gokralik - Forman 136GLX Whiteline, 1993, LPG - Miloš
Autor |
Zpráva |
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
No s KO cívečkou by to jiskru nedávalo, ale to jsem tak nějak vyloučil, když jsi psal že jsi zkoušel druhý rozdělovač, mi přišlo jako malá šance aby ve dvou rozdělovačích byla cívečka KO.
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
14.7.14, 12:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Prvně by začal blbnout otáčkoměr.
Koukni do Andrta, 333 je kontrola rozdělovače
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
14.7.14, 12:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Zrovna jak popisuješ. Prostě třeba jezdíš delší dobu a zničeho nic to klekne a nejde nastartovat. Několik pokusů nic a pak třeba na desátý pokus zase jde. Někdy se ale přeruší úplně a nejde nastartovat už nikdy. A jde ti tam vůbec benzín?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.7.14, 14:16 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Veteranista píše: to by snad nepřestalo startovat... měřil bych dráty, zda není někde nějaký zlomený nebo tak No já myslím, že by to přestalo startovat /myslím tím- nešla by jiskra/. Cívka je snad dělána tak, že k přeskoku jiskry dojde v okamžiku, kdy dojde k přerušení kontaktu kostry na 1 svorku. Kdyby byla 1 svorka trvale ukostřena, tak nehodí jiskru. Já bych zkusil odpojit kontakt otáčkoměru na 1-čce svorce, pokud ho tedy má....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
14.7.14, 20:39 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
koukám, že máš stejnou duchařinu jako já ale mě to jiskru hází
|
15.7.14, 06:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
že iskru hádže je prvý úspech, potom musí hodiť v správny moment a ešte k tomu na správny valec... príčiny: 1: bordel v magnetickom obvode rozdeľovača, to je ten štvocíp okolo cievky v rozdeľovači a nezriedka sa tam dostanú ohoblované kovové piliny ktovie odkiaľ 2: nefunkčná podtlaková regulácia, často sa stretávam s tým že sú opačne zapojené hadičky pre ovládanie rozdeľovača a pre voľnobežnú trysku vzduchu, to je tá tryska na sacom potrubí tesne pod karbecom zo zadu 3: vadná cievka v rozdeľovači, buď medzizávitový skrat, aj keď sa za studena neprejaví za tepla začne blbnúť, toto je občasná porucha čo sa veľmi zle hľadá 4: ukostrenie, alebo zatekanie okolo VN indučky, prípadne ETZ, prípadne studeňák v ETZ ( tieto elektrické poruchy nebudem rozpisovať po jednom, skrátka, spoje, prechodové spoje, studeňáky a pod 5: strihnutý kolík v náhone rozdeľovača, alebo voľný pretáčajúci sa palec urobí to že iskru buď nehádže vôbec, alebo hádže kade tade 6: VN poruchy ako vadná indučka, prerážajúce viečko, prasknutý palec, iskriace káble, nevhodné, alebo staré sviečky hádam ani nemusím popisovať... a ešte mnoho iných možných príčin... že aký elaborát
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
15.7.14, 10:10 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Už to vrčí. Díky všem. Záhada neodhalena. Respektive jsem se nakonec nasral, pozapojoval vše podle Fanouše, vrazil tam rozdělovač z Fanouše a najednou vše běželo. Zkusil jsem vyměnit víčko a palec za ty původní a hle, motor jel nějak hrkotavě. Takže jsem očistil kontakty, vrazil je do Miloše a vše vrčí naprosto perfektně. Oxidace je svině. Mimochodem na Fanoušovi i Milošovi mám opačně zapojené kontakty na cívce. Tím pádem i prohozené kablíky na ETZ. Víte někdo, proč se to tak dělalo? Na cívce je totiž připojeno i LPG.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
15.7.14, 10:53 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Teď trošku nechápu jak to myslíš. ETZ má 4 konektory. Tři hrubé a jeden tenší. Na ty dva prostřední konektory je zapojen stíněný káblík od cívky v rozdělovači. Přehodit nejdou, jeden je větší a jeden menší. Potom je jeden krajní 15, což je +12V po zapnutí klíčku, a je to zároceň spojeno s indukční cívkou, kontakt označený 15. Potom další krajní je označen 1 a to je myslím ten přerušovaný proud do indukční cívky, tedy spojeno s tímto kontaktem na in. cívce. Samozřejmě musí mít jak ETZ tak indukční cívka dobrou kostru
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.7.14, 17:30 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Ano pěkně jsi to vysvětlil. Jde o to, že napájení cívky je přehozeno, tedy že na 1 je 15 a na 15 je 1 a to samé na krabičce ETZ. Důvod nechápu. Ale zajímavé je, že i podle délky kabelů k cívce to vypadá tak, že to bylo origo. Když to zapojím "správně" je kostřící kabel hodně natažený.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
15.7.14, 21:57 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Tak to potom nevím. Ale vždyť jedno se zapojuje na primár- asi ta 15 a 1 se připojuje na sekundár. Teroreticky by to nemělo fungovat naopak, ale nevím, nemám zkušenosti. Vždycky druhý vývod jednotlivých vinutí je myslím spojen dohromady a připojen na kostru.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.7.14, 17:36 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Čepička hadice Hyundai padla na šroub jako hrnec na prdel.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
17.7.14, 09:31 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18273
|
Re:
gokralik píše: Jde o to, že napájení cívky je přehozeno, tedy že na 1 je 15 a na 15 je 1. To by v principu neměl být problém, jen v důsledku jiného zapojení bude otočená polarita prvního kmitu VN a následně se bude průběh zákmitů trochu lišit od originálního zapojení... Ale fakt by mě zajímalo, jak ti může fungovat krabička zapalování, když ji napájíš na jiném kontaktu, než má být napájena...
|
17.7.14, 10:04 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Opačně je zapojena jen cívka. ETZ jde žlutý na žlutý a černý na černý. Tedy tím, že jsou opačně kontakty na cívce jsou opačně i kontakty na ETZ.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
17.7.14, 12:29 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: gokralik - Forman 136GLX Silverline, 1993, LPG - Miloš
Takže vlastně nic není opačně
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
17.7.14, 12:31 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Cívka akorát. Spíš by mě zajímal důvod, proč to tak někdo zapojil.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
17.7.14, 21:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|