Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 23:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Ostrá vačka??? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Kachnis píše:
jinak sory, ze se nesmeju,ale s debilem jsem jiz dnes jednal :?

:lol:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


25.8.09, 16:27
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 260
Bydliště: Valašske Klobouky
Příspěvek 
Mozno budem aj ja za blba ale ze prej su aj hrubsie tesnenia,ked znizujes hlavu koli korozii aby sa nemenela kompresia ale to som len pocul toz neviem kto je skusenejsi at to potvrdi abo vyvrati :wink:

_________________
Škoda 130L motor favo 136
riešim auto nie pravopis :-D


25.8.09, 20:22
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
ano jsou ale to je zase zakázková výroba :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.8.09, 20:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Příspěvek Favorit
Každej někdy s tím začal nééé?? Jsem začátečník tak potřebuji poradit, od toho ten web vnikl..

Byl jsem v kramu kde jsem se ptal na tu vačku myslim že se jmenuje tuning point.. je to v Praze v zaběhlicích.Tam jsem se ho zeptal jestly ma ostru vačku na favorita, řekl mi že má 380ku,1000,- na Favorita viz. divny, a menší 320ku.za 2000,- Firmy nazev mi neřekl jak se jmenuje jenom že by to obědnal z Německa, Dal mi cislo na nejakyho chlapa kterej to umi vybrousit z klasik vacky.

Nějaký chybičky tam jsou sem se překlep těsnění je Teda 0,5.Hlava je snižená o 5mm plus zvetsene vyfukove kanaly, odlehčený setrvačník.

Nebo mi poradte jak bych to mel mit aby to dobře a bezproblemove jezdilo..?


25.8.09, 23:20
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
No jak píšeš, jsou firmy kde pošleš tvou sériovou vačku a oni ti pošlou jinou, upravenou. Ovšem pokud bude bez povrchovky, tak nevim nevim. Měla by být buď nitridovaná nebo cementovaná, nebo co, každej tvrdí něco jinýho. :lol:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


26.8.09, 00:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10
Příspěvek 
Ja mu zitra zavolam a zeptam se ho na postup jak to mysli..


26.8.09, 00:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Vačku a podobný věci bych řešil přímo s výrobci. Ne s nějaký tuning šopem, kde většinou ví o té vačce kulový. Neví, jak osadit karburátor, jaký předstih, jaký rozdělovač, jak připravit motor (komprese...)........... Ta cena 1000,- je dost podezřelá.
Prohledej tady sekci motor, o vačkách (a výrobcích) je tu psáno docela dost

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


26.8.09, 06:12
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Favorit
Vaiby píše:
Nebo mi poradte jak bych to mel mit aby to dobře a bezproblemove jezdilo..?

Podle myho nazoru je smizeni hlavy o 5mm samo o sobe takova kravina, ze uz to nikdo nikdy nezachrani. Jak zacnes zvysovat vykon, tak to prestane byt bezproblemove vozidlo. Jediny co muzu 100% doporucit je nechat dobre vyvazit klikovej mechanizmus.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


26.8.09, 07:00
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: Favorit
5mm :lol: máš kompresi jak u dieslu :lol:


26.8.09, 07:31
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek Re: Favorit
tomvm píše:
5mm :lol: máš kompresi jak u dieslu :lol:


Mám takový dojem, že při ubrání o 5mm by tam nebylo dost materiálu pro potřebnou pevnost hlavy (u 742 by to znamenalo přeměnu spodní stěny vodního prostoru na papír). Dále bych se nedivil, kdyby při 5mm dolů kolidovaly ventily s písty a nebylo možné nastavit ventilové vůle (už u 2mm na 742 je problém). Takže to bude spíše 0.5mm, což je imho rozumná hodnota...


26.8.09, 08:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
5mm, to snad ani nejde, navíc komprese se dělá až podle vačky, a kanály se zvětšují spíš sací, než výfukové.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


26.8.09, 08:41
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Nepér píše:
komprese se dělá až podle vačky


To jsou jen pověry. :wink:


26.8.09, 09:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Favorit
Vaiby píše:
...Hlava je snižená o 5mm...


To asi fakt ne... Jak jsem jiz psal, jestli je tam petka tak to neni 5mm ale 0,5mm. Kdyz si proctes tenhle clanek http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43 zjistis, ze 5mm je proste mission imposible ;-) Co se tyce vacky, musis si uvedomit co s tim autem chces delat. Jestli na normalni jezdeni tak si myslim, ze vse pred 300 je moc... Jestli chces aby vacka za neco stala tak si myslim, ze by bylo dobry se dohodnout v motor excel, tam, si mysim, ze tomu rozumi...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


26.8.09, 10:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
len pre zaujmavost veci.....maximalne casovanie o akom viem co bolo pouzite bolo 388/388.........spravne, zo 720 stupnov

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


26.8.09, 22:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Gemini píše:
len pre zaujmavost veci.....maximalne casovanie o akom viem co bolo pouzite bolo 388/388.........spravne, zo 720 stupnov


ale to bola nejaka 4T motorka nie?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


27.8.09, 00:05
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz