Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 20:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Chlazení motoru 
Autor Zpráva

Příspěvky: 133
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Chlazení motoru
jj má to dva termostaty, termostat pro hlavu otevírá při 80°C a termostat bloku motoru otevírá při 87°C.


31.1.11, 16:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Chlazení motoru
no, to se budou dobře diagnostikovat závady na termostatech :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


31.1.11, 17:03
Profil
Online
rejpal

Příspěvky: 18272
Příspěvek Re: Chlazení motoru
A hlavně se budou při každé poruše měnit oba. 8)


31.1.11, 17:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 133
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Chlazení motoru
Zdravím,
potřeboval bych se ještě zeptat na nějaké drobnosti :)

Jaké má motor vstřikovače elektromagnety nebo piezzoelektrické ?
Kolik litrů má náplň chlazení?
Má 1,2 TSI 77kW stejnou kliku (soudím tak podle zdvihu) jako 1,4 TSI 92kW ? popřípadě ještě něco mají společné?

Díky


13.2.11, 09:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Chlazení motoru
Veď použi Google...

Citace:
Unit Injector System (UIS)
Pri systéme pumpa-dýza (alebo tiež Unit Injector System, UIS) je pre každý valec k dispozícii jeden injektor (vstrekovač) s pumpou, ktorý pri osobných vozidlách vytvára tlak až 2050 bar. Vstrekovacia dýza, integrovaná v injektore, vyčnieva do spaľovacieho priestoru. Systémy pumpa-dýza umožňujú presné vstrekovanie s variabilným trvaním vstrekovania. Výsledný priebeh vstrekovania a vysoký tlak vedú k optimálnemu spaľovaniu. Znamená to vyšší výkon, menšiu spotrebu paliva, ako aj nižšie emisie škodlivín a hlučnosti.

Common Rail System
Pri systéme Common Rail sa palivo pre všetky valce pod vysokým tlakom až do 1600 bar zhromažďuje pripravené v spoločnom potrubí (Common Rail). Vysokovýkonné elektromagnetické ventily s elektronickou reguláciou riadia okamih a trvanie vstrekovania pre každý valec. Oddelenie funkcie vytvárania vysokého tlaku od funkcie vstrekovania pritom ponúka väčší priestor pre zlepšenie procesu spaľovania.

Tretia generácia systému Common Rail vďaka veľmi rýchlo reagujúcim piezoinjektorom v rade (inline-piezoinjektory) prináša zníženie emisií o ďalších 20 percent, spotrebu o tri percentá a tiež zníženie hlučnosti motora.


Tsi by mal mat uz piezoelektricke vstreky a tu kluku som nepochopil, ked ti jeden valec ti chyba, kluka musi vyzerat ulplne inak...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


13.2.11, 10:25
Profil

Příspěvky: 133
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Chlazení motoru
Všechny TSI jsou benzínové čtyřválce.


13.2.11, 10:42
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek Re: Chlazení motoru
Já si řikal když sem čučel pod kapotu kde to má intercooler a von je integrovanej do vodního chladicího okruhu.

Ahaaaaaa :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


13.2.11, 11:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 133
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Chlazení motoru
Ty vstřikovače jsem už našel, jsou tam elektromagnetické. Nikdo neví kolik litrů chlad. kapaliny se vejde do 1,2 TSI ?


13.2.11, 19:35
Profil
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek Re: Chlazení motoru
M007: a já vám to říkal že to jen ten chladiš a prej ne to je blbost...

KrejciBenjamin: přesně tak jsou to 4 válce. CHladící soustava to má jak píšeš a obrázek je opravdu velmi nešťastný, ale bohužel kvuli exhalačním limitům se ten motor musí ohřívat co nejrychleji proto tolik serepetiček navíc...

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


18.2.11, 23:21
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek Re: Chlazení motoru
Josef neser boha...teda mě. :mrgreen: Hledali sme přímo intercooler což je chladič stlačeného vzduchu.

Todle je chladič kapaliny, která ochlazuje intercooler integrovaný do sacího potrubí.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


18.2.11, 23:45
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek Re: Chlazení motoru
Tebe nebo boha to je obdobné, ale interccoler jako takový to prostě nemá no:)

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


19.2.11, 10:27
Profil ICQ
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek Re: Chlazení motoru
teď mě ještě napadá, že topná soustava je vyhřívána trvale a teplotu vzduchu do kabiny řídí mísící klapky a že u motoru 1,2 TSI je poměrně problém dosáhnout na krátkých vzdálenostech provozní teploty motoru tak aby topilo těleso do kabiny. Osobně to vidím na slabou jednotku topení, ale to se může lišit model od modelu. Přeci jen Yeti je kus velké krabice...

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


19.2.11, 10:30
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz