Autor |
Zpráva |
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Kachnis píše: jinak sory, ze se nesmeju,ale s debilem jsem jiz dnes jednal
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
25.8.09, 16:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
blbecek69
Příspěvky: 260 Bydliště: Valašske Klobouky
|
Mozno budem aj ja za blba ale ze prej su aj hrubsie tesnenia,ked znizujes hlavu koli korozii aby sa nemenela kompresia ale to som len pocul toz neviem kto je skusenejsi at to potvrdi abo vyvrati
_________________ Škoda 130L motor favo 136
riešim auto nie pravopis
|
25.8.09, 20:22 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ano jsou ale to je zase zakázková výroba
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.8.09, 20:24 |
|
|
Vaiby
Příspěvky: 10
|
Favorit
Každej někdy s tím začal nééé?? Jsem začátečník tak potřebuji poradit, od toho ten web vnikl..
Byl jsem v kramu kde jsem se ptal na tu vačku myslim že se jmenuje tuning point.. je to v Praze v zaběhlicích.Tam jsem se ho zeptal jestly ma ostru vačku na favorita, řekl mi že má 380ku,1000,- na Favorita viz. divny, a menší 320ku.za 2000,- Firmy nazev mi neřekl jak se jmenuje jenom že by to obědnal z Německa, Dal mi cislo na nejakyho chlapa kterej to umi vybrousit z klasik vacky.
Nějaký chybičky tam jsou sem se překlep těsnění je Teda 0,5.Hlava je snižená o 5mm plus zvetsene vyfukove kanaly, odlehčený setrvačník.
Nebo mi poradte jak bych to mel mit aby to dobře a bezproblemove jezdilo..?
|
25.8.09, 23:20 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
No jak píšeš, jsou firmy kde pošleš tvou sériovou vačku a oni ti pošlou jinou, upravenou. Ovšem pokud bude bez povrchovky, tak nevim nevim. Měla by být buď nitridovaná nebo cementovaná, nebo co, každej tvrdí něco jinýho.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
26.8.09, 00:08 |
|
|
Vaiby
Příspěvky: 10
|
Ja mu zitra zavolam a zeptam se ho na postup jak to mysli..
|
26.8.09, 00:14 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Vačku a podobný věci bych řešil přímo s výrobci. Ne s nějaký tuning šopem, kde většinou ví o té vačce kulový. Neví, jak osadit karburátor, jaký předstih, jaký rozdělovač, jak připravit motor (komprese...)........... Ta cena 1000,- je dost podezřelá.
Prohledej tady sekci motor, o vačkách (a výrobcích) je tu psáno docela dost
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
26.8.09, 06:12 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Favorit
Vaiby píše: Nebo mi poradte jak bych to mel mit aby to dobře a bezproblemove jezdilo..?
Podle myho nazoru je smizeni hlavy o 5mm samo o sobe takova kravina, ze uz to nikdo nikdy nezachrani. Jak zacnes zvysovat vykon, tak to prestane byt bezproblemove vozidlo. Jediny co muzu 100% doporucit je nechat dobre vyvazit klikovej mechanizmus.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
26.8.09, 07:00 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: Favorit
5mm máš kompresi jak u dieslu
|
26.8.09, 07:31 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Favorit
tomvm píše: 5mm máš kompresi jak u dieslu
Mám takový dojem, že při ubrání o 5mm by tam nebylo dost materiálu pro potřebnou pevnost hlavy (u 742 by to znamenalo přeměnu spodní stěny vodního prostoru na papír). Dále bych se nedivil, kdyby při 5mm dolů kolidovaly ventily s písty a nebylo možné nastavit ventilové vůle (už u 2mm na 742 je problém). Takže to bude spíše 0.5mm, což je imho rozumná hodnota...
|
26.8.09, 08:36 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
5mm, to snad ani nejde, navíc komprese se dělá až podle vačky, a kanály se zvětšují spíš sací, než výfukové.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
26.8.09, 08:41 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Nepér píše: komprese se dělá až podle vačky
To jsou jen pověry.
|
26.8.09, 09:38 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Re: Favorit
Vaiby píše: ...Hlava je snižená o 5mm...
To asi fakt ne... Jak jsem jiz psal, jestli je tam petka tak to neni 5mm ale 0,5mm. Kdyz si proctes tenhle clanek http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=43 zjistis, ze 5mm je proste mission imposible Co se tyce vacky, musis si uvedomit co s tim autem chces delat. Jestli na normalni jezdeni tak si myslim, ze vse pred 300 je moc... Jestli chces aby vacka za neco stala tak si myslim, ze by bylo dobry se dohodnout v motor excel, tam, si mysim, ze tomu rozumi...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
26.8.09, 10:14 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
len pre zaujmavost veci.....maximalne casovanie o akom viem co bolo pouzite bolo 388/388.........spravne, zo 720 stupnov
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
26.8.09, 22:37 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Gemini píše: len pre zaujmavost veci.....maximalne casovanie o akom viem co bolo pouzite bolo 388/388.........spravne, zo 720 stupnov
ale to bola nejaka 4T motorka nie?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
27.8.09, 00:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|