Autor |
Zpráva |
Návštěvník
|
prípadná nehoda?
Predstavte si situáciu ze mate napriklad v skode 105 motor z favorita a sposobite dobravnu nehodu.( samozrejme motor nebudete mat zapisany v TP)Privolaný policajti sa asi urcie pozru pod kapotu. Zaujímalo by ma ake dôsledky, môže človek očakávať. POistovna v tom priplade asi nepreplati nic.
Je to klasifikovane ako trestny cin? Mozu cloveku naprit vysoku pokutu? Co vsetko by si v takomtom pripade mohli policajti na vas vytahnut a kae by to mohlo mat dosledky.
Prípadne ked vas zastavy hliadka a zisti ze mate pod kapotou iny typ motoru. Aky je v tomto pripade postup? Zoberu vam tecnicky a pojdete domov peso?
|
17.4.07, 15:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No to by me taky zajimalo ... V lete chci taky upgradovat ... Asi se to poresi zapsanim motoru ... (prinejhorsim se namaze). A co se tyka pouze kdyz te zastavi hlidka tak mit prasknuty lanko na otvirani, neni to tva povinnost preci
Me by este zajimalo jak je to s doma delanym vyfukem
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.4.07, 15:19 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No tak záleží jakou nehodu myslíš, pokud někomu nedáš přednost a jen tak do sebe bácnete a nikomu se nic nestane, tak se cajti pod kapotu nedívaj, prostě vyřešej nehodu a nazdar. Horší by možná už bylo pokud by jsi někoho při nehodě zranil nebo tak něco a nebylo třeba jasný jak nehoda vznikla, nebo by jsi se bránil třeba tím že ti ruply brzdy, v tu chvíli se začne zajímat soudní znalec a následek by se dal pak očekávat, ale pokud jde jen o plechy a nikomu se nic nestane tak se v podstatě o to nikdo nezajímá, samozřejmě pokud se nesrazej dvě 120 a z jednej vypadne 1,9 TDi a z druhej třeba boxer Alfa Romeo
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.4.07, 16:08 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Matthes píše: No to by me taky zajimalo ... V lete chci taky upgradovat ... Asi se to poresi zapsanim motoru ... (prinejhorsim se namaze). A co se tyka pouze kdyz te zastavi hlidka tak mit prasknuty lanko na otvirani, neni to tva povinnost preci Me by este zajimalo jak je to s doma delanym vyfukem
"Homemadevejfuck" nemá atest, takže...to samý myslim bude platit i na to ostatní, takže zřejmě budou postupovat jako když máš auto nezpůsobilý k provozu...
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
17.4.07, 16:10 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Thobiash píše: Matthes píše: No to by me taky zajimalo ... V lete chci taky upgradovat ... Asi se to poresi zapsanim motoru ... (prinejhorsim se namaze). A co se tyka pouze kdyz te zastavi hlidka tak mit prasknuty lanko na otvirani, neni to tva povinnost preci Me by este zajimalo jak je to s doma delanym vyfukem "Homemadevejfuck" nemá atest, takže...to samý myslim bude platit i na to ostatní, takže zřejmě budou postupovat jako když máš auto nezpůsobilý k provozu...
Ty polsky vejfuky taky nemaj nic na sobe vyrazenyho Vlstne ten novej Bosal je prvni vejfuk s atestem No tak pri nejhorsim zamaskovat ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
17.4.07, 16:12 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jestli ti zjistí motor z Fava ve Škodovce, tak do toho auta nepatří a máš vozidlo technicky nezpůsobilé k provozu. To jim potom je jedno, kdo zavinil nehodu a i když to do tebe někdo napálí a byla by to jeho vina, tak to bude na tebe, protože to auto nemá na silnici co dělat. Pokud tě chytnou při kontrole, tak je to stejný a půjdeš domů pěšky. Na ten trik s prasklým lankem bych moc nespoléhal, už je to dost známé.
Pokud přerazíš číslo typu motoru, tak stejně lze lehce poznat, že to není motor Š120, třeba podle hlavy, víka ventilů, sání, karburátoru atd. A na to když ti přijdou, tak budeš mít hned dva průsery - ten motor tam nemá co dělat a navíc si falšoval číslo.
Taky jsem si chtěl kdysi dát do auta motor z Favorita, ale když jsem si to promyslel, zjistil jsem, že mi to za to nestojí. Legálně si ho nechat zapsat je prakticky nemožné a nelegálně je to o hubu. Nejsem potom zvědavý na to, aby mi kdesi na druhé straně republiky příslušník sdělil, že mám jít domů pěšky, auto si mám nechat odtáhnout a vzal mi techničák, nebo aby mě obvinily z nehody i když pojedu slušně a podle předpisů. Navíc na STK to určitě neprojde a každý dva roky přehazovat motor je taky trochu otrava.
Takže si to promysli, podle mne to za ty problémy nestojí.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
17.4.07, 16:30 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
jedině přestavbä na 136 tam už by se dal nějak okecat
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.4.07, 20:07 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Takto, ja som trocha nad tým rozmýšlal. Najlepšie je, ak vezmete š130, dáte výmaz motora z TP a dáte tam motor z fava (výrobca nezakazuje túto výmenu, objem sedí aj parametre skoro) .
Ak bola pôvodna myšlienka dať do š120 ten motor, tak teraz na DI necháte zahlásaiť výmenu karosérie.
Je to troha zdĺhave, náročné, atď... Ale vyššia pravdepodobnosť úspešnosti.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
17.4.07, 20:25 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Upřímnou soustrast při vyřizování, výměnu karoserie na úřadě už sem jednou prodělal a nikdy víc, těch papírů a peněz...
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
17.4.07, 20:30 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
elegant píše: Takto, ja som trocha nad tým rozmýšlal. Najlepšie je, ak vezmete š130, dáte výmaz motora z TP a dáte tam motor z fava (výrobca nezakazuje túto výmenu, objem sedí aj parametre skoro) .
Ak bola pôvodna myšlienka dať do š120 ten motor, tak teraz na DI necháte zahlásaiť výmenu karosérie.
Je to troha zdĺhave, náročné, atď... Ale vyššia pravdepodobnosť úspešnosti.
Stejně ale pak musíš provést přestavbu protože použiješ jinej typ motoru, výrobce to nezakazuje ale papírově se to musí evidovat takže výmaz motoru nepomůže, to by musel výrobce doslovně uvést že je tato výměna možná bez jakýchkoliv papírů, což v podstatě není páč už jsou ty motory rozdílný jednak konstrukcí, hlučností, některé i výkonově a i když mají třeba stejnej výkon tak kroutící moment je trošku jinde a prostě to jsou dvě rozdílná označení tudíž by v TP musely být od výroby napsány dva motory s veškerýma údajema.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
17.4.07, 20:52 |
|
|
PetrVTR
Příspěvky: 110
|
Martin píše: Jestli ti zjistí motor z Fava ve Škodovce, tak do toho auta nepatří a máš vozidlo technicky nezpůsobilé k provozu. To jim potom je jedno, kdo zavinil nehodu a i když to do tebe někdo napálí a byla by to jeho vina, tak to bude na tebe, protože to auto nemá na silnici co dělat. Pokud tě chytnou při kontrole, tak je to stejný a půjdeš domů pěšky. Na ten trik s prasklým lankem bych moc nespoléhal, už je to dost známé.
Pokud přerazíš číslo typu motoru, tak stejně lze lehce poznat, že to není motor Š120, třeba podle hlavy, víka ventilů, sání, karburátoru atd. A na to když ti přijdou, tak budeš mít hned dva průsery - ten motor tam nemá co dělat a navíc si falšoval číslo.
Taky jsem si chtěl kdysi dát do auta motor z Favorita, ale když jsem si to promyslel, zjistil jsem, že mi to za to nestojí. Legálně si ho nechat zapsat je prakticky nemožné a nelegálně je to o hubu. Nejsem potom zvědavý na to, aby mi kdesi na druhé straně republiky příslušník sdělil, že mám jít domů pěšky, auto si mám nechat odtáhnout a vzal mi techničák, nebo aby mě obvinily z nehody i když pojedu slušně a podle předpisů. Navíc na STK to určitě neprojde a každý dva roky přehazovat motor je taky trochu otrava.
Takže si to promysli, podle mne to za ty problémy nestojí.
Vinikem nehody je ten kdo ji zpusobil, bez ohledu na to zda nektery ucastnik nehody ma/nema vozidlo technicky zpusobile a zda ma/nema prislusny ridicak. To jsou prestupky (TC ?) ktere se resi samostatne.
|
18.4.07, 05:31 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Ale v závěru řízení při zjištění technické nezpůsobilosti ti přišijou spoluúčast na nehodě vinou špatného tech. stavu a seš tam, kdes byl.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
18.4.07, 05:35 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Přesně tak
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
18.4.07, 07:33 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Kristensen píše: elegant píše: Takto, ja som trocha nad tým rozmýšlal. Najlepšie je, ak vezmete š130, dáte výmaz motora z TP a dáte tam motor z fava (výrobca nezakazuje túto výmenu, objem sedí aj parametre skoro) .
Ak bola pôvodna myšlienka dať do š120 ten motor, tak teraz na DI necháte zahlásaiť výmenu karosérie.
Je to troha zdĺhave, náročné, atď... Ale vyššia pravdepodobnosť úspešnosti. Stejně ale pak musíš provést přestavbu protože použiješ jinej typ motoru, výrobce to nezakazuje ale papírově se to musí evidovat takže výmaz motoru nepomůže, to by musel výrobce doslovně uvést že je tato výměna možná bez jakýchkoliv papírů, což v podstatě není páč už jsou ty motory rozdílný jednak konstrukcí, hlučností, některé i výkonově a i když mají třeba stejnej výkon tak kroutící moment je trošku jinde a prostě to jsou dvě rozdílná označení tudíž by v TP musely být od výroby napsány dva motory s veškerýma údajema. elegant píše: Podľa toho, čo Škodovka vydala vyhlásenie: citujem: 5) přestavbu vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím moturu typu 781.135 nebo 781.136 nedoporučujeme ( nejedná se o nesouhlas). Duvodem je mj. nezaručení spávné funkce mazání motoru a kontroly množství olejové náplně. strana 5 Ja v tom nevidím problém dať do š120 motor z Fa. Ale citujem: 9) s přestavbou vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím motoru nebo bloku motoru typu 781.135B nebo 781.136B nebo 781.135M nebo 781.135M nesouhlasíme. strana 6 Takže si checkni aký to máš Fa motor. Inak nevidím tam nič o tom, že na akú nápravu to máš zavesiť čerpané z vyhlásenia škodovky http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/C5E79C1 ... 6SKODA.pdfDokonca tam neni ani zmienka o tom, že či si máš pri Fa motore zmeniť brzdovú sústavu
Ja len hovorím o tom, že ak máš svoju š 120 velmi rád a chceš do nej motor z fava, že ako asi by to bolo istejšie dostať na to pečiatku.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
18.4.07, 10:29 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Kristensen píše: elegant píše: Takto, ja som trocha nad tým rozmýšlal. Najlepšie je, ak vezmete š130, dáte výmaz motora z TP a dáte tam motor z fava (výrobca nezakazuje túto výmenu, objem sedí aj parametre skoro) .
Ak bola pôvodna myšlienka dať do š120 ten motor, tak teraz na DI necháte zahlásaiť výmenu karosérie.
Je to troha zdĺhave, náročné, atď... Ale vyššia pravdepodobnosť úspešnosti. Stejně ale pak musíš provést přestavbu protože použiješ jinej typ motoru, výrobce to nezakazuje ale papírově se to musí evidovat takže výmaz motoru nepomůže, to by musel výrobce doslovně uvést že je tato výměna možná bez jakýchkoliv papírů, což v podstatě není páč už jsou ty motory rozdílný jednak konstrukcí, hlučností, některé i výkonově a i když mají třeba stejnej výkon tak kroutící moment je trošku jinde a prostě to jsou dvě rozdílná označení tudíž by v TP musely být od výroby napsány dva motory s veškerýma údajema. elegant píše: Podľa toho, čo Škodovka vydala vyhlásenie: citujem: 5) přestavbu vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím moturu typu 781.135 nebo 781.136 nedoporučujeme ( nejedná se o nesouhlas). Duvodem je mj. nezaručení spávné funkce mazání motoru a kontroly množství olejové náplně. strana 5 Ja v tom nevidím problém dať do š120 motor z Fa. Ale citujem: 9) s přestavbou vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím motoru nebo bloku motoru typu 781.135B nebo 781.136B nebo 781.135M nebo 781.135M nesouhlasíme. strana 6 Takže si checkni aký to máš Fa motor. Inak nevidím tam nič o tom, že na akú nápravu to máš zavesiť čerpané z vyhlásenia škodovky http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/C5E79C1 ... 6SKODA.pdfDokonca tam neni ani zmienka o tom, že či si máš pri Fa motore zmeniť brzdovú sústavu Ja len hovorím o tom, že ak máš svoju š 120 velmi rád a chceš do nej motor z fava, že ako asi by to bolo istejšie dostať na to pečiatku. Okrem toho na favo motor neuvádzaju nič z toho, že treba povymieňať (aj keď ohľadom bezpečnosti a funkčnosti by bolo lepšie; viď hore moju citaciu). EDIT: ešte k tomu patri tento kúsok... elegant píše: Totiž výmena brzdového systému z š130 alebo Rapid, výmena spojky, výmeny riadenia za hrebeňové, použitie uhlovej kyvadlovej nápravy, 5q a použitie niektorých častí palivovej sústavy z š130 platí len vtedy, ak sa dáva motor 742.130, 742.135 alebo 742.136 do š105, š120, š125 alebo šGarde. O tom, že to treba aj pri dávani motora z Fa do š105, š120, š125 neni ani zmienka
a ešte link:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 42&start=0
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
18.4.07, 10:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|