Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 03:02



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 Chcípání fáčka BMM na volnoběh 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
máš ten výfuck perfektne tesný, nepodfukuje to niekde, napr okolo tej navarenej matky pre lambdu :?:, výfuck by mal byť po lambdu 100% tesný...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.5.11, 18:18
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
V předu je vše těsné. Nejsem fušer a dělám vše poctivě! Trošku to fouká jak je spoj mezi druhým a třetím dílem, jak je ta objímka, ale to nemá na Lambdu vliv.
Kontakty jsou čisté jako nové a pro jistotu jsem tam stříknul sprej na kontakty.

A co říkáte na tu radu toho chlápka, že to mám jet někde pořádně protáhnout, že se Lambda musí vypálit. prý když jezdím teď jen ty kousíčky z garáže a zpět, sem tam kousek dál, tak to není dobré.
Asi obětuji ty peníze a zkusím koupit znovu Lambdu. Pokud to nepomůže, tak zajedu do servisu. Už si fakt nevím rady.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.5.11, 20:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
samozrejme že sa to musí prehriať, sviečky aj lambda, pri garáži na voľnobeh sa to moc nezohreje, to dávkuje automaticky bohatšiu zmes kôli zrážaniu na stenách potrubia a valcov, až po dostianutí pracovnej teploty to pracuje správne.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


26.5.11, 20:38
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Samozřejmě to občas ohřeji i na provozní teplotu, nenechám to 5 minut blafat na prázdno a pak to vypnu. nejsem zase takový šetřílek. Zkusím to tedy nejdříve pořádně někde prohnat, jak mi radil ten chlápek a uvidím. Kdyby to nepomohlo, tak vyměním lambda sondu a pak jedině servis.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


26.5.11, 21:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
A co když to lambdou nebude? Tak dáš pak zase peníze za servis a pak zase za další díly? Není lepší dát napřed pár peněz za pořádnou diagnostiku na motortesteru a ne jen na VAGu a následně pak pořídit a vyměnit to co bude potřeba?

_________________
Favo 135 (G)LX '93


26.5.11, 21:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 406
Bydliště: Okolí Karvine spíše Havířova
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
skus ještě ten snímač od někoho pujčit pač nový stoji okolo 500kč tak at nekupuješ zbytečně a vyskoušej. mně klesal otáčkoměr při volnoběhu a motor se začal dusit a pak se třeba zase zvedli ty otáčky na normální hranici někdy to i chcíplo prostě jak kdy . taky sem skoumal coto muže být a skoušel sem dal sem i nové svíčky a nepomohlo pak mně napadl nakonec ten snímač a musím zaklepat vše jede v pohodě. a teplotu máš normální ?

_________________
Provozuji aktuálně..
Škoda Fabia 1.4 16V 55Kw 2003 kombi
Škoda Octavia 1.6 Tdi
Otec:
Škoda Felicia 1.3 MPi 50Kw 2001


26.5.11, 22:03
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Napíšu to opět pouze podle vag-com. V naměřených hodnotách jsou tři pozice. 000, tam je teplota normální, zhruba podle teploty motoru a ukazuje stejně jako budík. Potom je 001, tam je to stejné a v 002 je poslední kolonka taky nějaká teplota, ta bývá ale okolo 30°C, ta nevím co je. Olej, nebo teplota vzduchu?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


27.5.11, 06:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Teplota nasavaneho vzduchu zrejme.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


29.5.11, 11:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 406
Bydliště: Okolí Karvine spíše Havířova
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
ja by taky řekl že to je teplota vzduchu :roll:

_________________
Provozuji aktuálně..
Škoda Fabia 1.4 16V 55Kw 2003 kombi
Škoda Octavia 1.6 Tdi
Otec:
Škoda Felicia 1.3 MPi 50Kw 2001


29.5.11, 18:14
Profil

Příspěvky: 396
Bydliště: okres Zlín
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
sezen si nekoho kdo ma taky feldu nebo favo bmm...a prehazuj to jedno podruhem..dokud se to neodstrani/RJ... cely vstrikovaci celek,lambdu cidla a takove ty p**coviny,proste vyrazovaci metoda:)) ps....dneska sem si nevedel na felde MPi 1.3..v nizsich otackach to poskakovalo....prijel kamarad s tou samou.....60 tisic podstivych...rikam prehodime zapalovaci rampy na zkusku...sup....a zavada zjistena..pak sem dal zpatky tu starou..prostrikl sem kontakty a uz to nedela:)))


29.5.11, 21:54
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Favo BMM nikdo poblíž nemá, alespoň ve slušném stavu. Feldy BMM by se našly, ale to zase jsou majitelé, kteří by tohleto nedovolili. Když už bych to takhle měnil, tak jedině při nějaké opravě, při které by nebyli. Nebo kupovat na vrakáči díly a zkoušet. Tam je ale zase riziko, že to bude taky nefunkční. Kdybych měl kupovat vše nové, tak finančně nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


30.5.11, 07:11
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Dnes jsem nastartoval fáčko a co jsem nezjistil. Předtím jsem nastartoval a motor po pár sekundách ztrácel otáčky, tak jsem ho podpořil plyn. pedálem. Šlo slyšet jemné střílení do výfuku. Když jsem ale dnes nastartoval, opět se po pár sekundách začal motor dusit. Otáčky se pohybovaly mezi 400-500 a motor začal běžet nepravidelně. Já ale nepřidal plynu. Najednou se něco přeplo a motor opět ožil, otáčky se zvýšily na asi 1000. Teď bych chtěl vysvětlení od nějakého šikovného motoráře. To se motor přechlastává, otáčky se sníží na minimum a po pár sekundách se zvýší, protože to jednotka dorovnává? Jiný chlápek mi před pár dny říkal, jesli nemám špinavou klapku, nebo něco s ní. Ale u BMM systému nebývá klapka špinavá, ne?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


5.6.11, 19:51
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Díval jsem se a zdá se mi čistá. Nebo že by byl nějak rozštelovaný, nebo poškozený ten nastavovač škrtící klapky?
A ještě jsem se chtěl zeptat. Vzadu je za táhlem plynu nějaký dorazový šroubek. I když je táhlo v klidové poloze, tak se toho šroubku nedotýká. Je to tak normální?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


5.6.11, 19:54
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Je možné, že je Lambda sonda opravdu špatná, ŘJ si místo ní dává svou náhradní hodnotu a ta je jiná než při klasickém provozu, tak se to přechlastává?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


5.6.11, 20:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
BMM sa má štartovať bez plynu, ani mu nepomáhať, od toho je motormanagment aby vodič nemusel rozmýšľať, naštartuj, nechaj ho tak, on sa spamätá, zapíše adaptačné hodnoty aby to pri ďaľšom štarte vedel čo má robiť...
ten dorazový šroubik nechaj na pokoji, je továrne nastavený na minimum, ale klapku šteluje nastavovač, na to tam je...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.6.11, 07:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 80 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz