Autor |
Zpráva |
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
AC pumpa 120/Fav.
Jak od sebe na vrakáči poznám palivovou pumpu z Favorita od pumpy na 120 (typ od r. 86) , Nebo jsou záměnné?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
15.3.10, 20:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Fávo pumpa má vstupní holendr na 8 mm hadici, jinak jsou záměnné.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
15.3.10, 20:21 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Andrt pise, ze nejsou
|
15.3.10, 20:26 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
ten toho nakeca...
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
15.3.10, 21:21 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
mozna jo, ja nevim.
ja ty pumpy prehazovat nezkousel
|
15.3.10, 22:01 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ta favoriti nema packu na cupovani (podle roku vyroby) takze mysli ze nejsou identicky ale prehodit se daj, pokud jsou 3 derovy
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
15.3.10, 22:41 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Dnes jsem měl možnost obě pumpy porovnat a rozdíly jsou následující (kdyby to někdy někdo potřeboval):
Fávo pumpa má jak psal Šemik 8mm holendr, malinko jinačí vrchní díl a silnější pružinu pod membránou. Jinak jsou oba typy zcela záměnné...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
17.3.10, 14:17 |
|
|
dmark
Příspěvky: 1
|
Neměl by prosím někdo podrobnější informace o AC pumpách na Fovorita, popř. i jiné modely? Potřeboval bych použít pumpy na podtsatně jinou aplikaci, ale nemůžu sehnat podrobnosti, jako průtok, materiál, příkon, apod. Kdyby někdo poradil, budu moc rád.
Díky
|
23.6.10, 11:31 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Kachnis: ale má. Ty starší typy fáček měli pumpu skoro stejnou jako škody řady 742. Jen si nepamatuji, jestli 742ky mají i ten vstupní filtr. Bez páčky byly až pumpy asi od roku 92. Ty jsou ale silnější, tak páčku nepotřebují.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.6.10, 15:32 |
|
|
KuBiSaK
Příspěvky: 147 Bydliště: Moravskoslezsky kraj - Havířov
|
Jak to myslis ze jsou silnejsi ????
to jako myslis ze si u starsiho typu za jizdy pomahas tou packou??? prosim vysvetlit jak jsi to myslel ted totiz resim problem a zaroven dilema ktery typ pumpy dam na novy motor
_________________ Skoda Rapid 136 rv.89
|
18.8.10, 18:50 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Ne silnější, ale mají promakanější systém ventilků, takže drží tlak paliva skutečně výrazně déle než 120ca u které se chodí pumpovat pomalu ob den nebo dva.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
18.8.10, 18:54 |
|
|
KuBiSaK
Příspěvky: 147 Bydliště: Moravskoslezsky kraj - Havířov
|
Prave ze moje stare cerpadlo je ve stavu ze pumpuju kazdy den kdyz nechci trapit baterku a cerpadlo co mam dyspozici tak pousti benal do oleje. Tak sem si chtel kopuit starsi typ cerpadla ale funglovku . Bude tak blbe drzet benzin??????
_________________ Skoda Rapid 136 rv.89
|
19.8.10, 00:17 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já myslel ten novější typ bez páčky. Je to tak napsané alespoň v knížce a kdysy jsme to zkoušeli s tatíkem. Ta novější bez páčky natlačí více benzínu než ta stará, která je podobná jako ze škodovky. Vzali jsme kýbl a do něho hadičku od pumpy. Protočili jsme motor, nejdříve se starou a pak s novou pumpou. Ta novější natlačí asi dvojnásobek než ta stará. Ta páčka je u starších proto, že tlačí méně paliva a ventilky nic moc. Když auto stojí pár dní, tak než by se z nádrže natlačil benzín přes celé auto do karbecu, tak by to trvalo dlouho. Ty novější to zvládnou za kratší dobu, díky větší dávce při čerpání, jak už jsem psal. Jinak stará pumpa jde nahradit tou novější, já ji dával do svého starého fáčka r.v. 91.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
19.8.10, 05:59 |
|
|
KuBiSaK
Příspěvky: 147 Bydliště: Moravskoslezsky kraj - Havířov
|
no cetl jsem ze jsou zamenne ale problem je s tou hrubou podlozkou . Takze ty podlozky jsou stejne nebo je jich vice druhu ??
_________________ Skoda Rapid 136 rv.89
|
19.8.10, 09:07 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Podložky jsou dvě. Tlustá a tenká. Novější pumpa s delší páčkou má tlustou podložku, starší typ s kratší páčkou má tenkou podložku.
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
19.8.10, 14:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|