|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Dobrá mám Rapida 130...plánuji, že se bude lícovat sací potrubý ( mělo by se i výfukové ??? ) a tak když už to bude dole..tak tam mám tedy smahnout více těch podložek ??? Když jo tak kolipak ???
Jo a mám v plánu se naučit alchymii karburátoru...tam se dá vylepšit co ???
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
7.5.07, 17:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Martin 007 píše: Dobrá mám Rapida 130...plánuji, že se bude lícovat sací potrubý ( mělo by se i výfukové ??? ) a tak když už to bude dole..tak tam mám tedy smahnout více těch podložek ??? Když jo tak kolipak ???
Jo a mám v plánu se naučit alchymii karburátoru...tam se dá vylepšit co ???
Jo tak do alchymie karburátoru nechtěj zasvětit, páč ten se ladí od motoru, na každým je jinak, mě to trvalo měsíc než jsem to naladil triskama a vzdušníkama na to sání MPi jinak mám dojem že se tam přidávaly další dvě slabý podložky, takže celkem 3 a mezi každou těsnění. Jinak jen tak mezi řečí tady je moje stávající sání
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
7.5.07, 17:31 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Re: motor favo
Kristensen píše: michalkatka píše: riešenie náklonu sa rieši podložkou, ale mne sa skôr pozdáva vyfrézovať tých 10° na sacom potrubí tam kde dosadá na hllavu, neviem presne či to stačí, či netreba prefrézovať aj dosadacu plochu pre karb, ale čiastočne to rieši aj výšku airboxu... niekde som to videl a tak sa mi to pozdávalo najlepšie, samozrejme pokiaľ nemá origo sanie 136... odfrézovámí je chyba, zkrátíš sání, sice jen trochu ale je to znát, auto stratí trošku zátah, samozřejmě že pokud ten motor vyměníš za stodvácovej tak to nepoznáš ale jinak to je znát, já jsem měl origo sání 136 a ještě jsem dal pod karbec 2cm podložku a nakonec jsem to ještě předělal na sání z MPi
Moc hezký - tos mi nasadil brouka....
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
7.5.07, 20:55 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: motor favo
michalkatka píše: riešenie náklonu sa rieši podložkou, ale mne sa skôr pozdáva vyfrézovať tých 10° na sacom potrubí tam kde dosadá na hllavu, neviem presne či to stačí, či netreba prefrézovať aj dosadacu plochu pre karb, ale čiastočne to rieši aj výšku airboxu... niekde som to videl a tak sa mi to pozdávalo najlepšie, samozrejme pokiaľ nemá origo sanie 136...
Presne touto cestou som sa v myšlienkach uberaj aj ja...lenže sa bojím, aby potom dobre tesnilo potrubie na hlave....nestačí sfrézovať prírubu pod karbecom, muselo by sa sfrézovať obojo - aj príruba pod karbecom, aj príruby na hlavu...no a potom potrebujem podložky s takým uhlom, ako budú sfrézované príruby k hlave...aby sa lokálne hliník nenamáhal...trochu komplikované...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
8.5.07, 12:58 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Pánové jak to je s tvrzenýma sedlama a hlinikovejma hlavama u 781.136-ky ???
Mám namysli to že v hlinikovy palici bejt musej vlozeny tvrzený sedla...ale prej jesi nejsou dva druhy ??? Na Special a na Natural ???
Obětujrte se někdo pro rozsáhlejší odpověd
Děkuji...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
15.5.07, 16:49 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Martin 007 píše: Pánové jak to je s tvrzenýma sedlama a hlinikovejma hlavama u 781.136-ky ??? Mám namysli to že v hlinikovy palici bejt musej vlozeny tvrzený sedla...ale prej jesi nejsou dva druhy ??? Na Special a na Natural ??? Obětujrte se někdo pro rozsáhlejší odpověd Děkuji...
Lišej se materiálem, nerozpoznáš je od sebe, hlavy jsou pouze označený pro 135 a 136 motory a to ještě do určitýho roku, někde jsem to tady vypisoval. Jinak jsou všechny použitelné na natural.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
15.5.07, 21:04 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|