Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 12:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 AC pumpa 120/Fav. 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek AC pumpa 120/Fav.
Jak od sebe na vrakáči poznám palivovou pumpu z Favorita od pumpy na 120 (typ od r. 86) , Nebo jsou záměnné?

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


15.3.10, 20:09
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Fávo pumpa má vstupní holendr na 8 mm hadici, jinak jsou záměnné.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.3.10, 20:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
Andrt pise, ze nejsou


15.3.10, 20:26
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12134
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
ten toho nakeca... :-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


15.3.10, 21:21
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
mozna jo, ja nevim.
ja ty pumpy prehazovat nezkousel


15.3.10, 22:01
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
ta favoriti nema packu na cupovani (podle roku vyroby) takze mysli ze nejsou identicky ale prehodit se daj, pokud jsou 3 derovy

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


15.3.10, 22:41
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Dnes jsem měl možnost obě pumpy porovnat a rozdíly jsou následující (kdyby to někdy někdo potřeboval):

Fávo pumpa má jak psal Šemik 8mm holendr, malinko jinačí vrchní díl a silnější pružinu pod membránou. Jinak jsou oba typy zcela záměnné...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


17.3.10, 14:17
Profil

Příspěvky: 1
Příspěvek 
Neměl by prosím někdo podrobnější informace o AC pumpách na Fovorita, popř. i jiné modely? Potřeboval bych použít pumpy na podtsatně jinou aplikaci, ale nemůžu sehnat podrobnosti, jako průtok, materiál, příkon, apod. Kdyby někdo poradil, budu moc rád.
Díky


23.6.10, 11:31
Profil

Příspěvky: 14803
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Kachnis: ale má. Ty starší typy fáček měli pumpu skoro stejnou jako škody řady 742. Jen si nepamatuji, jestli 742ky mají i ten vstupní filtr. Bez páčky byly až pumpy asi od roku 92. Ty jsou ale silnější, tak páčku nepotřebují.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.6.10, 15:32
Profil

Příspěvky: 147
Bydliště: Moravskoslezsky kraj - Havířov
Příspěvek 
Jak to myslis ze jsou silnejsi ????
to jako myslis ze si u starsiho typu za jizdy pomahas tou packou??? :roll: :lol: prosim vysvetlit jak jsi to myslel ted totiz resim problem a zaroven dilema ktery typ pumpy dam na novy motor :)

_________________
Skoda Rapid 136 rv.89


18.8.10, 18:50
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Ne silnější, ale mají promakanější systém ventilků, takže drží tlak paliva skutečně výrazně déle než 120ca u které se chodí pumpovat pomalu ob den nebo dva.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


18.8.10, 18:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 147
Bydliště: Moravskoslezsky kraj - Havířov
Příspěvek 
Prave ze moje stare cerpadlo je ve stavu ze pumpuju kazdy den kdyz nechci trapit baterku a cerpadlo co mam dyspozici tak pousti benal do oleje. Tak sem si chtel kopuit starsi typ cerpadla ale funglovku . Bude tak blbe drzet benzin??????

_________________
Skoda Rapid 136 rv.89


19.8.10, 00:17
Profil ICQ

Příspěvky: 14803
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já myslel ten novější typ bez páčky. Je to tak napsané alespoň v knížce a kdysy jsme to zkoušeli s tatíkem. Ta novější bez páčky natlačí více benzínu než ta stará, která je podobná jako ze škodovky. Vzali jsme kýbl a do něho hadičku od pumpy. Protočili jsme motor, nejdříve se starou a pak s novou pumpou. Ta novější natlačí asi dvojnásobek než ta stará. Ta páčka je u starších proto, že tlačí méně paliva a ventilky nic moc. Když auto stojí pár dní, tak než by se z nádrže natlačil benzín přes celé auto do karbecu, tak by to trvalo dlouho. Ty novější to zvládnou za kratší dobu, díky větší dávce při čerpání, jak už jsem psal. Jinak stará pumpa jde nahradit tou novější, já ji dával do svého starého fáčka r.v. 91.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.8.10, 05:59
Profil

Příspěvky: 147
Bydliště: Moravskoslezsky kraj - Havířov
Příspěvek 
no cetl jsem ze jsou zamenne ale problem je s tou hrubou podlozkou . Takze ty podlozky jsou stejne nebo je jich vice druhu ??

_________________
Skoda Rapid 136 rv.89


19.8.10, 09:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Podložky jsou dvě. Tlustá a tenká. Novější pumpa s delší páčkou má tlustou podložku, starší typ s kratší páčkou má tenkou podložku.

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


19.8.10, 14:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz