Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 06:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Nestartuje felicia 1.3 MPI 
Autor Zpráva

Příspěvky: 91
Příspěvek Nestartuje felicia 1.3 MPI
Dnes sem přišel ráno k autu a chtěl nastartovat otočil jsem klíček do 1. polohy cvaklo relé palivového čerpadla a pak jsem otočil do 2. polohy kontrolky trochu pohasli a cvaká furt relé dokud nevypnu klíček do polohy 0.. Ale startér motorem ani neotočil. Zkusil jsem odpojit i autorádio a žádná změna. Nevíte kde je chyba před 2 dnama úplně bez problému nastartovalo a jezdilo.
Mám Felicii 1.3 MPI r.v.2001


13.11.09, 08:06
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
NIZKE NAPATIE - nabit akumulator...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


13.11.09, 08:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
brejd to mas pekne ked ti to aspon nieco robi....ja som minule v garazi v skodovke zabudol zapnuty klucik.....a zapinanie zosilnovaca mam na vypinac...a ide tam stava len ked je zapnuty klucik...lebo zosik vzdy zabudnem vypnut :D ani kontrolky sa nerozsvietili..nic....tatolka..koly tomuto mam doma este dve dalsie baterky :D

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


13.11.09, 08:13
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 91
Příspěvek 
Baterka je ok. Dobil jsem baterku a furt stejný.


13.11.09, 08:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Iste? to cvakajuce rele znamena ze mas v sieti prilis nizke napatie...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


13.11.09, 08:55
Profil

Příspěvky: 91
Příspěvek 
Jo ale při prvnim a druhym nastartování to jenom jednou cvaklo a až tak u 3 nastartování to začalo cvakat furt.


13.11.09, 09:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Dalsie vysvetlenie by mohlo byt, ze ti to skratuje starter. :|

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


13.11.09, 09:29
Profil

Příspěvky: 91
Příspěvek 
tak už to mám vyřešený sice nevim kde ta závada byla prošel jsem všechny kabely očistil a už to fachá. Chci se tedy ještě zeptat jak mám zapojit multimetr abych zjistil odběr ?? Už si to moc nepamatuji ale myslim že se odpojí - pol baterky a vloží se zde sériově multimetr. Ale nejsem si na 100% jistý poradte.


13.11.09, 09:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Brejd, dobre, dobre to myslíš, iba daj pozor, aby si ho rovno neusmažil = najprv voliť veľký rozsah multimetra...a tiež je dobre pridať multimeter do zapojeného okruhu...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


13.11.09, 14:33
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Jak už bylo řečeno, bacha abys multimetr neodpálil. Multimetrem lze měřit jen odběr auta v klidu, tedy vypnuté spotřebiče, vypnutý motor, vypnutá světla, klíček venku. Jinak tam mohou téct proudy až v desítkách ampér, což multimetr nepřekousne. Měření se provede následovně: Zvolíš nejvyšší proudový rozsah na multimetru (obvykle 10A), zapojíš kablíky MM do správných zdířek, kablík MM plus zapojíš na kostru vozidla nebo přímo na kabel baterie(-)kostra, kablík MM mínus budeš držet na mínus pólu baterky a zároveň z něj odpojíš kabel baterie(-)kostra na kostru. Po odečtení hodnoty z multimetru zapojíš kabel zpět, pokud byla hodnota velmi malá a multimetr má nižší vhodný rozsah, zopakuj postup při zvoleném nižším rozsahu.


13.11.09, 14:48
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 91
Příspěvek 
Tak se mi to ted stalo znova nemohl jsem nastartovat a mám podezření na alternátor protože jsem vzal multimetr a změřil dobíjení při volnoběhu se zasnutáími světly 13,00 a při zvíšených otáčkách 13,2 což což je málo. Chtěl by jsem se zeptat jestli nevíte co by mohlo na alternátoru odejít??? před 3 roky my odešla kotva a to mi to chcíplo hned při jízdě a potom už nic nešlo. Co ted uhliky jsou dobré. A když sešlápnu plyn tak světla trochu pohasnou.


13.11.09, 17:13
Profil

Příspěvky: 91
Příspěvek 
Tak jsem vzal baterku dobyl jsem ji a vložil do auta a nastartoval a začal jsem měřit při nastartovaném motoru zasnutých světel jsem naměřil 13,4V poté jsem rozsvítil a kleslo to na 13,00V tak jsem zkusil přidat plyn a naměřil jsem max. 13,4V. Což se mi vůbec nelíbí pokud já vim tak by měl dobíjet min.13,8V . A taky jsem při vypnutém motoru zkusil změřit odběr 0.33mA. Mám podezření že je špatnej alternátor ale dneska jsem nastartoval a zase jezdil a bez problému. Nevíte náhodou jak proměřit alternátor aby jsem zjistil co na tom alternátoru odešlo??? Děkuji všem za každou radu


14.11.09, 12:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
myslim ze 13,4V je ok ked dobija, k tomu kludovemu odberu nvm

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


14.11.09, 23:47
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
13,4V není teda OK. Pak se nensmíte divit tomu že musíte dobíjet čas od času baterii mimo auto.


17.11.09, 13:29
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
mě dává 13.5 a nedobíjim ale zase jezdim denně 2x 30km :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


17.11.09, 13:33
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz