Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 13:05



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Seřízení LPG 
Autor Zpráva

Příspěvky: 20
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
na tom reduktoru je šroubek tak u zahřátého motoru na LPG sniž volnoběh utahováním pak napi někdy při utahování může volnoběh naopak narůstat,


pak si prstem na karbecu přidej cca 3OOO otáček a utahuj ten škrtící ventil od reduktoru ke karbecu až auto skoro chcípen, pak povol o jednu otáku a dolad volnoběh miloš




Včera jsem konečně jel delší trasu. Když bylo auto konečně dostatečně ohřáté, tak jsem to trošku pošteloval. Škrticí ventil na hadici byl původně povolen na 4otáčky. Po seřízení dle tvého návodu na 2otáčky. Rozjezdy stejné jako předtím, ale sebemenší kopeček jsem musel podřazovat. Povolil jsem ho na 2,5otáčky a výkon je dostatečný. Otáčky volnoběhu se mi povedly srovnat na cca 700ot. a nekolísají. Až vyjedu celou nádrž, tak dám vědět jakou budu mít spotřebu. Děkuji za rady :D


26.1.10, 13:31
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 20
Příspěvek 
Pavel Petr píše:
slovacek.milos píše:
na tom reduktoru je šroubek tak u zahřátého motoru na LPG sniž volnoběh utahováním pak napi někdy při utahování může volnoběh naopak narůstat,


pak si prstem na karbecu přidej cca 3OOO otáček a utahuj ten škrtící ventil od reduktoru ke karbecu až auto skoro chcípen, pak povol o jednu otáku a dolad volnoběh miloš




Včera jsem konečně jel delší trasu. Když bylo auto konečně dostatečně ohřáté, tak jsem to trošku pošteloval. Škrticí ventil na hadici byl původně povolen na 4otáčky. Po seřízení dle tvého návodu na 2otáčky. Rozjezdy stejné jako předtím, ale sebemenší kopeček jsem musel podřazovat. Povolil jsem ho na 2,5otáčky a výkon je dostatečný. Otáčky volnoběhu se mi povedly srovnat na cca 700ot. a nekolísají. Až vyjedu celou nádrž, tak dám vědět jakou budu mít spotřebu. Děkuji za rady :D


Konečně jsem dnes tankoval, spotřeba byla 8,8l což v tomhle počasí je slušný. Škrticí ventil na trubce jsem povolil ještě o 1/4 otáčky už i do kopce jde přijatelně. Moc děkuji za rady.


30.1.10, 18:29
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek Seřízení plg
Čau lidi. Mám felicii 1.3 bmm (jednobod) a lpg od brc. Měl jsem spotřebu 15,8L/100km. Měnil jsem membryny a spotřeba klesla na 11L. Ale dřiv mi to žralo miň. Nemužu se toho doštělovat. Na reduktoru mam 2 šrouby. Jeden je na imbus a druhej nad nim tavý kolečko 8 klíč tipuju. Neví někdo trejej na co je? Jeden by měl být na volnoběh a druhej na otáčky při jízdě. Díky


15.2.10, 20:28
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
nech to seštelovat v lpg dílně oni ví co a jak a kam sáhnout aby to bylo dobrý

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


15.2.10, 20:29
Profil ICQ

Příspěvky: 9
Příspěvek RE
Jenže já bych se to chtěl naučit. Strašně mě baví se hrabat v motoru atd, ale nikde jsem nenašel k čemu kterej šroub je.


15.2.10, 21:04
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: RE
JirkaCh píše:
Jenže já bych se to chtěl naučit. Strašně mě baví se hrabat v motoru atd, ale nikde jsem nenašel k čemu kterej šroub je.


ten na imbus máš hrubé štelování volnoběhu a to vedle jemné, na plyn při jízdě tam máš škrták ten velky v hadici miloš


15.2.10, 21:53
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Pavel Petr píše:
Pavel Petr píše:
slovacek.milos píše:
na tom reduktoru je šroubek tak u zahřátého motoru na LPG sniž volnoběh utahováním pak napi někdy při utahování může volnoběh naopak narůstat,


pak si prstem na karbecu přidej cca 3OOO otáček a utahuj ten škrtící ventil od reduktoru ke karbecu až auto skoro chcípen, pak povol o jednu otáku a dolad volnoběh miloš




Včera jsem konečně jel delší trasu. Když bylo auto konečně dostatečně ohřáté, tak jsem to trošku pošteloval. Škrticí ventil na hadici byl původně povolen na 4otáčky. Po seřízení dle tvého návodu na 2otáčky. Rozjezdy stejné jako předtím, ale sebemenší kopeček jsem musel podřazovat. Povolil jsem ho na 2,5otáčky a výkon je dostatečný. Otáčky volnoběhu se mi povedly srovnat na cca 700ot. a nekolísají. Až vyjedu celou nádrž, tak dám vědět jakou budu mít spotřebu. Děkuji za rady :D


Konečně jsem dnes tankoval, spotřeba byla 8,8l což v tomhle počasí je slušný. Škrticí ventil na trubce jsem povolil ještě o 1/4 otáčky už i do kopce jde přijatelně. Moc děkuji za rady.


si přidávej a ubírej podle chuti, někdy když přidáš spotřeba se snížá i naopak je to závislé na stavu soustavy a na průchodnosti vzduchfiltru miloš


15.2.10, 21:55
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Ok. zkusím to. Já jsem si myslel že si to bohatost atd. řídí samo, ale asi ne. Přitom jsem koukal na schemata od brc k felicii jednobod je řídíci jednotka lpg je spojena s řídící jednotkou felicie a ještě na jednotku lpg je připojena lambda sonda. A jak jde od reduktoru hadice s plynem do stříkačky tak před škrťákem je něco nevím co, ale asi to je ňákej ventil, protože je paralelně připojenej k ventilu na reduktoru. Jenže když tenhle sráš odpojím nic se nestane. Ale zas mi je divný že by ho tam dávali jen tak. Nevíte k čemu je? :?: :?:


15.2.10, 22:31
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
máš tam elektroventil který ti ladí bohatost směsy, nobylo to včak nikdy ono, tak se dával ten mechanický skrtící ventil,

pokud ho chceš seřirovat bez přstrojl u MPi musíš si vytáhnout objímku od hadici MPi bouchne a rozbije klidně filtrbox miloš


16.2.10, 06:43
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Aha. Tak diky moc zkusim to teda nastavit. Mpi to není.


16.2.10, 09:21
Profil

Příspěvky: 52
Bydliště: Ždánice u Kyjova
Příspěvek 
Nemáte někdo popisek (obrázek, fotku) zplynovače od HL Propanu - kterej šroub na co je a co se tím šteluje? Vím sem úplně blbej ale nejsem sám... :lol:


10.3.10, 14:08
Profil

Příspěvky: 52
Bydliště: Ždánice u Kyjova
Příspěvek 
A můžu štelovat také pomocí hodnot co mi hází VAG když nemám sondu do "komína"?


10.3.10, 14:11
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Nejdřív si tam dej sondu pak šteluj


8.4.10, 18:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 18
Příspěvek ako nastavit volnobeh na striekacke favorit
Chlapi mam dotaz co sa nastavuje s tim srobom na obrzku
A s ktorym srobom alebo ako sa nastavuje volnobeh LPG
Obrázek


26.4.10, 20:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Odpověděl sis sám, tím se nastavuje volnoběh. Ale pozor, ať nemáš moc zašroubovaný sytič (ta cívka s drátem) aby netlačil na membránu neustále.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


26.4.10, 20:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz