tý chudince už může bejt fuk. Pár ran majzlíkem do kastle je fakt minimum, co jí může potkat.... :cry:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


5.11.07, 20:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 


Pozdě, ale přece. Díky :lol:

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


5.11.07, 20:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Serifus píše:
zokot píše:
Serifus tě lituji.
Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min.


Njn. Pro příště. Myslím, ale že to tý chudince už může bejt fuk. Pár ran majzlíkem do kastle je fakt minimum, co jí může potkat.... :cry:


Výhodou radiálního oběžného kola je větší hltnost a komprese při jednostupňovém uspořádání :)


5.11.07, 21:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
:oops: :cry:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


5.11.07, 21:30
Profil
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2633
Bydliště: Praha
Příspěvek 
cyz píše:
Serifus píše:
zokot píše:
Serifus tě lituji.
Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min.


Njn. Pro příště. Myslím, ale že to tý chudince už může bejt fuk. Pár ran majzlíkem do kastle je fakt minimum, co jí může potkat.... :cry:


Výhodou radiálního oběžného kola je větší hltnost a komprese při jednostupňovém uspořádání :)


Fakt? Mě to zaujalo, protože takovou koncepci jsem fakt nezažil. A proč se teda něco takovýho nepoužívá v turbech? Tam jsou přece normální lopaty...

_________________
ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA :wink:
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991Obrázek
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Obrázek


5.11.07, 23:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Serifus píše:
cyz píše:
Serifus píše:
zokot píše:
Serifus tě lituji.
Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min.


Njn. Pro příště. Myslím, ale že to tý chudince už může bejt fuk. Pár ran majzlíkem do kastle je fakt minimum, co jí může potkat.... :cry:


Výhodou radiálního oběžného kola je větší hltnost a komprese při jednostupňovém uspořádání :)


Fakt? Mě to zaujalo, protože takovou koncepci jsem fakt nezažil. A proč se teda něco takovýho nepoužívá v turbech? Tam jsou přece normální lopaty...


No ono nevýhodou toho radiálního je nižší účinnost. Ale i tak ses s tím setkal, je to např. ve vysavači a mají to všechny ventilátory v autech. V turbu - ale to je mi docela novina...sice nevím co se používá přesně ve kterém autě ale pokud vím tak klasické turbodmychadlo se skládá z axiální turbíny která pohání radiální kompresor který talčí vzduch do sání. Teoreticky by teda mohl stačit i ten axiální, ten přetlakuje o 0,6-0,8 na každý stupeň, radiální dají 4-6, nadzvukové dokonce snad až 8 a to je na auto zbytečně moc.


6.11.07, 00:08
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz