Autor |
Zpráva |
Pavel Petr
Příspěvky: 20
|
slovacek.milos píše: na tom reduktoru je šroubek tak u zahřátého motoru na LPG sniž volnoběh utahováním pak napi někdy při utahování může volnoběh naopak narůstat,
pak si prstem na karbecu přidej cca 3OOO otáček a utahuj ten škrtící ventil od reduktoru ke karbecu až auto skoro chcípen, pak povol o jednu otáku a dolad volnoběh miloš
Včera jsem konečně jel delší trasu. Když bylo auto konečně dostatečně ohřáté, tak jsem to trošku pošteloval. Škrticí ventil na hadici byl původně povolen na 4otáčky. Po seřízení dle tvého návodu na 2otáčky. Rozjezdy stejné jako předtím, ale sebemenší kopeček jsem musel podřazovat. Povolil jsem ho na 2,5otáčky a výkon je dostatečný. Otáčky volnoběhu se mi povedly srovnat na cca 700ot. a nekolísají. Až vyjedu celou nádrž, tak dám vědět jakou budu mít spotřebu. Děkuji za rady
|
26.1.10, 13:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Pavel Petr
Příspěvky: 20
|
Pavel Petr píše: slovacek.milos píše: na tom reduktoru je šroubek tak u zahřátého motoru na LPG sniž volnoběh utahováním pak napi někdy při utahování může volnoběh naopak narůstat,
pak si prstem na karbecu přidej cca 3OOO otáček a utahuj ten škrtící ventil od reduktoru ke karbecu až auto skoro chcípen, pak povol o jednu otáku a dolad volnoběh miloš Včera jsem konečně jel delší trasu. Když bylo auto konečně dostatečně ohřáté, tak jsem to trošku pošteloval. Škrticí ventil na hadici byl původně povolen na 4otáčky. Po seřízení dle tvého návodu na 2otáčky. Rozjezdy stejné jako předtím, ale sebemenší kopeček jsem musel podřazovat. Povolil jsem ho na 2,5otáčky a výkon je dostatečný. Otáčky volnoběhu se mi povedly srovnat na cca 700ot. a nekolísají. Až vyjedu celou nádrž, tak dám vědět jakou budu mít spotřebu. Děkuji za rady
Konečně jsem dnes tankoval, spotřeba byla 8,8l což v tomhle počasí je slušný. Škrticí ventil na trubce jsem povolil ještě o 1/4 otáčky už i do kopce jde přijatelně. Moc děkuji za rady.
|
30.1.10, 18:29 |
|
|
JirkaCh
Příspěvky: 9
|
Seřízení plg
Čau lidi. Mám felicii 1.3 bmm (jednobod) a lpg od brc. Měl jsem spotřebu 15,8L/100km. Měnil jsem membryny a spotřeba klesla na 11L. Ale dřiv mi to žralo miň. Nemužu se toho doštělovat. Na reduktoru mam 2 šrouby. Jeden je na imbus a druhej nad nim tavý kolečko 8 klíč tipuju. Neví někdo trejej na co je? Jeden by měl být na volnoběh a druhej na otáčky při jízdě. Díky
|
15.2.10, 20:28 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nech to seštelovat v lpg dílně oni ví co a jak a kam sáhnout aby to bylo dobrý
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
15.2.10, 20:29 |
|
|
JirkaCh
Příspěvky: 9
|
RE
Jenže já bych se to chtěl naučit. Strašně mě baví se hrabat v motoru atd, ale nikde jsem nenašel k čemu kterej šroub je.
|
15.2.10, 21:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: RE
JirkaCh píše: Jenže já bych se to chtěl naučit. Strašně mě baví se hrabat v motoru atd, ale nikde jsem nenašel k čemu kterej šroub je.
ten na imbus máš hrubé štelování volnoběhu a to vedle jemné, na plyn při jízdě tam máš škrták ten velky v hadici miloš
|
15.2.10, 21:53 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Pavel Petr píše: Pavel Petr píše: slovacek.milos píše: na tom reduktoru je šroubek tak u zahřátého motoru na LPG sniž volnoběh utahováním pak napi někdy při utahování může volnoběh naopak narůstat,
pak si prstem na karbecu přidej cca 3OOO otáček a utahuj ten škrtící ventil od reduktoru ke karbecu až auto skoro chcípen, pak povol o jednu otáku a dolad volnoběh miloš Včera jsem konečně jel delší trasu. Když bylo auto konečně dostatečně ohřáté, tak jsem to trošku pošteloval. Škrticí ventil na hadici byl původně povolen na 4otáčky. Po seřízení dle tvého návodu na 2otáčky. Rozjezdy stejné jako předtím, ale sebemenší kopeček jsem musel podřazovat. Povolil jsem ho na 2,5otáčky a výkon je dostatečný. Otáčky volnoběhu se mi povedly srovnat na cca 700ot. a nekolísají. Až vyjedu celou nádrž, tak dám vědět jakou budu mít spotřebu. Děkuji za rady Konečně jsem dnes tankoval, spotřeba byla 8,8l což v tomhle počasí je slušný. Škrticí ventil na trubce jsem povolil ještě o 1/4 otáčky už i do kopce jde přijatelně. Moc děkuji za rady.
si přidávej a ubírej podle chuti, někdy když přidáš spotřeba se snížá i naopak je to závislé na stavu soustavy a na průchodnosti vzduchfiltru miloš
|
15.2.10, 21:55 |
|
|
JirkaCh
Příspěvky: 9
|
Ok. zkusím to. Já jsem si myslel že si to bohatost atd. řídí samo, ale asi ne. Přitom jsem koukal na schemata od brc k felicii jednobod je řídíci jednotka lpg je spojena s řídící jednotkou felicie a ještě na jednotku lpg je připojena lambda sonda. A jak jde od reduktoru hadice s plynem do stříkačky tak před škrťákem je něco nevím co, ale asi to je ňákej ventil, protože je paralelně připojenej k ventilu na reduktoru. Jenže když tenhle sráš odpojím nic se nestane. Ale zas mi je divný že by ho tam dávali jen tak. Nevíte k čemu je?
|
15.2.10, 22:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
máš tam elektroventil který ti ladí bohatost směsy, nobylo to včak nikdy ono, tak se dával ten mechanický skrtící ventil,
pokud ho chceš seřirovat bez přstrojl u MPi musíš si vytáhnout objímku od hadici MPi bouchne a rozbije klidně filtrbox miloš
|
16.2.10, 06:43 |
|
|
JirkaCh
Příspěvky: 9
|
Aha. Tak diky moc zkusim to teda nastavit. Mpi to není.
|
16.2.10, 09:21 |
|
|
Barmanek
Příspěvky: 52 Bydliště: Ždánice u Kyjova
|
Nemáte někdo popisek (obrázek, fotku) zplynovače od HL Propanu - kterej šroub na co je a co se tím šteluje? Vím sem úplně blbej ale nejsem sám...
|
10.3.10, 14:08 |
|
|
Barmanek
Příspěvky: 52 Bydliště: Ždánice u Kyjova
|
A můžu štelovat také pomocí hodnot co mi hází VAG když nemám sondu do "komína"?
|
10.3.10, 14:11 |
|
|
JirkaCh
Příspěvky: 9
|
Nejdřív si tam dej sondu pak šteluj
|
8.4.10, 18:48 |
|
|
drak1234
Příspěvky: 18
|
ako nastavit volnobeh na striekacke favorit
Chlapi mam dotaz co sa nastavuje s tim srobom na obrzku
A s ktorym srobom alebo ako sa nastavuje volnobeh LPG
|
26.4.10, 20:16 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Odpověděl sis sám, tím se nastavuje volnoběh. Ale pozor, ať nemáš moc zašroubovaný sytič (ta cívka s drátem) aby netlačil na membránu neustále.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
26.4.10, 20:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|