Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 08:25



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Kompresní poměr 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
kachnis píše:
Snižovat blok a vložky by asi nebylo moc dobrý, by jsi musel zkrátit i zdvih jinak ti píst cvrkne do hlavy :D


proc by cvrnkal, kdyz snizis hlavu, taky necvrnka... vyhoda je pak v tom, ze kdyz mas blok snizenej, nemusis snizovat hlavu a nechavas na ni vic materialu..navic kdyz ti rupne, nasadis jinou a frrrrcis....blok a vlozky zas tak casto nemenis...[/quote]

Čéče, Ty to píšeš, jako bys hlavu měnil s olejovým filtrem, nebo svíčky i s hlavou ... :D

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


2.5.07, 20:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
to ne, ale na zavodni LSky se blok snizoval a vlozky zkracovaly, tak ja nevim, asi tomu soudruzi v metalexu nerozumnely :?

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


3.5.07, 08:45
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
kachnis píše:
to ne, ale na zavodni LSky se blok snizoval a vlozky zkracovaly, tak ja nevim, asi tomu soudruzi v metalexu nerozumnely :?


hm tak tam ještě něco musí k tomu být, jiná hlava nebo kratší ojnice, nižší písty nebo celkově kratší zdvih.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


3.5.07, 13:50
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Finta je v tom, že u sériových motorů s sériovým těsněním píst nejde až k hlavě, zůstává tam mezera okolo 1,5-2mm, takže snížit blok včetně válců jde, ale musí to být rozebraný od sebe a je to docela mravenčí přesná práce, musí to být snížený všechno stejně s přesností na setinu, takže je to i finančně docela ranec. Tím, že zároveň s hlavou snížíš o stejnou hodnotu píst dosáhneš akorát úbytku materiálu a kratší ojnicí to samo bez ubrání materiálu.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


3.5.07, 14:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Snizovani bloku
Staci si predstavit takovou hlavu od normalni 120ky:
Krome spalovaciho prostoru je hlava plocha, zatimco pist nedosahuje az k vrsku vlozek.

Kdyz se snizi hlava, zmensis spalovaci prostor.
Kdyz se snizi vlozky o stejnou hodnotu, snizujes objem zbytkovyho prostoru mezi pistem a hlavou. Vzhledem k plose pistu je jasny, ze snizeni bloku o 0.2mm je stejny jako snizit hlavu treba o 1,5mm (samozrejme bych musel pocitat, abych se priblizil k realite).
A s tim mensim praskanim hlavy a snadnou zamennosti je to samozrejme jasne pravda.
Mimoto bych podotkl, ze pod vlozkama jsou podlozky, takze na snizeni bloku o desetiny mm by mohlo stacit vlozkam jenom ubrat podlozky a nemuzely by se ani zkracovat.

Kdyz ale pisu jen o 0,2mm, proc si zrovna nesehnat tenci tesneni, ne?

Lovu zdar.
V.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


3.5.07, 14:53
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Stejně ten píst musí být nějakým způsobem upravený protože pokud by přebíhal přes hranu vložky tak se bude v podstatě upalovat jako třeba ventil když zůstává pootevřený. No a stejně jinak proč to dělat složitě když to jde jednoduše, a snížení hlavy se provádí na místech kde zrovna hlavy (alespoň na škodovkách) nepraskaj.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


3.5.07, 15:23
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Neupaloval, třeba Avia má přeběh pístu okolo 1mm a taky se neupaluje.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


3.5.07, 15:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
vzdyt rikam ze v metalexu nebyly blby :-) hlava samosebou byla upravena taky, ale slo o upraveni tvaru spalovaku, k tomu dali soudruzi vacku ze 110r (jina tenkrat nebyla),vyndali jednu pricku z vejfucku a motor upaloval jako krava takova LSka mela kolem 50kW

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


3.5.07, 16:09
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
...to uprostřed zaškrtlý obyč tužkou...

Obrázek

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


3.5.07, 20:12
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz