|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Brujo
Příspěvky: 12
|
Sportovni filtr + LPG
Zdravim, chtel bych na svou Shade dat sportovni filtr. Mam skodu na LPG a jakmile otevru to modre monstrum co uchovava skvely papirovy filtrik tak mi to okmazite chcipne. LPG mam vedene primo pres modre monstrum do karbecu. Videl jsem jak nekdteri maj ten valec urezany a filtr narazeny primo tam kde je puvodni papirak. Chtel jsem vedet, zda nekdo se s mym problemem uz setkal a zda kdyz to takhle riznu a narazim tam sportovni filtr zda to chcipani prestane a nebo ne. Nechci totiz zbytecne rezat ten valec jelikoz mi pres nej vede to LPG. Predem dik za radu
|
5.4.07, 01:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
LPG je seřízený na odpor filtru a komínu, jakmile z toho něco změníš, tak je třeba nový nastavení.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
5.4.07, 05:27 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Přesně tak, musíš to znovu nastavit.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
5.4.07, 06:52 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nebo to taky vůbec nenastavíš, u škodovek zkušenosti nemám, některá chytne i bez filtru na LPG, ale u pár starších zahraničních aut jsme museli na stávající filtr namotat několik vrstev obvazů aby to vůbec jelo, pokud to nenastavíš povolením škrtícího ventilu, tak musíš na max povolit i ten šroub volnoběhu na reduktoru a pokud nic, tak bys musel ještě utopit o dva mnilimetry páčku pístku druhého stupně a dát novou memmbránu i tu malou volnoběžnou, jestli to pujde bude to OK jinak těžká vychytávka miloš
|
5.4.07, 07:36 |
|
|
Brujo
Příspěvky: 12
|
Diky za info , pravdepodobne to risknu , zas nic tak strasneho se stat nemuze
|
5.4.07, 10:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Brujo píše: Diky za info , pravdepodobne to risknu , zas nic tak strasneho se stat nemuze
tak pokud se ti to podaří přepnout, tak nastav asi 3000 otáček zaškrt ten skrtící ventil až se to bude dusit a povol o 1.5 otáčky a pak nastavuj volnoběh na reduktoru jako třeba u škoda 1000 MB až najdeš tu správnou polohu, že přidáš chcípá a ubíráš chcípá, a pak to udělej ještě jednou dokola miloš
|
5.4.07, 13:03 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Presne tak. Mozes aj povolit srob bohatosti na lpg a potom ked nastartujes mozes uberat aby to slo dobre. Ja mam na FA priamo filter na karbeci a v nom horák a slape to OK
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
6.4.07, 18:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|