Kolísání teploty - motor 130
Autor |
Zpráva |
krakenek
Příspěvky: 15 Bydliště: Brno
|
Kolísání teploty - motor 130
Takže, jen se nám trochu oteplilo, tak se mi objevilo u stotřicítky kolísání teploty. Jedu po městě, případně trošku dám zabrat motoru a teplota mi vyskočí skoro k červenému poli, po cca minutě jízdy se ručička vrací k normálu, někdy i pod provozní teplotu. Tohle se opakuje několikrát za jízdu, při plynulé jízdě mimo město jen málo nebo vůbec jinak dost často...V čem by mohl být problém? Nejvíc by mě nepotěšila hlava no, to je asi jasný
|
29.3.10, 13:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
V prvom rade by som podozrieval termostat, hned druhe na rade by bolo cidlo sahary v chladici. Pozeram ze si z Brna, nieje problem sa ti na to pozret ked nebudem zrovna v praci
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
29.3.10, 13:31 |
|
|
krakenek
Příspěvky: 15 Bydliště: Brno
|
To by jsi byl moc hodnej, já sice mám svůj servis, kam jezdím, ale oni jsou takový, že je to moc nezajímá, hlavně rychle a pryč s tím, takže bych byl rád, kdyby se na to podíval někdo jinej. Teď jsem teda v práci, ale zkusím se potom ozvat a třeba budeš mít zrovna čas...Zatím díky
|
29.3.10, 13:36 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
napis na icq, to bude najlepsie. ja som prave do prace prisiel
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
29.3.10, 13:46 |
|
|
krakenek
Příspěvky: 15 Bydliště: Brno
|
Jj, já tam budu do neděle teď, takže icq bude nejlepší
|
29.3.10, 13:50 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
To je jasné, v prvom rade termostat...ak to nepomôže, tak to bude asik zložitejšie...ale nepovedal b som, že v takomto počasí bude problém so saharou...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
29.3.10, 21:48 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ja som zistil preco mi lieta teplota vo fronte... zelene kontakty a kable prave od cidla sahary... oprava na 5 minut, to zase bude rok kym to vymenim
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
29.3.10, 21:53 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no ja uz s tim potiz mel..popojizdeni po plzni mi taky ohralo motor az az, protoze jsem saharu zapomnel zapnout, mam ji na vypinac,ale proste v tomto pocasi uz se da snadno prehrat.. sel bych nejdrive po termostatu..kup wahler (asi 150kc v autokelly) zkontroluj ho v hrnci s horkou vodou, namontuj a pak si schvalne vyzkousej ten puvodni..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
29.3.10, 21:53 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Sahara na manual je kravina Automatika rulezz
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.3.10, 22:32 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
automat cez kontrolku a k tomu manual na predchadzanie pruserom pri kraveni a samozrejme cez RELE
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
29.3.10, 22:45 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Manual ve spojeni s automatem je stejna blbost jako samotny manual
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.3.10, 22:48 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
podaj vysvetlenie tvojej mudrosti... ked viem ze idem blbnut niekde napr na letisko, tak si tu saharu proste zapnem a chladim okruh viac, motor si teplotu ladi termostatom a sahara mi vytvara rezervu v chladeni... lepsie ako cakat kym sa okruh zohreje a zopne cidlo
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
29.3.10, 22:50 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja teda neprasim, jen jednou se Semikem jeho vozem, kdyz byl snih a problem s tim nebyl zadny
Rezervu nepotrebuju, na co? Proste kdyz je potreba, vetrak se sam zapne. Jak to vypada kdyz ma skodovka manualni vypinac? No jak stara plecka.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
29.3.10, 22:53 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ten manual je zbytečný tak jako tak, ja ho sice mam, ale spis jen proto aby ten vypinac byl aspon k necemu pripojenej nez bude klima Jinak ano, rele, cidlo, kontrolka, neporazitelna trojkombinace
Nac manual? Uznavam ze driv nebyla jina cidla, tak se to jinak nez vypinacem moc resit nedalo. Ale dneska? Ruznych cidel k dostani vic nez dostatek. Me jako ridice prece naprosto nezajima teplota vody, to at si auto ridi samo a nesere me s tim
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.3.10, 22:54 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Ja tam ten vypinac mam, sice nezapojeny ale teda neviem zeby to vypadalo jako plecka...
fotka je starsieho data, ale podstata ostava rovnaka... sposobuje ten vypinac navyse ze to vypada jak stara plecka?
Šemik píše: Me jako ridice prece naprosto nezajima teplota vody, to at si auto ridi samo a nesere me s tim
no tak potom skodovka asi neni ta spravna volba "pane ridici"
ja mam radsej ked mam vsetko pod kontrolou, aj to co nemusim
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
Naposledy upravil darklord dne 29.3.10, 22:58, celkově upraveno 2
|
29.3.10, 22:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 80 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|