Autor |
Zpráva |
Vitezslav
Příspěvky: 543 Bydliště: MOST
|
Bukaj píše: Tak jsem včera (mimojiné) vyměnil těsnění pod hlavou (nikdy jsem u Å neměl hlavu dole a nevěděl jsem, zda bylo měněné). To staré bylo nepoškozené, poměrně nové (Temac), i hlava a ventily vypadaly dobře (spadl mi kámen ze srdce). Válce vypadaly, jak obvykle vypadají válce u škodovky po 100 000 Km - celkem v pohodě, jen v jednom válci bylo trochu víc oleje, ale v normě Takže se (zatím) generálka motoru odkládá na neurčito... jen musím něco udělat s tím olejem, neboť mi zasírá karburátor a furt se ucpává volnoběh Jinak motor frčí bezvadně (po vymezení vůlí Fa rozdělovače).
Mam jen dotaz ohledne ty hlavy.Po kolika kylometrech se musi nechat dotahnout(po vymene tesneni).Diky.
_________________ Škoda ROOMSTER 1,4 16V, 63KW, r.v.2008
|
23.10.06, 15:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
500 - 1000km
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
23.10.06, 16:34 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Vitezslav píše: Po kolika kylometrech ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.10.06, 16:36 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Bukaj píše: Martin píše: Tak to není něco v pořádku. Normálně se přece takové množství oleje do filtru dostat nemůže ?! Šemik: Ta guma z té nové měrky, cos mi poslal vydržela týden - pak ztvrdla a bylo to úplně stejné, jako ta původní Pak jsem sehnal silikonovou bužírku a navlékl ji na tu původní měrku a těsní tak, že mám někdy problém ji vytáhnout , takže toto jsem vyřešil
Hurááá!!!Dobrej nápad s tou bužírkou-mám totiž stejnej problém na Fa motoru-i když dám novou měrku, tak je hned tvrdá a netěsní-dík lidi .
|
24.10.06, 04:31 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Pre Vítezslava: ak sa jedná o Favorita, tam sa hlava uťahuje iba pri montáži, pri prevádzke sa už ďalšie uťahovanie nerobí.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
24.10.06, 20:10 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Jak píše MAJO u favorita se hlava utahuje jen u montáže a pak už né.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
24.10.06, 20:25 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Pokud ti valí olej aj z měrky, znamená to, že ti motor dává pápá. Zkus sundat tu hadicu od filtru k vent. víku, ucpi trubku na víku a vyndej měrku. (Při ohřátým motoru.) Jestli ti bude prskat olej z měrky, tak je to v ... Máš kruhy v prdeli a tlak ti přes ně uchází pod písty, tlakuje se kliková skříň a vyhazuje olej.
|
5.11.06, 16:02 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Asi tě budu muset zklamat - pokud ti stříká olej kolem měrky tak je to typický příznak špatných kroužků a v extrémních případech to může dopadnout i takto, že ti teče olej do filtru. Dlouho už ten motor nevydrží, výměnu kroužků v žádném případě nedělej, jsou to vyhozené peníze a ztráta času - vydrží to max. 1000km a pak to úplně přestane jet.
|
12.11.06, 18:31 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Vy mne tady pěkně strašíte
Než jsem sundal hlavu, taky jsem měl bobky, ale teď jsem klidnější...
A motor vrčí spokojeně a jede nejlépe za dobu, co auto vlastním, tak doufám, že se se mnou ještě neloučí a že si spolu ještě užijeme spoustu zábavy, desetitisíců kilometrů a mnoho desítek let...
...a žili šťastně a spokojeně až do smrti.
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
12.11.06, 22:54 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
cyz píše: Asi tě budu muset zklamat - pokud ti stříká olej kolem měrky tak je to typický příznak špatných kroužků a v extrémních případech to může dopadnout i takto, že ti teče olej do filtru. Dlouho už ten motor nevydrží, výměnu kroužků v žádném případě nedělej, jsou to vyhozené peníze a ztráta času - vydrží to max. 1000km a pak to úplně přestane jet.
A extrémní případ byl mámin motor (120), kterej byl připečenej už v záběhu a vyhodil jsem ho až po 23 letech ježdění a taky nenasával olej "brčkem"(hadicí), ale sosal ho přímo "ze sklenice" (vany)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
12.11.06, 22:58 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Podle mne za to mohla ta netěsná měrka oleje, protože po utěsnění už tam ten olej nejde. (Že by v motoru vznikl průvan??? )
A zjistil jsem zajímavou věc, a to že nejvíc to z víka ventilů "fouká" (silně to čpí po benzínu) na volnoběh a se zvyšováním otáček ustává. Cca od 2000 otáček výš už se to nemění a fouká (a smrdí) jen malinko.
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
15.11.06, 08:53 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
[quote="Thobiash"][quote="Bukaj"][quote="Martin"]Tak to není něco v pořádku. Normálně se přece takové množství oleje do filtru dostat nemůže ?![/quote]
Šemik: Ta guma z té nové měrky, cos mi poslal vydržela týden :lol: - pak ztvrdla a bylo to úplně stejné, jako ta původní :x
Pak jsem sehnal silikonovou bužírku a navlékl ji na tu původní měrku a těsní tak, že mám někdy problém ji vytáhnout :lol: , takže toto jsem vyřešil :wink:
[/quote]
Hurááá!!!Dobrej nápad s tou bužírkou-mám totiž stejnej problém na Fa motoru-i když dám novou měrku, tak je hned tvrdá a netěsní-dík lidi :lol: .[/quote]
Pocul som aj take riesenie, ze tam treba narvat mierku z 100vky, pretoze tie mali mierku z hrubsieho drotu, ktory tesne dosadal do otvoru v bloku (nie toho horneho, ale toho, co je zo strany od klukovky). Samozrejme tu mierku treba podla toho, kde sa opiera o blok motora preznacit, aby na nej boli spravne vyznacene min/max.
|
26.1.07, 01:46 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Jj...Jak říka Matthes Kruhy jsou už v konečný fázi.....Ale provizorně to můžeš dát mimo,do exteriéru...Ale chce to popřemýšlet už o opravě motoru,páč ztráty oleje jsou tak jako tak.
|
27.1.07, 17:03 |
|
|
Athlonek
Příspěvky: 87 Bydliště: Liberecký kraj
|
Bukaj píše: Podle mne za to mohla ta netěsná měrka oleje, protože po utěsnění už tam ten olej nejde. (Že by v motoru vznikl průvan??? ) A zjistil jsem zajímavou věc, a to že nejvíc to z víka ventilů "fouká" (silně to čpí po benzínu) na volnoběh a se zvyšováním otáček ustává. Cca od 2000 otáček výš už se to nemění a fouká (a smrdí) jen malinko. Jakpak to čoudí když to nastartuješ za studena?
_________________ Zatim seriová Škoda 120 L M r.v. 11. 1986 převodovka 4q Výkon 36,7 kW + vačka 260°
Zvláštní výbava (příplatková): Přístrojová deska s otáčkoměrem, sedačky Zlepra + opěrky Lux, bezpečnostní pásy přední roll + zadní sup.
|
27.1.07, 19:06 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Athlonek píše: Bukaj píše: Podle mne za to mohla ta netěsná měrka oleje, protože po utěsnění už tam ten olej nejde. (Že by v motoru vznikl průvan??? ) A zjistil jsem zajímavou věc, a to že nejvíc to z víka ventilů "fouká" (silně to čpí po benzínu) na volnoběh a se zvyšováním otáček ustává. Cca od 2000 otáček výš už se to nemění a fouká (a smrdí) jen malinko. Jakpak to čoudí když to nastartuješ za studena?
Když napíšu "normálně", tak to asi nikomu nic neřekne, co?
Prostě jako škodovka - chvíli z toho jde pára, než se zahřeje výfuk...
...né, jako kamarádovi, kterému z toho jde pára pořád, neboť má průtokový ohřívač chladicí kapaliny a ještě LPG k tomu...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
27.1.07, 19:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|