Autor |
Zpráva |
Jarous
Příspěvky: 69 Bydliště: kdesi kolem Prahy
|
První mrazíky - Favo problem
Ahoj všichni,
potřeboval bych poradit, na co se mám mrknout!!!
Začalo mrznout a opět mi nestartuje ráno Favorit, celej rok je bez problémovej, na první cvrnknutí chytá, akorát začne mrznout a je konec. Podotýkám, je tam nová baterka. Upozornění: jezdím do práce cca 6km tzn. celkem denně 12-15km, je možné že tyto problémy jsou v tom, že se baterie nestíhá dobíjet tak jak má? Fakt nevím, spoustu jsem toho prolezl, ale nic už mě nenapadá!!!
Díky za jakýkoliv názor
|
11.11.06, 08:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nemáš třeba zoxidované koncovky kabelů ke baterce, u startéru a pod? nNbo zoxidované ukostření motoru? Možná to tím nebude, ale jak známo tak s klesající teplotou klesá kapacita baterky, takže pokud tam máš někde nějaký přechoďák tak v létě to ta baterka přervala ale teď v zimě na to už nemá.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.11.06, 10:11 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nebo mě ještě napadla taková banální závada - voda v palivu. Použil jsi Velfobin?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.11.06, 10:45 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
s tím velfobinem bych to zase tak nehrotil, já to do benzínu nikdy nedával a se startováním v zimě nemám problémy.. taky mě ale favorit chytá na první otočení. spíš bych to viděl tak, že měl načatou baterku (snížená kapacita - stáří, špatná údržba atd) což se když bylo teplo neprojevovalo.. zima je vždycky zkouška
|
11.11.06, 13:03 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Podle mě je to pro fávo typycký problém, já jsem to řešil menší řemenicí alternátoru a diodou, která zvyšuje napětí. http://www.skoda.panda.cz/forum/viewtop ... 6&start=15
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
11.11.06, 13:32 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
co to je nestaruje? málo to točí? vadnou kontrolky? baterka ze supermarketu? miloš
|
11.11.06, 16:19 |
|
|
Jarous
Příspěvky: 69 Bydliště: kdesi kolem Prahy
|
díky všem
slovacek.milos píše: co to je nestaruje? málo to točí? vadnou kontrolky? baterka ze supermarketu? miloš
no ani to moc netočí, spíš se to převaluje, proste jako když je baterka total, mimo jiné ta baterka je 2měsíce stará je z ofiko krámu škoda a je to banner tuším, a dodám, dal jsem dobitou, náhradní a v poho, ale záleží jak dlouho!:-) pěkně mě to sere, ale asi to vypadá, že když budu jezdit ty krátaky do práce v zimně,tak to asi žádná baterka neutáhne co?
|
11.11.06, 17:33 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No hale vypni zapalovani, vem si ampermetr a zmer kolik auto tahne proudu z baterky kdyz je vse vypnuty. Treba je tam neco co zere proud i kdyz je to "vypnuty".
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.11.06, 18:06 |
|
|
Jarous
Příspěvky: 69 Bydliště: kdesi kolem Prahy
|
dík
Matthes píše: No hale vypni zapalovani, vem si ampermetr a zmer kolik auto tahne proudu z baterky kdyz je vse vypnuty. Treba je tam neco co zere proud i kdyz je to "vypnuty".
a jaké hodnoty jsou v normě?
|
11.11.06, 18:39 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: dík
Jarous píše: Matthes píše: No hale vypni zapalovani, vem si ampermetr a zmer kolik auto tahne proudu z baterky kdyz je vse vypnuty. Treba je tam neco co zere proud i kdyz je to "vypnuty". a jaké hodnoty jsou v normě?
nejlepší je 0
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
11.11.06, 18:40 |
|
|
Jarous
Příspěvky: 69 Bydliště: kdesi kolem Prahy
|
Re: dík
Sadra17 píše: Jarous píše: Matthes píše: No hale vypni zapalovani, vem si ampermetr a zmer kolik auto tahne proudu z baterky kdyz je vse vypnuty. Treba je tam neco co zere proud i kdyz je to "vypnuty". a jaké hodnoty jsou v normě? nejlepší je 0
hm, zkusim zítra
|
11.11.06, 18:58 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tak do 15mA by to nemělo vadit, měř na správném rozsahu. Třeba na 20A rozsahu asi těžko poznáš 5mA.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
11.11.06, 19:15 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Hlavne počas merania neštartuj, bo to bude posledná vec, čo tvoj ampérmeter meral
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
11.11.06, 19:20 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Ja mám inak ampérmeter z nejakého starého auta, čo má rozsah do 60A. Je od Ganz. Ale neviem, z akého auta by mohlo byť. Dosť pripomína ten malý budík, čo má š120 ako palivomer alebo teplomer.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
11.11.06, 19:23 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Ten by ti na startování taky nestačil . Ale na altík by byl akorát.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
11.11.06, 19:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|