Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš
|
26.6.07, 20:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Šemik píše: Nemyslels ty tyčky na koncích poloos na který se hážou kameny?
teda nevim, ale kdybych ja vedl, ze mam na kyvce homouse, uz nikdy bych se k autu netocil prdeli
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
26.6.07, 23:13 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
slovacek.milos píše: zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš
A to ses mechanik? Letecky ROTAX 914 ma tak asi co? Strikacku? Taky ma karburatory...funguje to, jenom se strikackou je to jednodussi na serizeni. Nak
|
29.6.07, 14:51 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Nakadah píše: slovacek.milos píše: zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš
A to ses mechanik? Letecky ROTAX 914 ma tak asi co? Strikacku? Taky ma karburatory...funguje to, jenom se strikackou je to jednodussi na serizeni. Nak[/quot
a nemá náhodou kompresor místo turba? já si teda karbec turbo neumím ani představit jestli máš schématko napiš miloš
|
29.6.07, 16:08 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
slovacek.milos píše: Nakadah píše: slovacek.milos píše: zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš A to ses mechanik? Letecky ROTAX 914 ma tak asi co? Strikacku? Taky ma karburatory...funguje to, jenom se strikackou je to jednodussi na serizeni. Nak a nemá náhodou kompresor místo turba? já si teda karbec turbo neumím ani představit jestli máš schématko napiš miloš
A co takhle dat karburator pred turbo, to by neslo? Pak by tam byl podtlak ne?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
29.6.07, 21:12 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
CROWACK píše: slovacek.milos píše: Nakadah píše: slovacek.milos píše: zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš A to ses mechanik? Letecky ROTAX 914 ma tak asi co? Strikacku? Taky ma karburatory...funguje to, jenom se strikackou je to jednodussi na serizeni. Nak a nemá náhodou kompresor místo turba? já si teda karbec turbo neumím ani představit jestli máš schématko napiš miloš A co takhle dat karburator pred turbo, to by neslo? Pak by tam byl podtlak ne?
Takhle to jde, jinak ne samozrejme Ale je docela blby, ze vrtule turba se toci ve smesi benzinu a vzduchu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.6.07, 21:15 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Matthes píše: CROWACK píše: slovacek.milos píše: Nakadah píše: slovacek.milos píše: zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš A to ses mechanik? Letecky ROTAX 914 ma tak asi co? Strikacku? Taky ma karburatory...funguje to, jenom se strikackou je to jednodussi na serizeni. Nak a nemá náhodou kompresor místo turba? já si teda karbec turbo neumím ani představit jestli máš schématko napiš miloš A co takhle dat karburator pred turbo, to by neslo? Pak by tam byl podtlak ne? Takhle to jde, jinak ne samozrejme Ale je docela blby, ze vrtule turba se toci ve smesi benzinu a vzduchu
Asi bych se bal ze se v turbu bude benzin odlucovat od vzduchu...ale to je jen moje teoretizovani, v praxi sem se v turbobenzinu nikdy nehrabal, pac to nikdy zadna lada, wartburg, skodovka nebo dacie a podobny priblizovadla nemely
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
29.6.07, 21:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
slovacek.milos píše: zas blbnete turbo a karurátor, podtlak a přetlak to by asi neško dohromady miloš
a co renault 5 1.8 GTE
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
30.6.07, 10:05 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Jo Renault 5 GT myslim právě má karbec a turbo určo...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
30.6.07, 10:49 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Když už chceš pořádný turbo motor, tak se vyprdni na 1.8T se 110 kW a sežeň si motor třeba z Nissana Silvia (80. léta)-ten má taky motor 1.8T, ale asi 180 k. Je vepředu podélně uloženej a má to zadní náhon. A taky efektní vyklápěcí světla . Kamarád ho teď má a je super spokojenej. Jezdit se s tím prý dá tak mezi 7-10l/100 km.
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
|
9.7.07, 13:53 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
A tak to je mazec... Japonci vpřed...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
9.7.07, 13:59 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Petr píše: Když už chceš pořádný turbo motor, tak se vyprdni na 1.8T se 110 kW a sežeň si motor třeba z Nissana Silvia (80. léta)-ten má taky motor 1.8T, ale asi 180 k. Je vepředu podélně uloženej a má to zadní náhon. A taky efektní vyklápěcí světla . Kamarád ho teď má a je super spokojenej. Jezdit se s tím prý dá tak mezi 7-10l/100 km.
neco me rika ze 1,8T co je v oktavkach jde lehce dostat na 190k ....a RS i pres 200...ale do skodarny bych to nedaval...to by bylo asi o zivot.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
9.7.07, 14:05 |
|
|
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Do 120 bych to taky nedával, to by bylo fest přemotorovaný a asi bys to neudržel na silnici a neubrzdil.
Ten Nissan je ale asi tak o 15-20 let starší než ta 1.8 turbo od VW a dá se prý celkem snadno taky poladit hodně přes 200k.
V tý době když to Nissan vyráběl už měli japonský auta v Japonsku úplně běžně 4 ventily na válec. Když se začaly u evropských automobilek někdy okolo roku 1990-95 objevovat v běžné sérii první 4ventily, tak každý kdo ho dělal křičel do světa jak je dobrej, že on už dělá 4ventil a tvářil se u toho minimálně jako mistr světa a přilehlého okolí...a přitom to Japonci měli už tak o 10-15 let předtím a nikde se s tím nevytahovali, brali to jako standard. No jo, Evropa zase v něčem zaspala ...
Ještě k tomu motoru VW 1.8T - jak už tu někde psal p. Čech, v provedení bez turba to není moc povedenej motor, překáží tam ten 5. ventil. U turba je to o něco lepší, ale do ideálu to asi má taky dost daleko. Jak to bylo v České sodě v Krkonošských pohádkách...Inu dobrého pomálu ...
_________________ Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo
|
12.7.07, 09:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|