Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Martin 007 píše: Inu přeměřil sem a vypadá to lépěji... 1. válec - ručička lítala mezi 9,1 a 9,5 2. válec - ...................mezi 9,2 a 9,7 3. válec - ...................mezi 9,5 a 10 4. válec - ...................mezi 9,7 a 10,2 No tak nevim ale vypadá to že je to v rychtiku...jo a vzpoměl sem si že když byla hlava dole tak na ní bylo vydět že je bud rovnaná nebo snižovaná...co vím je, že v porovnání s jinými 130 mě to jede dost lépe... Když ho rozdráždím tak tahá do sedačky i na čtyřku... a na pětku se také nadechne...další možnost je že sem jel s těmi nejhoršími 130 co jsou...
No to už jsou lepší hodnoty, s tím plným plynem musíš aby se válce v pdostatě naplnily, nasály vzduch kterej ti dělá tlak.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
6.5.07, 15:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
nechci ti kazit radost ale vrichtyku to asi není poněvadž Mach píše že přípustný rozdíl múže být 0,1MPa a ty píšeš že máš max 0,9 MPa , i když jak píšeš , to tam lítá , tak na tom měřáku není ventilek který ti ten naměřený tlak uavře
http://www.autokap.cz/obchod/naradi_mer ... s=2&id=117 podobně jak při měření tlaku pneu.
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
6.5.07, 15:09 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Měřák ventilek má !!! a to že je každej válec jinak vim, pac sme do nich lil benzín, když byla hlava dole...první protek nejrychleji prostřední už drželi víc a čtvrtej vydržel tak dlouho že jsme ho nakonec nechali bejt...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
6.5.07, 15:13 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
jindra píše: nechci ti kazit radost ale vrichtyku to asi není poněvadž Mach píše že přípustný rozdíl múže být 0,1MPa a ty píšeš že máš max 0,9 MPa , i když jak píšeš , to tam lítá , tak na tom měřáku není ventilek který ti ten naměřený tlak uavře http://www.autokap.cz/obchod/naradi_mer ... s=2&id=117 podobně jak při měření tlaku pneu.
Lenže to sú hodnoty v baroch a 0,1 MPA = 1 bar...takže rozdiel može byť 1 bar...
To mi ale príde na nejakú divnú generálku, musím povedať...myslím, že vo všeobecnosti škodovice najviac papajú olej cez vodítka...
a tie tlaky sú podľa mňa malé, ak máš jemne zníženú hlavu, mal by si mať tlaky okolo 13-14 bar (ja tak mám)...ozaj, čo to bolo za GO?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.5.07, 15:19 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Už sem výše psal, že hlavu jsme NEGENERÁLKOVALI pouze brousily ventily...vodítka vyběhaný jsou se nedá nic dělat...a písty s vložkama jsou taky původní...
Prostě se dělalo snad všechno kromě tohoto a broušení kliky...
A měřák mám v kg na cm2 takže to jsou taky atmosféry čili bary.....je od 0 do 10 takže přímo v atmosférách...
A zpětný ventilek má... tydle hodnoty tam naskákaly tak napošestý naposedmý...
Nebo ne-e ???
Jinak sem pochopil, že podle Andrta by tam mělo býti kolem 12-ti atmosfér...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
6.5.07, 15:32 |
|
|
jindra
Příspěvky: 478 Bydliště: hodonínsko,zarazice
|
[quote="jindra"]nechci ti kazit radost ale vrichtyku to asi není poněvadž Mach píše že přípustný rozdíl múže být 0,1MPa a ty píšeš že máš max 0,9 MPa , i když jak píšeš , to tam lítá , tak na tom měřáku není ventilek který ti ten naměřený tlak uavře
sory martine já počítal blbě (Mach píše že přípustný rozdíl múže být 0,1MPa a ty píšeš že máš max 0,9 MPa )
ukazuje ti to max 0,11MPa když beru nejnižši a nejvyší číslo.
ale bere se číslo které ti zůstane na budíku po oddělání od válce né při točení takže ti to ukazuje asi 0,06MPa čož je v pohodě
_________________ ŠKODA octavia => ŠKODA octavia super => ŠKODA 110L => ŠKODA 105L =>ŠKODA 120LS
=>ŠKODA 125L šedá r.v. 1989
Škoda 742 Forever Team
Ford Focus - 1,8 TDDi - 66kW - 1/2001 - Hatchback - Gold http://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?t=9450
|
6.5.07, 21:40 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
ferrari píše: jindra píše: nechci ti kazit radost ale vrichtyku to asi není poněvadž Mach píše že přípustný rozdíl múže být 0,1MPa a ty píšeš že máš max 0,9 MPa , i když jak píšeš , to tam lítá , tak na tom měřáku není ventilek který ti ten naměřený tlak uavře http://www.autokap.cz/obchod/naradi_mer ... s=2&id=117 podobně jak při měření tlaku pneu. Lenže to sú hodnoty v baroch a 0,1 MPA = 1 bar...takže rozdiel može byť 1 bar... To mi ale príde na nejakú divnú generálku, musím povedať...myslím, že vo všeobecnosti škodovice najviac papajú olej cez vodítka... a tie tlaky sú podľa mňa malé, ak máš jemne zníženú hlavu, mal by si mať tlaky okolo 13-14 bar (ja tak mám)...ozaj, čo to bolo za GO?
jj. ja mam tlaky taky mezi 12 a 13 bar s origo hlavou
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
6.5.07, 22:26 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Pánové tak toto vše už Rapídek spapal od generálky tj. od ledna - asi kolem 4000 - 5000 km možná víc možná mín...
Jo a je špatné když tam jednou zahučel litr 20W - 40 když už ne-e 15W - 40 ???
Jinak ted sem 2mm nad ryskou ráno tam bude víc určo...a mazání pořád svítí i na vyšší hladinu...čim to...že tam je řidší olej než M6AD ???
Nebo mam čidlo vyměnit ???
Jo a ty kapky to je bohužel od Rapídka nejen otec je naštvanej, že mu zasírám nově vybetonovanej dvorek...
Ale koštuju to spíše na převodovku..ale na tu už se chystám...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
10.5.07, 15:48 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Hale, kdyz ste delali generalku, nedali ste pod zubovy cerpadlo tesneni?
HEKRA, fuj Ja leju jen Paramo, M7ADSIII 15W-40 Zkontroluj tesneni, gufera na motoru, prevodovka VETSINOU netece, jelikoz ji tesny prach smichanej s volejem
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.5.07, 18:05 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Matthes píše: Hale, kdyz ste delali generalku, nedali ste pod zubovy cerpadlo tesneni? HEKRA, fuj Ja leju jen Paramo, M7ADSIII 15W-40 Zkontroluj tesneni, gufera na motoru, prevodovka VETSINOU netece, jelikoz ji tesny prach smichanej s volejem
Z té tvé první věty sem nic nepochopil...těsnění pod asi olejovým čerpadlem má být nebo nemá ???
No děkuji za názor Hekra už ne-e...motor je přetěsněnej...ale převodovka dojí...časem ji přetěsnim...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
10.5.07, 19:15 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No pod oil. cerpadlem byt tesneni nema Dava se jen kdyz potrebujes dat saci kos niz kuli ozubenym kolum ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.5.07, 19:18 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Hele tak u tohodle sem zrovna nebyl, ale co to způsobí když tam je nebo co ???
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
10.5.07, 19:27 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Udajne to muze delat problemy s mazanim Ale kdo vi jakej mas ten baroskop, zkus ho vycistit benzinem
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.5.07, 19:37 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Takže vyšroubovat čidlo a vyčistit ju ???
Dobrá tedy...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
10.5.07, 19:39 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Pokud dáš na favoritu těsnění pod oil čerpadlo tak po zahřátí na volnoběh nemaže a může být zgenerálkovanej jak chceš. Jinak obyč šáde 100.105.120.130 tam měli těsnění od výroby ale já ho vždy vyhazoval pokud jsem z nějakýho důvodu sundával vanu
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
10.5.07, 20:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|