|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Výdrž motoru s velkou kompresí
Autor |
Zpráva |
Mírák
Příspěvky: 193 Bydliště: Budějovice České
|
Výdrž motoru s velkou kompresí
Už jsem se ptal co vyměnit aby to vydrželo, ale teď by mě zajímalo , jak by ten motor dlouho vydržel, dyž by to mělo kompresi kolem 15/1, vim, zní to šíleně, ale plánuju přeplňování, a připadá mi, že jest nuda tam tlačit okolo 0,4 baru( 1+0,4krat8,8=cca12)... Co vy na to? Co tam první upadne?? Vo těsnění pod hlavou se nestarejte, přijde tam náký jiný .
|
29.11.06, 15:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Uz si niekedy drzal v ruke srubovak?
|
29.11.06, 16:11 |
|
|
paradio
Příspěvky: 258 Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
|
už jsem na atmosferickém motoru proseknul blok zlomenou ojnicí, zlomil klikovku i přetrhnul několik poloos. Rád bych se přišel podívat až to voroštuješ.
_________________ ___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW
|
29.11.06, 16:19 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jestli nebude lepší použít jiný motor
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
29.11.06, 16:32 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Nepér píše: Jestli nebude lepší použít jiný motor
...a jinou převodovku...
Prostě jiný auto
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
29.11.06, 16:35 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Asi tak.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
29.11.06, 16:35 |
|
|
jarda
Příspěvky: 76 Bydliště: Svratka, Zdár nad Sazavou
|
Re: Výdrž motoru s velkou kompresí
Mírák píše: Už jsem se ptal co vyměnit aby to vydrželo, ale teď by mě zajímalo , jak by ten motor dlouho vydržel, dyž by to mělo kompresi kolem 15/1, vim, zní to šíleně, ale plánuju přeplňování, a připadá mi, že jest nuda tam tlačit okolo 0,4 baru( 1+0,4krat8,8=cca12)... Co vy na to? Co tam první upadne?? Vo těsnění pod hlavou se nestarejte, přijde tam náký jiný .
nevydrzi to podle me hlavne pisty, samo pokud budes tomu davat zabrat tak klika nebo vylitne ojnice, ale to myslim, ze predtim poznas, ze bude prestavat mazat a mlatit na lozisku nez se sekne pri podjeti a zaklineni saly, ja na rapidu nameril 16at. , ale to neni komp.p., ten bych podle vseho mel mit okolo 11:1 a zatim ma 60tis. km bez problemu.....
_________________ MTX 7-06 Roadster a Rapid 146X LPG - super auto na 40tis. km/rok
www.mtxroadster.wz.cz
|
2.12.06, 04:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|