Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
v ekorally se nesmí vypínat motor
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.11.10, 16:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Vzpomněl jsem si na tohle: http://mujrapidek.rajce.idnes.cz/Meric_spotreby_paliva/ víte někdo jak se to používá? Možná by to stálo za vyzkoušení třeba na srazu a tak.
|
6.11.10, 16:20 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Auta na Ecorally (i když jak při kterých) musí být naprosto bez úprav. Tak jak vyjela z továrny. Snad i rezervu musí mít. Že mají přefoukané pneumatiky uznávám, ale že by to byly nějaké oholené skelety pochybuju. A ten motor vypínat taky nesmí (aspoň za jízdy), jak už tady zmínil Sádra.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.11.10, 16:22 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no tak potom to bude mat motor nastaveny tak aby prezil jeden zavod a bol na odpis. na chudu zmes sa da jazdit hodne z lacna, len to potom velmi rychlo znamena smrt pre motor..
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
6.11.10, 16:35 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
paži
Vypadá to jen jako kalibrovaná nádoba, která se vřadí mezi nádrž a motor. a přímo na její stupnici se odečítá množství paliva za čas, nebo ujetou dráhu.
hardb
Jestliže jezdíš 4 km tam a 4 zpátky, neřeš spotřebu. Ať budeš jezdit jak budeš jezdit, vezme si to vždycky víc jak na delší trase.
|
6.11.10, 16:52 |
|
|
werty
Příspěvky: 376
|
Vzhledem k tomu, že se při těchto závodech jezdí neustále na dolní až střední oblast částečného zatížení kde je samo o sobě nastavení směsi poměrně chudé (lambda = 1,15 - 1,2) a již z výroby přizpůsobeno pro dosažení co možná nejmenší spotřeby paliva pak zásah do palivové soustavy není nutný. A navíc pro vozidla s elektronickým vstřikováním paliva ať už jednobodovým nebo vícebodovým jakákoliv svépomocná úprava v tomto směru většinou není možná pokud člověk není dostatečně dobře znalý daného systému respektive úpravě nadefinovaných hodnot palivových map atd. Navíc pokud si dobře vzpomínám tak zrovna při Economy run Škoda je jakýkoliv zásah do ať už palivové soustavy nebo jiné části vozidla nepřípustný.
_________________ Favorit 136X
|
6.11.10, 16:57 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Ze zvědavosti jsem se dal do čtení oné zde odkazované publikace. Píše se tam, že čím budu používat kvalitnější olej, hlavně v zimě se mi to oplatí na spotřebě. Já si nemužu pomoct, ale já bych do hliníkového OHV asi nic typu 5W/40 nebo 0W/40 nenalil. Co vy si o tomhle myslíte?
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
6.11.10, 17:02 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
že se ti motor odvděčí možná sníženou spotřebou benzínu za 30kč/litr a zvýšenou spotřebou oleje za 300kč/litr
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.11.10, 17:07 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
CROWACK: Si řikám že to je békovina.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
6.11.10, 17:09 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
paži píše: varok: auto na volnoběh si vezme za hodinu tuším mezi 0.5 až 0.8 litrů. někde na to byl i test, ale ted to marně hledám.
Akurátženie na sýtič To odhadujem na min 2l/hod...minimálne...takže zohrievanie 5 min = cca 0,3l a potomn na 4 km 10l/100 = 0,4, dokopy teda 0,7...a potom je to 14,3 l/100 km
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.11.10, 17:50 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Moje auto nemá sytič
|
6.11.10, 17:56 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
ferrari: Nevím jestli se to dá takhle paušalizovat s tím sytičem kor u Fava kde se obohacení vypíná docela zakrátko a pak běží jen zvýšený volnoběh pro překonání odporů studeného motoru.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
6.11.10, 18:01 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Paži - ale tak, či onak musí byť spotreba vyššia kvôli prekonaniu vyšších odporov. A jak, že nemáš sýtič? čo máš diesel power?
Capricorn - hm, ale aj ten zvýšený voľnobeh viac papá...proste, za studena musí benzínový motor (a hlavne karbec, resp. jednobod) mať vyššiu spotrebu, bo palivo sa zráža na tsenách valcov a tiež v sacom potrubí...neviem presne, ako to ma Fako riešené, ale viem, že viac ľudí dosť nadávalo, že im Fako v zime veľa papá...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.11.10, 18:09 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Paži sytič má, jenom o tom neví
řj běží v režimu studenýho motoru, to je v podstatě jako na sytič...u novějších strojů s CAN-BUS jde hezky poznat přechod řj ze studenýho do normálního režimu, protože rafička od vody udělá klap a přesune se z polohy "cold" do polohy "uprostřed"
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.11.10, 18:19 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Na škodovce ho nemám připojenej a na swiftovi si to řídí jednotka. Studenej motor je přece studenej jen chvilku, né hodinu, aby spotřeba na volnoběh byla 2x vyšší.
|
6.11.10, 18:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|