Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 07:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 "úsporná" jízda ... 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
v ekorally se nesmí vypínat motor :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.11.10, 16:12
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
Vzpomněl jsem si na tohle: http://mujrapidek.rajce.idnes.cz/Meric_spotreby_paliva/ víte někdo jak se to používá? Možná by to stálo za vyzkoušení třeba na srazu a tak.


6.11.10, 16:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Auta na Ecorally (i když jak při kterých) musí být naprosto bez úprav. Tak jak vyjela z továrny. Snad i rezervu musí mít. Že mají přefoukané pneumatiky uznávám, ale že by to byly nějaké oholené skelety pochybuju. A ten motor vypínat taky nesmí (aspoň za jízdy), jak už tady zmínil Sádra.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


6.11.10, 16:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
no tak potom to bude mat motor nastaveny tak aby prezil jeden zavod a bol na odpis. na chudu zmes sa da jazdit hodne z lacna, len to potom velmi rychlo znamena smrt pre motor..

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


6.11.10, 16:35
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 756
Příspěvek 
paži
Vypadá to jen jako kalibrovaná nádoba, která se vřadí mezi nádrž a motor. a přímo na její stupnici se odečítá množství paliva za čas, nebo ujetou dráhu.

hardb
Jestliže jezdíš 4 km tam a 4 zpátky, neřeš spotřebu. Ať budeš jezdit jak budeš jezdit, vezme si to vždycky víc jak na delší trase.


6.11.10, 16:52
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Vzhledem k tomu, že se při těchto závodech jezdí neustále na dolní až střední oblast částečného zatížení kde je samo o sobě nastavení směsi poměrně chudé (lambda = 1,15 - 1,2) a již z výroby přizpůsobeno pro dosažení co možná nejmenší spotřeby paliva pak zásah do palivové soustavy není nutný. A navíc pro vozidla s elektronickým vstřikováním paliva ať už jednobodovým nebo vícebodovým jakákoliv svépomocná úprava v tomto směru většinou není možná pokud člověk není dostatečně dobře znalý daného systému respektive úpravě nadefinovaných hodnot palivových map atd. Navíc pokud si dobře vzpomínám tak zrovna při Economy run Škoda je jakýkoliv zásah do ať už palivové soustavy nebo jiné části vozidla nepřípustný.

_________________
Favorit 136X


6.11.10, 16:57
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Ze zvědavosti jsem se dal do čtení oné zde odkazované publikace. Píše se tam, že čím budu používat kvalitnější olej, hlavně v zimě se mi to oplatí na spotřebě. Já si nemužu pomoct, ale já bych do hliníkového OHV asi nic typu 5W/40 nebo 0W/40 nenalil. Co vy si o tomhle myslíte?

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


6.11.10, 17:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
že se ti motor odvděčí možná sníženou spotřebou benzínu za 30kč/litr a zvýšenou spotřebou oleje za 300kč/litr :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


6.11.10, 17:07
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
CROWACK: Si řikám že to je békovina. :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


6.11.10, 17:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
paži píše:
varok: auto na volnoběh si vezme za hodinu tuším mezi 0.5 až 0.8 litrů. někde na to byl i test, ale ted to marně hledám.

Akurátženie na sýtič :wink: To odhadujem na min 2l/hod...minimálne...takže zohrievanie 5 min = cca 0,3l a potomn na 4 km 10l/100 = 0,4, dokopy teda 0,7...a potom je to 14,3 l/100 km :idea:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.11.10, 17:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
Moje auto nemá sytič :lol:


6.11.10, 17:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
ferrari: Nevím jestli se to dá takhle paušalizovat s tím sytičem kor u Fava kde se obohacení vypíná docela zakrátko a pak běží jen zvýšený volnoběh pro překonání odporů studeného motoru.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


6.11.10, 18:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Paži - ale tak, či onak musí byť spotreba vyššia kvôli prekonaniu vyšších odporov. A jak, že nemáš sýtič? čo máš diesel power?
Capricorn - hm, ale aj ten zvýšený voľnobeh viac papá...proste, za studena musí benzínový motor (a hlavne karbec, resp. jednobod) mať vyššiu spotrebu, bo palivo sa zráža na tsenách valcov a tiež v sacom potrubí...neviem presne, ako to ma Fako riešené, ale viem, že viac ľudí dosť nadávalo, že im Fako v zime veľa papá...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.11.10, 18:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Paži sytič má, jenom o tom neví :D
řj běží v režimu studenýho motoru, to je v podstatě jako na sytič...u novějších strojů s CAN-BUS jde hezky poznat přechod řj ze studenýho do normálního režimu, protože rafička od vody udělá klap a přesune se z polohy "cold" do polohy "uprostřed" :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


6.11.10, 18:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
Na škodovce ho nemám připojenej a na swiftovi si to řídí jednotka. Studenej motor je přece studenej jen chvilku, né hodinu, aby spotřeba na volnoběh byla 2x vyšší.


6.11.10, 18:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz