Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 08:43



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Pár KW navíc 
Autor Zpráva

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek Pár KW navíc
Zhruba za 2 týdny budu snižovat hlavu o 1mm a leštit kanály + potrubí. Chci se zeptat jestli to půjde poznat aniž bych tam dával ostrejší vačku.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


11.3.07, 20:49
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: Pár KW navíc
Kikan píše:
Zhruba za 2 týdny budu snižovat hlavu o 1mm a leštit kanály + potrubí. Chci se zeptat jestli to půjde poznat aniž bych tam dával ostrejší vačku.
a co máš za stroja??


11.3.07, 20:54
Profil ICQ

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek Re: Pár KW navíc
škodař píše:
Kikan píše:
Zhruba za 2 týdny budu snižovat hlavu o 1mm a leštit kanály + potrubí. Chci se zeptat jestli to půjde poznat aniž bych tam dával ostrejší vačku.
a co máš za stroja??

Podívej se na poznámku pod čárou. :)

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


11.3.07, 20:58
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak 1 mm už je poměrně dost. Podle mě je optimum tak 0.3 - 0.6 mm. Poznat to určitě bude, ale lepší to bude s otevřeným sáním a výfukem - to se ale nelíbí uniformám. Takže spíše slícovat potrubí s hlavou a jezdit na Natural 98 jesi chceš. Pak etě předstih popř. ventily - ale vše se musí vyzkoušet. Životnost sice zkrátíš, ale nejvíce to záleží na způsobu jízdy. Když ho budeš brát pořád u huby, tak ho sežereš brzo. Když jenom občas tak ti etě vydrží.
Se stříkačkou ale nemám vůbec žádné zkušenosti.


No nic, zatim zdarec.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


11.3.07, 21:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Tak 1 mm už je poměrně dost. Podle mě je optimum tak 0.3 - 0.6 mm. Poznat to určitě bude, ale lepší to bude s otevřeným sáním a výfukem - to se ale nelíbí uniformám. Takže spíše slícovat potrubí s hlavou a jezdit na Natural 98 jesi chceš. Pak etě předstih popř. ventily - ale vše se musí vyzkoušet. Životnost sice zkrátíš, ale nejvíce to záleží na způsobu jízdy. Když ho budeš brát pořád u huby, tak ho sežereš brzo. Když jenom občas tak ti etě vydrží.
Se stříkačkou ale nemám vůbec žádné zkušenosti.


No nic, zatim zdarec.

Sportovní sání ani výfuk nechci. Do toho 1mm to není nic až tak závratného (je to dost, ale né nejvíc). A na té životnosti to snat taky nebude nic definitivního. To slícování potrubí a leštění bude. Teď jezdím na Schell W-Power 95 - to by mělo stačit né?

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


11.3.07, 21:12
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Asi tak - hodně šťastných společných kilometrů :lol: :lol: :lol:

Zatim zdarec Martin 007.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


11.3.07, 21:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Asi tak - hodně šťastných společných kilometrů :lol: :lol: :lol:

Zatim zdarec Martin 007.

Jen klidně argumentuj dál. Nevím jestli máš nějaké osobní zkušenosti, já je nemám - mám to víceméně vyčtené z různých článků. Proto jsem to sem napsal, aby někdo dal své postřehy, nebo názory.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


11.3.07, 22:06
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek Re: Pár KW navíc
Kikan píše:
Zhruba za 2 týdny budu snižovat hlavu o 1mm a leštit kanály + potrubí. Chci se zeptat jestli to půjde poznat aniž bych tam dával ostrejší vačku.


Bude to poznat.Uvidíš. :wink:


11.3.07, 22:09
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
kurna lidi, my to měli o 2 dole komprese 12:1, upravený spalováky motor vrněl jako kočka i po ujetí 180t.km :idea: byla to seriovka s tesněním original temac

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


12.3.07, 21:13
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
spartra píše:
kurna lidi, my to měli o 2 dole komprese 12:1, upravený spalováky motor vrněl jako kočka i po ujetí 180t.km :idea: byla to seriovka s tesněním original temac


tak ste ho asi vacsinu casu setrili :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


12.3.07, 21:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
180000 km s 2 mm dole ??? Tak to čumim :lol: :lol: :lol: Klobouk dolů pánové.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


12.3.07, 23:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Kikan píše:
Martin 007 píše:
Tak 1 mm už je poměrně dost. Podle mě je optimum tak 0.3 - 0.6 mm. Poznat to určitě bude, ale lepší to bude s otevřeným sáním a výfukem - to se ale nelíbí uniformám. Takže spíše slícovat potrubí s hlavou a jezdit na Natural 98 jesi chceš. Pak etě předstih popř. ventily - ale vše se musí vyzkoušet. Životnost sice zkrátíš, ale nejvíce to záleží na způsobu jízdy. Když ho budeš brát pořád u huby, tak ho sežereš brzo. Když jenom občas tak ti etě vydrží.
Se stříkačkou ale nemám vůbec žádné zkušenosti.


No nic, zatim zdarec.

Sportovní sání ani výfuk nechci. Do toho 1mm to není nic až tak závratného (je to dost, ale né nejvíc). A na té životnosti to snat taky nebude nic definitivního. To slícování potrubí a leštění bude. Teď jezdím na Schell W-Power 95 - to by mělo stačit né?


Ak má tento motor komp. pomer rovnaký ako 135 klasika, tak 1mm znamená komp. pomer 9,7; čo je úplne v pohode...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


13.3.07, 14:51
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
deekay píše:
spartra píše:
kurna lidi, my to měli o 2 dole komprese 12:1, upravený spalováky motor vrněl jako kočka i po ujetí 180t.km :idea: byla to seriovka s tesněním original temac


tak ste ho asi vacsinu casu setrili :D


no tak nejsme žadný spořiči zas, na lpg už vůbec :arrow: zas přiměřeně, enom se měnli kroužky, kvůli větším tlakům :wink:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


13.3.07, 17:12
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
Martin 007 píše:
180000 km s 2 mm dole ??? Tak to čumim :lol: :lol: :lol: Klobouk dolů pánové.


tak jako zas chyba motor měl najeto celkově 180t.km, hlava se dávala na zhruba na 130t .km, bez problémů, těch 50t km se najezdilo +- za rok, jako pohoda, pak se prodal a hlavu sem si nechal :idea: :D

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


13.3.07, 17:14
Profil

Příspěvky: 524
Bydliště: Orlová
Příspěvek 
ferrari píše:
Kikan píše:
Martin 007 píše:
Tak 1 mm už je poměrně dost. Podle mě je optimum tak 0.3 - 0.6 mm. Poznat to určitě bude, ale lepší to bude s otevřeným sáním a výfukem - to se ale nelíbí uniformám. Takže spíše slícovat potrubí s hlavou a jezdit na Natural 98 jesi chceš. Pak etě předstih popř. ventily - ale vše se musí vyzkoušet. Životnost sice zkrátíš, ale nejvíce to záleží na způsobu jízdy. Když ho budeš brát pořád u huby, tak ho sežereš brzo. Když jenom občas tak ti etě vydrží.
Se stříkačkou ale nemám vůbec žádné zkušenosti.


No nic, zatim zdarec.

Sportovní sání ani výfuk nechci. Do toho 1mm to není nic až tak závratného (je to dost, ale né nejvíc). A na té životnosti to snat taky nebude nic definitivního. To slícování potrubí a leštění bude. Teď jezdím na Schell W-Power 95 - to by mělo stačit né?


Ak má tento motor komp. pomer rovnaký ako 135 klasika, tak 1mm znamená komp. pomer 9,7; čo je úplne v pohode...

Přesně jak jsi napsal. Teď tam mám kopres 8,8.

_________________
Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993


13.3.07, 19:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz