Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 21:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 544 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 37  Další
 gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš 
Autor Zpráva
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
No s KO cívečkou by to jiskru nedávalo, ale to jsem tak nějak vyloučil, když jsi psal že jsi zkoušel druhý rozdělovač, mi přišlo jako malá šance aby ve dvou rozdělovačích byla cívečka KO.

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


14.7.14, 12:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Prvně by začal blbnout otáčkoměr.

Koukni do Andrta, 333 je kontrola rozdělovače

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


14.7.14, 12:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Zrovna jak popisuješ. :P
Prostě třeba jezdíš delší dobu a zničeho nic to klekne a nejde nastartovat. Několik pokusů nic a pak třeba na desátý pokus zase jde. Někdy se ale přeruší úplně a nejde nastartovat už nikdy. A jde ti tam vůbec benzín?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


14.7.14, 14:16
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Veteranista píše:
to by snad nepřestalo startovat...
měřil bych dráty, zda není někde nějaký zlomený nebo tak


No já myslím, že by to přestalo startovat /myslím tím- nešla by jiskra/. Cívka je snad dělána tak, že k přeskoku jiskry dojde v okamžiku, kdy dojde k přerušení kontaktu kostry na 1 svorku. Kdyby byla 1 svorka trvale ukostřena, tak nehodí jiskru. Já bych zkusil odpojit kontakt otáčkoměru na 1-čce svorce, pokud ho tedy má....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


14.7.14, 20:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
koukám, že máš stejnou duchařinu jako já :mrgreen:
ale mě to jiskru hází


15.7.14, 06:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
že iskru hádže je prvý úspech, potom musí hodiť v správny moment a ešte k tomu na správny valec...

príčiny:
1: bordel v magnetickom obvode rozdeľovača, to je ten štvocíp okolo cievky v rozdeľovači a nezriedka sa tam dostanú ohoblované kovové piliny ktovie odkiaľ :oops:
2: nefunkčná podtlaková regulácia, často sa stretávam s tým že sú opačne zapojené hadičky pre ovládanie rozdeľovača a pre voľnobežnú trysku vzduchu, to je tá tryska na sacom potrubí tesne pod karbecom zo zadu :idea:
3: vadná cievka v rozdeľovači, buď medzizávitový skrat, aj keď sa za studena neprejaví za tepla začne blbnúť, toto je občasná porucha čo sa veľmi zle hľadá :roll:
4: ukostrenie, alebo zatekanie okolo VN indučky, prípadne ETZ, prípadne studeňák v ETZ ( tieto elektrické poruchy nebudem rozpisovať po jednom, skrátka, spoje, prechodové spoje, studeňáky a pod :evil:
5: strihnutý kolík v náhone rozdeľovača, alebo voľný pretáčajúci sa palec urobí to že iskru buď nehádže vôbec, alebo hádže kade tade :lol:
6: VN poruchy ako vadná indučka, prerážajúce viečko, prasknutý palec, iskriace káble, nevhodné, alebo staré sviečky hádam ani nemusím popisovať... :shock:

a ešte mnoho iných možných príčin... že aký elaborát :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


15.7.14, 10:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Už to vrčí. Díky všem. Záhada neodhalena. Respektive jsem se nakonec nasral, pozapojoval vše podle Fanouše, vrazil tam rozdělovač z Fanouše a najednou vše běželo. Zkusil jsem vyměnit víčko a palec za ty původní a hle, motor jel nějak hrkotavě. :) Takže jsem očistil kontakty, vrazil je do Miloše a vše vrčí naprosto perfektně. Oxidace je svině.

Mimochodem na Fanoušovi i Milošovi mám opačně zapojené kontakty na cívce. Tím pádem i prohozené kablíky na ETZ. Víte někdo, proč se to tak dělalo? Na cívce je totiž připojeno i LPG.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


15.7.14, 10:53
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Teď trošku nechápu jak to myslíš. ETZ má 4 konektory. Tři hrubé a jeden tenší. Na ty dva prostřední konektory je zapojen stíněný káblík od cívky v rozdělovači. Přehodit nejdou, jeden je větší a jeden menší. Potom je jeden krajní 15, což je +12V po zapnutí klíčku, a je to zároceň spojeno s indukční cívkou, kontakt označený 15. Potom další krajní je označen 1 a to je myslím ten přerušovaný proud do indukční cívky, tedy spojeno s tímto kontaktem na in. cívce. Samozřejmě musí mít jak ETZ tak indukční cívka dobrou kostru :!:

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.7.14, 17:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ano pěkně jsi to vysvětlil. Jde o to, že napájení cívky je přehozeno, tedy že na 1 je 15 a na 15 je 1 a to samé na krabičce ETZ. Důvod nechápu. Ale zajímavé je, že i podle délky kabelů k cívce to vypadá tak, že to bylo origo. Když to zapojím "správně" je kostřící kabel hodně natažený.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


15.7.14, 21:57
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Tak to potom nevím. Ale vždyť jedno se zapojuje na primár- asi ta 15 a 1 se připojuje na sekundár. Teroreticky by to nemělo fungovat naopak, ale nevím, nemám zkušenosti. Vždycky druhý vývod jednotlivých vinutí je myslím spojen dohromady a připojen na kostru.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.7.14, 17:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Čepička hadice Hyundai padla na šroub jako hrnec na prdel. :)

Obrázek

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


17.7.14, 09:31
Profil
rejpal

Příspěvky: 18273
Příspěvek Re:
gokralik píše:
Jde o to, že napájení cívky je přehozeno, tedy že na 1 je 15 a na 15 je 1.

To by v principu neměl být problém, jen v důsledku jiného zapojení bude otočená polarita prvního kmitu VN a následně se bude průběh zákmitů trochu lišit od originálního zapojení... Ale fakt by mě zajímalo, jak ti může fungovat krabička zapalování, když ji napájíš na jiném kontaktu, než má být napájena... :shock:


17.7.14, 10:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Opačně je zapojena jen cívka. ETZ jde žlutý na žlutý a černý na černý. Tedy tím, že jsou opačně kontakty na cívce jsou opačně i kontakty na ETZ.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


17.7.14, 12:29
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Takže vlastně nic není opačně

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


17.7.14, 12:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Cívka akorát. Spíš by mě zajímal důvod, proč to tak někdo zapojil.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


17.7.14, 21:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 544 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 37  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz