Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
máš ten výfuck perfektne tesný, nepodfukuje to niekde, napr okolo tej navarenej matky pre lambdu , výfuck by mal byť po lambdu 100% tesný...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.5.11, 18:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
V předu je vše těsné. Nejsem fušer a dělám vše poctivě! Trošku to fouká jak je spoj mezi druhým a třetím dílem, jak je ta objímka, ale to nemá na Lambdu vliv. Kontakty jsou čisté jako nové a pro jistotu jsem tam stříknul sprej na kontakty.
A co říkáte na tu radu toho chlápka, že to mám jet někde pořádně protáhnout, že se Lambda musí vypálit. prý když jezdím teď jen ty kousíčky z garáže a zpět, sem tam kousek dál, tak to není dobré. Asi obětuji ty peníze a zkusím koupit znovu Lambdu. Pokud to nepomůže, tak zajedu do servisu. Už si fakt nevím rady.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
26.5.11, 20:12 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
samozrejme že sa to musí prehriať, sviečky aj lambda, pri garáži na voľnobeh sa to moc nezohreje, to dávkuje automaticky bohatšiu zmes kôli zrážaniu na stenách potrubia a valcov, až po dostianutí pracovnej teploty to pracuje správne.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
26.5.11, 20:38 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Samozřejmě to občas ohřeji i na provozní teplotu, nenechám to 5 minut blafat na prázdno a pak to vypnu. nejsem zase takový šetřílek. Zkusím to tedy nejdříve pořádně někde prohnat, jak mi radil ten chlápek a uvidím. Kdyby to nepomohlo, tak vyměním lambda sondu a pak jedině servis.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
26.5.11, 21:12 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
A co když to lambdou nebude? Tak dáš pak zase peníze za servis a pak zase za další díly? Není lepší dát napřed pár peněz za pořádnou diagnostiku na motortesteru a ne jen na VAGu a následně pak pořídit a vyměnit to co bude potřeba?
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
26.5.11, 21:55 |
|
|
suresd
Příspěvky: 406 Bydliště: Okolí Karvine spíše Havířova
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
skus ještě ten snímač od někoho pujčit pač nový stoji okolo 500kč tak at nekupuješ zbytečně a vyskoušej. mně klesal otáčkoměr při volnoběhu a motor se začal dusit a pak se třeba zase zvedli ty otáčky na normální hranici někdy to i chcíplo prostě jak kdy . taky sem skoumal coto muže být a skoušel sem dal sem i nové svíčky a nepomohlo pak mně napadl nakonec ten snímač a musím zaklepat vše jede v pohodě. a teplotu máš normální ?
_________________ Provozuji aktuálně.. Škoda Fabia 1.4 16V 55Kw 2003 kombi Škoda Octavia 1.6 Tdi Otec: Škoda Felicia 1.3 MPi 50Kw 2001
|
26.5.11, 22:03 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Napíšu to opět pouze podle vag-com. V naměřených hodnotách jsou tři pozice. 000, tam je teplota normální, zhruba podle teploty motoru a ukazuje stejně jako budík. Potom je 001, tam je to stejné a v 002 je poslední kolonka taky nějaká teplota, ta bývá ale okolo 30°C, ta nevím co je. Olej, nebo teplota vzduchu?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.5.11, 06:34 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Teplota nasavaneho vzduchu zrejme.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
29.5.11, 11:17 |
|
|
suresd
Příspěvky: 406 Bydliště: Okolí Karvine spíše Havířova
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
ja by taky řekl že to je teplota vzduchu
_________________ Provozuji aktuálně.. Škoda Fabia 1.4 16V 55Kw 2003 kombi Škoda Octavia 1.6 Tdi Otec: Škoda Felicia 1.3 MPi 50Kw 2001
|
29.5.11, 18:14 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
sezen si nekoho kdo ma taky feldu nebo favo bmm...a prehazuj to jedno podruhem..dokud se to neodstrani/RJ... cely vstrikovaci celek,lambdu cidla a takove ty p**coviny,proste vyrazovaci metoda:)) ps....dneska sem si nevedel na felde MPi 1.3..v nizsich otackach to poskakovalo....prijel kamarad s tou samou.....60 tisic podstivych...rikam prehodime zapalovaci rampy na zkusku...sup....a zavada zjistena..pak sem dal zpatky tu starou..prostrikl sem kontakty a uz to nedela:)))
|
29.5.11, 21:54 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Favo BMM nikdo poblíž nemá, alespoň ve slušném stavu. Feldy BMM by se našly, ale to zase jsou majitelé, kteří by tohleto nedovolili. Když už bych to takhle měnil, tak jedině při nějaké opravě, při které by nebyli. Nebo kupovat na vrakáči díly a zkoušet. Tam je ale zase riziko, že to bude taky nefunkční. Kdybych měl kupovat vše nové, tak finančně nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
30.5.11, 07:11 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Dnes jsem nastartoval fáčko a co jsem nezjistil. Předtím jsem nastartoval a motor po pár sekundách ztrácel otáčky, tak jsem ho podpořil plyn. pedálem. Šlo slyšet jemné střílení do výfuku. Když jsem ale dnes nastartoval, opět se po pár sekundách začal motor dusit. Otáčky se pohybovaly mezi 400-500 a motor začal běžet nepravidelně. Já ale nepřidal plynu. Najednou se něco přeplo a motor opět ožil, otáčky se zvýšily na asi 1000. Teď bych chtěl vysvětlení od nějakého šikovného motoráře. To se motor přechlastává, otáčky se sníží na minimum a po pár sekundách se zvýší, protože to jednotka dorovnává? Jiný chlápek mi před pár dny říkal, jesli nemám špinavou klapku, nebo něco s ní. Ale u BMM systému nebývá klapka špinavá, ne?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.6.11, 19:51 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Díval jsem se a zdá se mi čistá. Nebo že by byl nějak rozštelovaný, nebo poškozený ten nastavovač škrtící klapky? A ještě jsem se chtěl zeptat. Vzadu je za táhlem plynu nějaký dorazový šroubek. I když je táhlo v klidové poloze, tak se toho šroubku nedotýká. Je to tak normální?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.6.11, 19:54 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Je možné, že je Lambda sonda opravdu špatná, ŘJ si místo ní dává svou náhradní hodnotu a ta je jiná než při klasickém provozu, tak se to přechlastává?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.6.11, 20:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
BMM sa má štartovať bez plynu, ani mu nepomáhať, od toho je motormanagment aby vodič nemusel rozmýšľať, naštartuj, nechaj ho tak, on sa spamätá, zapíše adaptačné hodnoty aby to pri ďaľšom štarte vedel čo má robiť... ten dorazový šroubik nechaj na pokoji, je továrne nastavený na minimum, ale klapku šteluje nastavovač, na to tam je...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.6.11, 07:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|