Ferrari-Š125 ...come back na 47 strane, 6.2.2021
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Vlečka 11.9. 08:00-13:00
tak, hadice pozapájané, štartér osadený a zapojený, spojkový valček osadený, +- nastavený... ešte treba vymeniť klinový remeň (vymením aj altík, namiesto 42A dám 55A), pozapájať peripetičky okolo motora, urobiť brzdy a v introši nastaviť radiacu páku (asi ju rovno vymením, bo je tak krátka, že ke´dže už nemám vôle v tiahle, tak sú dráhy radenia enormne krátke), urobiť plyn a nastaviť lanká ručky. Jo a dať hadicu na hrdlo nádrže, pod ňu vyrobiť kryt a osadiť spodný kryt nádrže. 2 Carlos - no som zvedavý, ale je tam ozaj cca 7mm, prevodovka by sa toľko hýbať nemala...Kukaj:
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.9.12, 17:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..A vlečka sa nám rysuje :-)
Jo to by mohlo bejt asi. Ono zas já mám uši na šikmý ramena blíž k sobě, když mám gardí vlečku, což mi nějak nedocházelo.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
11.9.12, 18:08 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Vlečka 9.9.12 08:00 - 20:30
ferrari píše: Ozik, čo sa stane, keď rozperky pri kocke na nastavovanie geometrie nie sú rozperky, proste to nedosadlo na rozperky, chýbajú ešte cca 3mm, trubičky voľne chodia hore dolu?? No dle me to je chyba, ale hodne aut s tim jezdi. Tuner2 se o tom vzdycky se mnou zarputile hada. Ted ma teda ban na virtu tak je urazenej a asi nechodi na internety. Jak sam rikas, rozperna trubka by mela rozpirat Ten spoj takhle neni zrovna idealni.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.9.12, 18:44 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..A vlečka sa nám rysuje :-)
co sa tej matky tyka..7mm nie je vela, tuna nie je prevodovka tak pevne ulozena ako na kvyvke, tam drzi a nejde nikam, nvm ake mas silenty na motore
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
11.9.12, 18:57 |
|
|
Tomáš1280
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 1375 Bydliště: Topoľčany
|
Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..A vlečka sa nám rysuje :-)
v kazdom pripade skladanie toho vsetkeho spravne na svoje miesto nas stalo dost nervov. som zvedavy jak to bude jazdit RaDa pre potomstvo: dajte si varit ramena odbornikovi aby sa tym neskrivili a nebolo potom viac presviedcania jak rozmyslania co este...
_________________ škoda 105 L rv 1987 viewtopic.php?t=12802 Peugeot 205 1.1 5dv rv 1993 viewtopic.php?t=20374 Peugeot 205 1,1 3dv 1996 Renault Megane Scenik 1,9dt 1996 Opel Astra G kombajn 1,7 dti 16v isuzu 2003
|
11.9.12, 19:01 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..A vlečka sa nám rysuje :-)
shrekzv píše: tuna nie je prevodovka tak pevne ulozena ako na kvyvke, tam drzi a nejde nikam, Som si vedomý, ale dúfam, že tá prevodovka naozaj nebehá zľava doprava o centimeter...každopádne, ak by sme na pravej strane mali matku na opačnej strane, tak to ani nezložíme. shrekzv píše: nvm ake mas silenty na motore Zatiaľ staré, budem ich časom meniť, ak bude treba, tak pritvrdíme Tomáš1280 píše: v kazdom pripade skladanie toho vsetkeho spravne na svoje miesto nas stalo dost nervov. Veru-veru, je to hlavne psychická záťaž... Tomáš1280 píše: RaDa pre potomstvo: dajte si varit ramena odbornikovi aby sa tym neskrivili a nebolo potom viac presviedcania jak rozmyslania co este... Skôr by som povedal, že tie pozdĺžne ramená sú proste šmejdy, ak to trochu ide, možno radšej použiť staré a overené, len ich vystužiť.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.9.12, 19:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..A vlečka sa nám rysuje :-)
Na vlečce převodovka chodí dost, samozřejmě v závislosti na stavu silentů. Btw, jaké máš táhlo řazení? Model 1889 bude mít dost pravděpodobně kost a ne domek alá kyvka, což je dost podstatné - na vlečce s domkem se velmi často uklepe táhlo, v místě napojení za kulisou, rovněž tak v případě, že jsou u táhla s kostí vymezeny vůle. Na to dej pozor, zde jsou větší vůle nezbytné
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.9.12, 19:58 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..A vlečka sa nám rysuje :-)
No viem že prevodovka chodí dosť, ale 7 mm by už bolo sakra dosť...no však uvidíme, začujeme Keď bude zle, osadíme nejaký medzikus...silent prevodovky je new, zadok bud etiež new, mám možnosť obyč silentbloky (ale ContiTech), prípadne tvrdšie silenty (ale nie tak brut. tvrdé, ako z Rubeny). Inak ono tam vôľa v kĺboch kosti je, ale minimálna (teda, voči tomu môjmu pôvodnému tiahlu). Však preto som to tiahlo menil, pretože to moje pôvodné malo brutálne vôle a (aj) preto mi odišla 3ka...ale menil som kosť za kosť. Sa mi vidí, že darca orgánov bol r.v. 88, moje je 89.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
11.9.12, 21:08 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Vlečka 16.9. 09:00 - 19:00
Tak, dnes sme pokračovali...dozapájané elektrika, vymenený altík a klinový remeň, zapojené Bukajove lanko plynu, osadené zadné brzdy, odvzdušnený systém, aj predok, nastavená ručka, osadená hadica na nádrži, dorobený krycí plech pod ňou... Aj poloosi nahodené, ale na pravej strane to bola taká pánta, že som ju musel nabúchať na unášač...myslím, že na tej pravej strane je niečo dosť zle (asi pozdĺžne rameno, alebo neviem), pretože ako vyššie napísané, sme to ani nemohli poskladať a teraz tam bol problém dostať poloos...myslím, že celá polnáprava je posunutá k osi auta...bude tam dobré Včko... Inak, ten zadok je stále podozrivo vysoko Aby som nechodil zákruty šmykom
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.9.12, 19:29 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..A vlečka sa nám rysuje :-)
A pokračujeme, dnes síce pramálo času, ale aspoň som nalial olej do prevodovky, vytiahhol kulisu radenia, premazal, osadil nas5, nastavil, zmontoval rozobraté časti interiéru... Potom som si požičal kľúč 36 a dotiahol riadne náboje kolies, ešte treba dotiahnuť imbusy poloosí...
Takže už som len malunkavý krôčik od cieľa...iba sa bojím, že bude nemilo prekvapený, tá pravá strana ma znepokojuje...a tiež nie sú najlepšie manžety poloosí, ale som to tak zmontoval, veď reku, poloosi sa ľahko demontujú...ale už sa bojím, že to nebude pravda, nakoľko pravú poloos som tam naozaj musel natĺkať (a nešlo to zrovna ľahko)...
Som zvedavý na: - Felda štarttér - hlučnosť s vlečkou (dúfam, že nie sú KO ložiská na náprave) - Bukajove lanko plynu
Ale sa bojím tej pravej strany...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.9.12, 12:12 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..A vlečka sa nám rysuje :-)
feldastartér startuje, když mi nechce chytit motor a podržim drobet dýl startér (tak 5s), roztočí motor na 1000RPM , ale většinou stačí tak 0.25s na start.. hlučnost je nižší než s kyvkou, při 90km/h slyšim aerodymanickej hluk (s kyvkou jsem slyšel jenom motor), ale nevim kolik z toho má na svědomí stálej převod 3.9... ložiska jsem dával preventivně nový... mezi lankem a strunou jsem nepoznal extra rozdíl
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
17.9.12, 15:19 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..A vlečka sa nám rysuje :-)
Njn, ja viem, že Felda štartér by mal lepšie štartovať, no som zvedavý, aká bude realita (a to pocítim len na vlastnej koži) Čo sa týka hlučnosti vlečky, viem, že by mala byť omhoho tichšia, v tatkovej Hybridke to mám Len sa bojím nejakého ložiska. Inak, je to vlečkou, nie SP3,9...teda, hlavný dôvod je vlečka, resp. mäkké uloženie prevodovky... Inak som si spomenul, ako si písal v garáži, že ti výmena trvala 16 hodín. Ešte raz klobúk dole, ja som zatiaľ na cca 43 hodinách a stále to nevrndží...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.9.12, 20:09 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..A vlečka sa nám rysuje :-)
zadok bude stale hore, to mam aj ja z toho si nic nerob, premyslal som aj nad znizenim - napriklad kyvkove pruziny, len zase by Acka boli, prevarat usi na priecke sa mi nechcelo, a ked mam teraz 25mm podlozky vzadu na zmenu roztece tak ani neprichadza v uvahu znizovat, teraz mam mierne Acka, uz by boli velke
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
17.9.12, 21:04 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..A vlečka sa nám rysuje :-)
No kyvko pružiny áčka neudělají aspoň neudělali u mě domek převařenej kyvko pružiny zadek akorát a žádný áčka.
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
18.9.12, 08:39 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..A vlečka sa nám rysuje :-)
Pokud někdo dá dozadu kyvkopéra, chce to dát něco rozumnějšího i na předek. Vzhledem k docela velkému rozdílu ve výkyvu náprav je kyvková pružina na vlečce tužší o nějakých 80 nebo 90 % (už přesně nevim).
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
18.9.12, 13:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|