|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Životnost motoru
Mám kluci na mysli 742.xxx tedy řady 120. O kolik se zmenší životnost když má motor ku příkladu KP 10:1 vačku 260°. Nebo když máme závodní motor 12-13 KP a vačici 320°. Sem četl zivotnost zavodniho motora 2000km tak mě to vzalo. Vím že hodně z vás tu má motor upravený, blízký těm prvním údajům. Tj KP 10:1 , 260° vačka. Dá se například říct že se tím opotřebení zvýší 2x ...tedy poloviční životnost?
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
17.3.10, 15:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Životnost motoru
napisu ti pribeh pepikovo motoru..roku 2001 udelana GO, klika,vlozky,pisty,proste komplet . po 30000km dostal pepca zravejsi karbec a zacal sem s nim jezdit na doraz..pri 40000km dostal vacku 254/254,pri 50000km dostal jinou hlavu a komprese vyrostla z 9,7:1 na 10.0 :1. ted ma najeto 110000 a poslednich 5000km zere olej..ted uz 1 litr na 350km, takze touhle lehkou upravou mu zivotnost o moc nezkratis...zalezi jak jezdis,ja jezdim nad 5000ot a porad ho trapim,taky musis vedet ze krome prvnich 20000km jezdil jako studentsky vozidlo mezi mostem a plzni porad nalozenej 4ma lidma a baglama..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
17.3.10, 16:02 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
17.3.10, 18:09 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tom, záleží hlavne na tom prvku medzi pedálmi a volantom...tá prvá alternatíva sama o sebe životnosť nejak príliš nezníži...treba kvalitný olej a nevytáčať to za studena a bude dobre...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.3.10, 18:51 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Asi takhle - dokud jsou dostupné díly (což stále nějak jsou), motor si užij. Vydoj z něj uplně vše a životnost neřeš.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.3.10, 19:09 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Diky kluci, tohle sem si přál slyšet
_________________ Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40
|
17.3.10, 21:25 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
zivotnost motora klesa so vzrastajucimi otackami, cize da sa aj tak povedat ze cim vacsia vacka, tym vyssie otacky (a zaroven s vackou aj vyssi KP) , tym mensia zivotnost.....cize ked bude mat niekto 280tku vacku a bude tocit len do 4000, motor mu vydrzi viac ako ten co bude mat 260tku a bude tocit do 6000.....otacky su najviac kriticke.....
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
18.3.10, 08:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|