Autor |
Zpráva |
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Větráček na hadry?
Zdravim! Se na to vyseru tady toto! Hodinu tu píšu, jak jsem montoval větrák a vypne se mi tu notebook. Už chci domů! Krám blbej! Tak znovu. Dbal jsem rady, ať nemusím lézt zevnitř k topení a rozhodl jsem se sundat ten plech nad větráčkem. Odvrtat teda moc nešel. Snad jen část směrem k oknu. Část ke kufru byla poctivě přivařená, tak přišel na řadu hajzlík-majzlík. Rozsekal a rozpáral jsem s ním půlku kufru, ale plech byl venku. Jaké ale bylo moje překvapení, když jsem viděl větráček přišroubován na třech místech a jen 2 místa byly bez problémů přístupné Ten třetí mrcha byl schován jakoby ve výklenku pod předním sklem. Stranový šroubovák žel nevlastním, tak jsem zkusil nůž, kleště, ruce, nohy, zuby a pivo. Po delší době se mi to podařilo odšroubit a větráček mohl ven. Po pár hodinách úsilí a rozmlácenýho auta... nevim, ale lézt tam vnitřkem by vyšlo rychleji Větráček měl zničenej lem. Rozpraskanej. Ostatně přikládám fotku, tak můžete porovnat. Nicméně i vyndanej vydává nepříjemný písklavý zvuk. Asi pitomý ložiska Nevadí ten lem? Aby to nějak neházelo, nebo tak? Mám dát jinej, nebo jak se do tohohle leze, abych to promazal? Díky předem!
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
4.11.07, 20:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Větráček na hadry?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
4.11.07, 20:44 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Re: Větráček na hadry?
michalkatka píše: :shock: máš zaujímavé pracovné postupy
No nevím, jak se to mělo dělat teda správně. Chtěl bych teda někoho vidět, jak to dělá...
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
4.11.07, 20:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Větráček na hadry?
Serifus píše: michalkatka píše: :shock: máš zaujímavé pracovné postupy No nevím, jak se to mělo dělat teda správně. Chtěl bych teda někoho vidět, jak to dělá...
vymontuje topení
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.11.07, 21:04 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Odvrtávají se jenom ty 3 nebo 4 body b kufru a plech se vyhne, s ostrým vrtáčkem je to práce asi na 10 minut.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
4.11.07, 21:35 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Drak píše: Odvrtávají se jenom ty 3 nebo 4 body b kufru a plech se vyhne, s ostrým vrtáčkem je to práce asi na 10 minut.
Vyhnout fakt nešel. To jsem fakt zkoušel. Byl nějak moc pod tím. Ohnul jsem ho, ale stejně nešel. Chybělo tak půl čísla. Co s tím větráčkem?
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
4.11.07, 23:45 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Jako s tím časem to nebude tak zlý. Byla to tak půl hodinka. Dost mě zaujal ten větrák. Má nějakou výhodu tohle lopatkový uspořádání??? Nikde v compu jsem takovou výrobu neviděl. Proč tam nejsou standardní vrtule?
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
4.11.07, 23:48 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.11.07, 07:28 |
|
|
zokot
Příspěvky: 1311 Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
|
Serifus tě lituji.
Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min.
_________________ Škoda Felicia 1.3 MPi Fiat GP 1.9 JTD Škoda Roomster 1,2 TSI
|
5.11.07, 07:29 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
zokot píše: Serifus tě lituji. Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min.
Njn. Pro příště. Myslím, ale že to tý chudince už může bejt fuk. Pár ran majzlíkem do kastle je fakt minimum, co jí může potkat....
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
5.11.07, 20:48 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Pozdě, ale přece. Díky
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
5.11.07, 20:50 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Serifus píše: zokot píše: Serifus tě lituji. Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min. Njn. Pro příště. Myslím, ale že to tý chudince už může bejt fuk. Pár ran majzlíkem do kastle je fakt minimum, co jí může potkat....
Výhodou radiálního oběžného kola je větší hltnost a komprese při jednostupňovém uspořádání
|
5.11.07, 21:10 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Serifus píše: Pozdě, ale přece. Díky
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.11.07, 21:30 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
cyz píše: Serifus píše: zokot píše: Serifus tě lituji. Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min. Njn. Pro příště. Myslím, ale že to tý chudince už může bejt fuk. Pár ran majzlíkem do kastle je fakt minimum, co jí může potkat.... Výhodou radiálního oběžného kola je větší hltnost a komprese při jednostupňovém uspořádání
Fakt? Mě to zaujalo, protože takovou koncepci jsem fakt nezažil. A proč se teda něco takovýho nepoužívá v turbech? Tam jsou přece normální lopaty...
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
5.11.07, 23:42 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Serifus píše: cyz píše: Serifus píše: zokot píše: Serifus tě lituji. Už jsem to tady někde psal. Odšroubuješ ty 4 matky co držej topení, topení stlačíš co nejvíc to jde dovnitř kastle. Pak odšroubuješ i ten šroubek co obvykle nejde. Větrák odpojíš a vytáhneš. Nic nesekáš a práce tak na 15 min. Njn. Pro příště. Myslím, ale že to tý chudince už může bejt fuk. Pár ran majzlíkem do kastle je fakt minimum, co jí může potkat.... Výhodou radiálního oběžného kola je větší hltnost a komprese při jednostupňovém uspořádání Fakt? Mě to zaujalo, protože takovou koncepci jsem fakt nezažil. A proč se teda něco takovýho nepoužívá v turbech? Tam jsou přece normální lopaty...
No ono nevýhodou toho radiálního je nižší účinnost. Ale i tak ses s tím setkal, je to např. ve vysavači a mají to všechny ventilátory v autech. V turbu - ale to je mi docela novina...sice nevím co se používá přesně ve kterém autě ale pokud vím tak klasické turbodmychadlo se skládá z axiální turbíny která pohání radiální kompresor který talčí vzduch do sání. Teoreticky by teda mohl stačit i ten axiální, ten přetlakuje o 0,6-0,8 na každý stupeň, radiální dají 4-6, nadzvukové dokonce snad až 8 a to je na auto zbytečně moc.
|
6.11.07, 00:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|