|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Problém s Fáčkem 135 na LPG
Autor |
Zpráva |
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
Problém s Fáčkem 135 na LPG
Dobrý den jsem tu s dalším problémem. Fáčko na LPG zezačátku cukalo při rozjezdu pak začalo cukat i během jízdy a teplota vody stoupala a klesala stále dokola. Pak to zničeho nic přestalo táhnout mohl jsem sešlápnout pedál plynu až na podlahu a žádná reakce stále jel tak na čtvrt plynu prý asi špatné těsnění pod hlavou tak jsem dal nové těsnění zadělal to a nemohu nastartovat vždy naskočí ale okamžitě chcípne. Prosím poradí někdo co to může dělat?
|
2.4.10, 12:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Startuješ na plyn? Zkusil bych to běžet na benzín, dokud se neodvzdušní okruh výhřevu LPG. Teda samozřejmě pokud je těsnění a vše okolo vyměněno správně.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
2.4.10, 13:13 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Moc motorům nerozumím, ale souhlasil bych s Gokralíkem. Nějaké kilometry bych jezdil jen na benzín, třeba 100km a až si to sedne tak bych zkusil systém LPG.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.4.10, 16:32 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
100km je zase zbytečně moc. Normálně jeď na benzín a pusť si topení...tak po 10km by měl jít na tebe horký vzduch.. Tak vylez, osahej hadice výhřevu LPG a jestli budou teplé, zkus to přepnout na plyn. Pokud to bude chcípat i pak, je třeba asi seřídit volnoběžné otáčky. Ještě překontroluj všechny elektroventily (jsou tři) jestli při přepínání cvakají tak jak mají. Úplně stačí, aby benzínový nezavíral a nepojede to.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
2.4.10, 21:22 |
|
|
Beda
Příspěvky: 233 Bydliště: Úpice
|
gokralik píše: 100km je zase zbytečně moc. Normálně jeď na benzín a pusť si topení...tak po 10km by měl jít na tebe horký vzduch.. Tak vylez, osahej hadice výhřevu LPG a jestli budou teplé, zkus to přepnout na plyn. Pokud to bude chcípat i pak, je třeba asi seřídit volnoběžné otáčky. Ještě překontroluj všechny elektroventily (jsou tři) jestli při přepínání cvakají tak jak mají. Úplně stačí, aby benzínový nezavíral a nepojede to.
Nešlo to nastartovat ani na benzín jen blafnul a hned chcípl už jsem na to přišel rozdělovač je v čudu prasklo v něm pérko dal jsem jinej a je to v cajku
|
3.4.10, 13:15 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|