Autor |
Zpráva |
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Pár KW navíc
Zhruba za 2 týdny budu snižovat hlavu o 1mm a leštit kanály + potrubí. Chci se zeptat jestli to půjde poznat aniž bych tam dával ostrejší vačku.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
11.3.07, 20:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Re: Pár KW navíc
Kikan píše: Zhruba za 2 týdny budu snižovat hlavu o 1mm a leštit kanály + potrubí. Chci se zeptat jestli to půjde poznat aniž bych tam dával ostrejší vačku. a co máš za stroja??
|
11.3.07, 20:54 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Re: Pár KW navíc
škodař píše: Kikan píše: Zhruba za 2 týdny budu snižovat hlavu o 1mm a leštit kanály + potrubí. Chci se zeptat jestli to půjde poznat aniž bych tam dával ostrejší vačku. a co máš za stroja??
Podívej se na poznámku pod čárou.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
11.3.07, 20:58 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tak 1 mm už je poměrně dost. Podle mě je optimum tak 0.3 - 0.6 mm. Poznat to určitě bude, ale lepší to bude s otevřeným sáním a výfukem - to se ale nelíbí uniformám. Takže spíše slícovat potrubí s hlavou a jezdit na Natural 98 jesi chceš. Pak etě předstih popř. ventily - ale vše se musí vyzkoušet. Životnost sice zkrátíš, ale nejvíce to záleží na způsobu jízdy. Když ho budeš brát pořád u huby, tak ho sežereš brzo. Když jenom občas tak ti etě vydrží.
Se stříkačkou ale nemám vůbec žádné zkušenosti.
No nic, zatim zdarec.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
11.3.07, 21:02 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Martin 007 píše: Tak 1 mm už je poměrně dost. Podle mě je optimum tak 0.3 - 0.6 mm. Poznat to určitě bude, ale lepší to bude s otevřeným sáním a výfukem - to se ale nelíbí uniformám. Takže spíše slícovat potrubí s hlavou a jezdit na Natural 98 jesi chceš. Pak etě předstih popř. ventily - ale vše se musí vyzkoušet. Životnost sice zkrátíš, ale nejvíce to záleží na způsobu jízdy. Když ho budeš brát pořád u huby, tak ho sežereš brzo. Když jenom občas tak ti etě vydrží. Se stříkačkou ale nemám vůbec žádné zkušenosti.
No nic, zatim zdarec.
Sportovní sání ani výfuk nechci. Do toho 1mm to není nic až tak závratného (je to dost, ale né nejvíc). A na té životnosti to snat taky nebude nic definitivního. To slícování potrubí a leštění bude. Teď jezdím na Schell W-Power 95 - to by mělo stačit né?
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
11.3.07, 21:12 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Asi tak - hodně šťastných společných kilometrů
Zatim zdarec Martin 007.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
11.3.07, 21:32 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Martin 007 píše: Asi tak - hodně šťastných společných kilometrů Zatim zdarec Martin 007.
Jen klidně argumentuj dál. Nevím jestli máš nějaké osobní zkušenosti, já je nemám - mám to víceméně vyčtené z různých článků. Proto jsem to sem napsal, aby někdo dal své postřehy, nebo názory.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
11.3.07, 22:06 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Pár KW navíc
Kikan píše: Zhruba za 2 týdny budu snižovat hlavu o 1mm a leštit kanály + potrubí. Chci se zeptat jestli to půjde poznat aniž bych tam dával ostrejší vačku.
Bude to poznat.Uvidíš.
|
11.3.07, 22:09 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
kurna lidi, my to měli o 2 dole komprese 12:1, upravený spalováky motor vrněl jako kočka i po ujetí 180t.km byla to seriovka s tesněním original temac
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
12.3.07, 21:13 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
spartra píše: kurna lidi, my to měli o 2 dole komprese 12:1, upravený spalováky motor vrněl jako kočka i po ujetí 180t.km byla to seriovka s tesněním original temac
tak ste ho asi vacsinu casu setrili
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
12.3.07, 21:15 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
180000 km s 2 mm dole ??? Tak to čumim Klobouk dolů pánové.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
12.3.07, 23:04 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Kikan píše: Martin 007 píše: Tak 1 mm už je poměrně dost. Podle mě je optimum tak 0.3 - 0.6 mm. Poznat to určitě bude, ale lepší to bude s otevřeným sáním a výfukem - to se ale nelíbí uniformám. Takže spíše slícovat potrubí s hlavou a jezdit na Natural 98 jesi chceš. Pak etě předstih popř. ventily - ale vše se musí vyzkoušet. Životnost sice zkrátíš, ale nejvíce to záleží na způsobu jízdy. Když ho budeš brát pořád u huby, tak ho sežereš brzo. Když jenom občas tak ti etě vydrží. Se stříkačkou ale nemám vůbec žádné zkušenosti.
No nic, zatim zdarec. Sportovní sání ani výfuk nechci. Do toho 1mm to není nic až tak závratného (je to dost, ale né nejvíc). A na té životnosti to snat taky nebude nic definitivního. To slícování potrubí a leštění bude. Teď jezdím na Schell W-Power 95 - to by mělo stačit né?
Ak má tento motor komp. pomer rovnaký ako 135 klasika, tak 1mm znamená komp. pomer 9,7; čo je úplne v pohode...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
13.3.07, 14:51 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
deekay píše: spartra píše: kurna lidi, my to měli o 2 dole komprese 12:1, upravený spalováky motor vrněl jako kočka i po ujetí 180t.km byla to seriovka s tesněním original temac tak ste ho asi vacsinu casu setrili
no tak nejsme žadný spořiči zas, na lpg už vůbec zas přiměřeně, enom se měnli kroužky, kvůli větším tlakům
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
13.3.07, 17:12 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Martin 007 píše: 180000 km s 2 mm dole ??? Tak to čumim Klobouk dolů pánové.
tak jako zas chyba motor měl najeto celkově 180t.km, hlava se dávala na zhruba na 130t .km, bez problémů, těch 50t km se najezdilo +- za rok, jako pohoda, pak se prodal a hlavu sem si nechal
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
13.3.07, 17:14 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
ferrari píše: Kikan píše: Martin 007 píše: Tak 1 mm už je poměrně dost. Podle mě je optimum tak 0.3 - 0.6 mm. Poznat to určitě bude, ale lepší to bude s otevřeným sáním a výfukem - to se ale nelíbí uniformám. Takže spíše slícovat potrubí s hlavou a jezdit na Natural 98 jesi chceš. Pak etě předstih popř. ventily - ale vše se musí vyzkoušet. Životnost sice zkrátíš, ale nejvíce to záleží na způsobu jízdy. Když ho budeš brát pořád u huby, tak ho sežereš brzo. Když jenom občas tak ti etě vydrží. Se stříkačkou ale nemám vůbec žádné zkušenosti.
No nic, zatim zdarec. Sportovní sání ani výfuk nechci. Do toho 1mm to není nic až tak závratného (je to dost, ale né nejvíc). A na té životnosti to snat taky nebude nic definitivního. To slícování potrubí a leštění bude. Teď jezdím na Schell W-Power 95 - to by mělo stačit né? Ak má tento motor komp. pomer rovnaký ako 135 klasika, tak 1mm znamená komp. pomer 9,7; čo je úplne v pohode...
Přesně jak jsi napsal. Teď tam mám kopres 8,8.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
13.3.07, 19:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|