|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Petr
Příspěvky: 192 Bydliště: okolí Prahy
|
Olejový filtr Ekvita
Ahoj Skodovaci,
v chytre knizce k Favoritu se pise, ze se snad od 11/93 daval na motory 1.3 (nevim jestli na vsechny) nejaky rozebiratelny olejovy filtr Ekvita s vymennou vlozkou. Snad ho pry pak mely i Feldy 1.3. Nikdy jsem to nevidel, jak to vypada? Je to lepsi, nez normalni olejovy filtr, nebo to nejak zlobilo? Bylo to bezne, nebo je to nejaky unikat? A jestli je to lepsi, kde a za kolik se to tak sezene a kolik do toho stoji vlozka? Nebo je stejna se starym obtokovym filtrem? Ma to vubec cenu shanet, nebo je lepsi se na to vykaslat?
Diky za odpovedi. Petr
|
25.10.06, 12:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Olejový filtr Ekvita
Petr píše: Ahoj Skodovaci, v chytre knizce k Favoritu se pise, ze se snad od 11/93 daval na motory 1.3 (nevim jestli na vsechny) nejaky rozebiratelny olejovy filtr Ekvita s vymennou vlozkou. Snad ho pry pak mely i Feldy 1.3. Nikdy jsem to nevidel, jak to vypada? Je to lepsi, nez normalni olejovy filtr, nebo to nejak zlobilo? Bylo to bezne, nebo je to nejaky unikat? A jestli je to lepsi, kde a za kolik se to tak sezene a kolik do toho stoji vlozka? Nebo je stejna se starym obtokovym filtrem? Ma to vubec cenu shanet, nebo je lepsi se na to vykaslat? Diky za odpovedi. Petr
Já som to videl a z môjho pohľadu je to pekný shit (ale myslím, že sa to dávalo iba na Š742 - dá sa ale použiť na Favo al. Feldu)...bratranec tento zázrak včera zahodil a použil jednorazovku...stojí ti to za to byť celý zasratý od oleja pri výmene? úspora cca 40 Sk/výmena...aj napr. ja som začal používať značkové filtre. A tie vložky asi nie sú veľmi značkové...navyše sa ju snažil bratranec zohnať a len tak ľahko sa mu to nepodarilo
...z môjho pohľadu je to pozostatok totalitných čias (keď bol problém zohnať poriadny filter) a úspora bola vtedy inakšia (tiež všeobecná starostlivosť o životnmé prostredie...)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
25.10.06, 15:58 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No jestli je to ten co býval dříve na 105-120 tak je opravdu lepší dát tam ten jednorázový. Ten s výměnou vložkou je totiž obtokový, takže přes filtr jde jen část oleje a když je filtr starší, tak vůbec nic.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
25.10.06, 16:04 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Já jsem to neviděl, ale rozhodně rychlejší a čistější práce je s jednorázovkou.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
25.10.06, 16:28 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Na Š742 se ještě před revolucí dal koupit plnoprůtokový filtr s výměnnou vložkou. Byl to takový duralový buben co se dal rozebrat, stál asi 300Kčs a ty výměnná vložka do něj pak asi 15Kčs. Otec ho měl na Š130L
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.10.06, 07:53 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Martin píše: No jestli je to ten co býval dříve na 105-120 tak je opravdu lepší dát tam ten jednorázový. Ten s výměnou vložkou je totiž obtokový, takže přes filtr jde jen část oleje a když je filtr starší, tak vůbec nic.
Nie, Ekvita je plnoprietokovýs výmennou vložkou...je to archaizmus...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
26.10.06, 14:25 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|