Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 23:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Olej ve filtru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 543
Bydliště: MOST
Příspěvek 
Bukaj píše:
Tak jsem včera (mimojiné) vyměnil těsnění pod hlavou (nikdy jsem u Å neměl hlavu dole a nevěděl jsem, zda bylo měněné).
To staré bylo nepoškozené, poměrně nové (Temac), i hlava a ventily vypadaly dobře (spadl mi kámen ze srdce).
Válce vypadaly, jak obvykle vypadají válce u škodovky po 100 000 Km :) - celkem v pohodě, jen v jednom válci bylo trochu víc oleje, ale v normě :wink:
Takže se (zatím) generálka motoru odkládá na neurčito... :)
jen musím něco udělat s tím olejem, neboť mi zasírá karburátor a furt se ucpává volnoběh :?
Jinak motor frčí bezvadně (po vymezení vůlí Fa rozdělovače).


Mam jen dotaz ohledne ty hlavy.Po kolika kylometrech se musi nechat dotahnout(po vymene tesneni).Diky.

_________________
Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008


23.10.06, 15:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
500 - 1000km

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


23.10.06, 16:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Vitezslav píše:
Po kolika kylometrech ...


:wink: :roll: :lol:

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.10.06, 16:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek 
Bukaj píše:
Martin píše:
Tak to není něco v pořádku. Normálně se přece takové množství oleje do filtru dostat nemůže ?!




Šemik: Ta guma z té nové měrky, cos mi poslal vydržela týden :lol: - pak ztvrdla a bylo to úplně stejné, jako ta původní :x
Pak jsem sehnal silikonovou bužírku a navlékl ji na tu původní měrku a těsní tak, že mám někdy problém ji vytáhnout :lol: , takže toto jsem vyřešil :wink:


Hurááá!!!Dobrej nápad s tou bužírkou-mám totiž stejnej problém na Fa motoru-i když dám novou měrku, tak je hned tvrdá a netěsní-dík lidi :lol: .


24.10.06, 04:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Pre Vítezslava: ak sa jedná o Favorita, tam sa hlava uťahuje iba pri montáži, pri prevádzke sa už ďalšie uťahovanie nerobí.

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


24.10.06, 20:10
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Jak píše MAJO u favorita se hlava utahuje jen u montáže a pak už né.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


24.10.06, 20:25
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Pokud ti valí olej aj z měrky, znamená to, že ti motor dává pápá. Zkus sundat tu hadicu od filtru k vent. víku, ucpi trubku na víku a vyndej měrku. (Při ohřátým motoru.) Jestli ti bude prskat olej z měrky, tak je to v ... Máš kruhy v prdeli a tlak ti přes ně uchází pod písty, tlakuje se kliková skříň a vyhazuje olej.


5.11.06, 16:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Asi tě budu muset zklamat - pokud ti stříká olej kolem měrky tak je to typický příznak špatných kroužků a v extrémních případech to může dopadnout i takto, že ti teče olej do filtru. Dlouho už ten motor nevydrží, výměnu kroužků v žádném případě nedělej, jsou to vyhozené peníze a ztráta času - vydrží to max. 1000km a pak to úplně přestane jet.


12.11.06, 18:31
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Vy mne tady pěkně strašíte :D
Než jsem sundal hlavu, taky jsem měl bobky, ale teď jsem klidnější...
A motor vrčí spokojeně a jede nejlépe za dobu, co auto vlastním, tak doufám, že se se mnou ještě neloučí a že si spolu ještě užijeme spoustu zábavy, desetitisíců kilometrů a mnoho desítek let...
...a žili šťastně a spokojeně až do smrti. :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


12.11.06, 22:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
cyz píše:
Asi tě budu muset zklamat - pokud ti stříká olej kolem měrky tak je to typický příznak špatných kroužků a v extrémních případech to může dopadnout i takto, že ti teče olej do filtru. Dlouho už ten motor nevydrží, výměnu kroužků v žádném případě nedělej, jsou to vyhozené peníze a ztráta času - vydrží to max. 1000km a pak to úplně přestane jet.


A extrémní případ byl mámin motor (120), kterej byl připečenej už v záběhu a vyhodil jsem ho až po 23 letech ježdění a taky nenasával olej "brčkem"(hadicí), ale sosal ho přímo "ze sklenice" (vany) :roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


12.11.06, 22:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Podle mne za to mohla ta netěsná měrka oleje, protože po utěsnění už tam ten olej nejde. (Že by v motoru vznikl průvan??? :) )
A zjistil jsem zajímavou věc, a to že nejvíc to z víka ventilů "fouká" (silně to čpí po benzínu) na volnoběh a se zvyšováním otáček ustává. Cca od 2000 otáček výš už se to nemění a fouká (a smrdí) jen malinko.

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


15.11.06, 08:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
[quote="Thobiash"][quote="Bukaj"][quote="Martin"]Tak to není něco v pořádku. Normálně se přece takové množství oleje do filtru dostat nemůže ?![/quote]



Šemik: Ta guma z té nové měrky, cos mi poslal vydržela týden :lol: - pak ztvrdla a bylo to úplně stejné, jako ta původní :x
Pak jsem sehnal silikonovou bužírku a navlékl ji na tu původní měrku a těsní tak, že mám někdy problém ji vytáhnout :lol: , takže toto jsem vyřešil :wink:
[/quote]

Hurááá!!!Dobrej nápad s tou bužírkou-mám totiž stejnej problém na Fa motoru-i když dám novou měrku, tak je hned tvrdá a netěsní-dík lidi :lol: .[/quote]

Pocul som aj take riesenie, ze tam treba narvat mierku z 100vky, pretoze tie mali mierku z hrubsieho drotu, ktory tesne dosadal do otvoru v bloku (nie toho horneho, ale toho, co je zo strany od klukovky). Samozrejme tu mierku treba podla toho, kde sa opiera o blok motora preznacit, aby na nej boli spravne vyznacene min/max.


26.1.07, 01:46
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jj...Jak říka Matthes :wink: Kruhy jsou už v konečný fázi.....Ale provizorně to můžeš dát mimo,do exteriéru...Ale chce to popřemýšlet už o opravě motoru,páč ztráty oleje jsou tak jako tak. :wink:


27.1.07, 17:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 87
Bydliště: Liberecký kraj
Příspěvek 
Bukaj píše:
Podle mne za to mohla ta netěsná měrka oleje, protože po utěsnění už tam ten olej nejde. (Že by v motoru vznikl průvan??? :) )
A zjistil jsem zajímavou věc, a to že nejvíc to z víka ventilů "fouká" (silně to čpí po benzínu) na volnoběh a se zvyšováním otáček ustává. Cca od 2000 otáček výš už se to nemění a fouká (a smrdí) jen malinko.
Jakpak to čoudí když to nastartuješ za studena?

_________________
Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.


27.1.07, 19:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Athlonek píše:
Bukaj píše:
Podle mne za to mohla ta netěsná měrka oleje, protože po utěsnění už tam ten olej nejde. (Že by v motoru vznikl průvan??? :) )
A zjistil jsem zajímavou věc, a to že nejvíc to z víka ventilů "fouká" (silně to čpí po benzínu) na volnoběh a se zvyšováním otáček ustává. Cca od 2000 otáček výš už se to nemění a fouká (a smrdí) jen malinko.
Jakpak to čoudí když to nastartuješ za studena?


Když napíšu "normálně", tak to asi nikomu nic neřekne, co? :)
Prostě jako škodovka - chvíli z toho jde pára, než se zahřeje výfuk...
...né, jako kamarádovi, kterému z toho jde pára pořád, neboť má průtokový ohřívač chladicí kapaliny a ještě LPG k tomu... :lol:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


27.1.07, 19:25
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz