Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Životnost motoru 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Životnost motoru
Mám kluci na mysli 742.xxx tedy řady 120. O kolik se zmenší životnost když má motor ku příkladu KP 10:1 vačku 260°. Nebo když máme závodní motor 12-13 KP a vačici 320°. Sem četl zivotnost zavodniho motora 2000km tak mě to vzalo. Vím že hodně z vás tu má motor upravený, blízký těm prvním údajům. Tj KP 10:1 , 260° vačka. Dá se například říct že se tím opotřebení zvýší 2x ...tedy poloviční životnost?

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


17.3.10, 15:53
Profil
Pspvek Reklama

   
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Životnost motoru
napisu ti pribeh pepikovo motoru..roku 2001 udelana GO, klika,vlozky,pisty,proste komplet . po 30000km dostal pepca zravejsi karbec a zacal sem s nim jezdit na doraz..pri 40000km dostal vacku 254/254,pri 50000km dostal jinou hlavu a komprese vyrostla z 9,7:1 na 10.0 :1. ted ma najeto 110000 a poslednich 5000km zere olej..ted uz 1 litr na 350km, takze touhle lehkou upravou mu zivotnost o moc nezkratis...zalezi jak jezdis,ja jezdim nad 5000ot a porad ho trapim,taky musis vedet ze krome prvnich 20000km jezdil jako studentsky vozidlo mezi mostem a plzni porad nalozenej 4ma lidma a baglama..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


17.3.10, 16:02
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
Litr na 350 Km :lol: :lol: :lol:

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


17.3.10, 18:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Tom, záleží hlavne na tom prvku medzi pedálmi a volantom...tá prvá alternatíva sama o sebe životnosť nejak príliš nezníži...treba kvalitný olej a nevytáčať to za studena a bude dobre...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


17.3.10, 18:51
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Asi takhle - dokud jsou dostupné díly (což stále nějak jsou), motor si užij. Vydoj z něj uplně vše a životnost neřeš.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


17.3.10, 19:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek 
Diky kluci, tohle sem si přál slyšet :)

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


17.3.10, 21:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
zivotnost motora klesa so vzrastajucimi otackami, cize da sa aj tak povedat ze cim vacsia vacka, tym vyssie otacky (a zaroven s vackou aj vyssi KP) , tym mensia zivotnost.....cize ked bude mat niekto 280tku vacku a bude tocit len do 4000, motor mu vydrzi viac ako ten co bude mat 260tku a bude tocit do 6000.....otacky su najviac kriticke.....

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


18.3.10, 08:42
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz