Autor |
Zpráva |
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
voda ve valcich.
mam dotaz. je to tak rok zpatky co jsem jel se 130 kou. auto mi skublo a zacala se mi varit voda. po otevreni kapoty voda chrstala kolem vsech spoju,z nadoby a trubek. po sundani hlavy a tesneni jsem zjistil ze ruplo tesneni pod hlavou ale tak blbe ze asi sla voda do jednoho z valcu. tesneni jsem vymenil a motor (slape) . v oleji byla takova ta naslehana bila kase. olej jsem vypustil a motor proplachnul litrem cisteho oleje. nalil novy olej a jezdim dal. ale od te doby po nastartovani za studena motor naskoci na 3 valce a po pridani plynu jako kdyby se prida ten ctvrty. vim ze je blbost motor turovat za studena ale jinak to zdechne. dvakrat trikrat ho vytocim a jede jako by nic. jo a nehreje se. prvni dotaz zni stacilo ten motor jen proplachnout po te nehode? a druhy dotaz: co bude v haji ze se mu nechce normalne nastartovat?
_________________ nejlepsi auto je skoda 130.
|
21.10.10, 18:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Podle me mas mimo jiny rozsypany pist c.4. Opravovat nema moc cenu. Je to nekonecny boj u 130.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.10.10, 18:11 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
zmeraj tlaky vo valcoch, bud ako pise kolega to bude piest alebo kruzky KO, hlavu si rovnal predtym ako si ju namontoval nazad? Ventily neutrpeli?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
21.10.10, 18:21 |
|
|
kikineek
Příspěvky: 98 Bydliště: su z moravy
|
ventily v pohode. pist taky nic. nikde zadna prasklinka. hlavu jsem nerovnal, nechal jsem ji tak jak je. pist ma tlak 3,2atm. ty tri maji kompresi 4-4,5 atm,
_________________ nejlepsi auto je skoda 130.
|
21.10.10, 19:10 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
4 atm? Dyk to je horsi jak skoda 105 po 150 tisicich na M6A.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.10.10, 19:15 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
motor je po smrti, necekej, ze ti v -15ti bude chytat vsechny tlaky jsou mizerne..jak je to pod 7 je to k prdu..nezbyva nic jineho nez vymena pistni skupiny vcetne vlozek.
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
21.10.10, 19:34 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Zahodit.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.10.10, 19:38 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no zalezi, natobe, bud muzes opravit stavajici do originalu,tj 130 sada nebo do tohodas pisty z fava a snizis tim kopresi anebo i misto hlavy 130 das hlavu 105 a tim zvysis kompresi nebo muzes udelat co kazdej skoder bez fantazie (bohuzel docasne i ja ) a das tam neco celohlinikovyho..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
21.10.10, 20:06 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: voda ve valcich.
kikineek píše: za studena motor naskoci na 3 valce a po pridani plynu jako kdyby se prida ten ctvrty. vim ze je blbost motor turovat za studena ale jinak to zdechne. dvakrat trikrat ho vytocim a jede jako by nic. jo a nehreje se obcas mi udělá 130tka to same, to bych byl dost nerad, kdybych měl podobný problém. po výměně oleje navíc začíná více klepat klika ...
Naposledy upravil john simple dne 25.8.11, 10:16, celkově upraveno 1
|
21.10.10, 20:36 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Jak se zjišťujou tlaky prosím ?
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
21.10.10, 21:10 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
kikineek píše: ventily v pohode. pist taky nic. nikde zadna prasklinka. hlavu jsem nerovnal, nechal jsem ji tak jak je. pist ma tlak 3,2atm. ty tri maji kompresi 4-4,5 atm, Podľa mňa to iba zle zmeral, veď to by hádam an inešlo....
2 Novomi:
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.10.10, 21:15 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Tlakomerem?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
21.10.10, 21:23 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
novomi: je to kapičku "podobné" měráku na gumy, našroubuje se to místo svíčky a protočíš motor
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
21.10.10, 21:33 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
nektere se nesroubujou, ale je potreba 2 lidi. jeden toci starterema druhy drzi tlakomer u hlavy nasunuty pres gumovy kuzel v otvoru po svicce.
Ferrari : kdyby mel vsechny tlaky 4, tak to jeste jaks taks pojede, vim z vlastni zkusenosti..ale valec, ktery ma pod 3, jako by nebyl..jen prekazi..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
21.10.10, 21:55 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
a musis mit plne seslapnuty plynovy pedal.
origo měřáky mají většinou gumový kužel
|
21.10.10, 21:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|