Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 03:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Sportovni filtr + LPG 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12
Příspěvek Sportovni filtr + LPG
Zdravim, chtel bych na svou Shade dat sportovni filtr. Mam skodu na LPG a jakmile otevru to modre monstrum co uchovava skvely papirovy filtrik tak mi to okmazite chcipne. LPG mam vedene primo pres modre monstrum do karbecu. Videl jsem jak nekdteri maj ten valec urezany a filtr narazeny primo tam kde je puvodni papirak. Chtel jsem vedet, zda nekdo se s mym problemem uz setkal a zda kdyz to takhle riznu a narazim tam sportovni filtr zda to chcipani prestane a nebo ne. Nechci totiz zbytecne rezat ten valec jelikoz mi pres nej vede to LPG. Predem dik za radu


5.4.07, 01:33
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
LPG je seřízený na odpor filtru a komínu, jakmile z toho něco změníš, tak je třeba nový nastavení.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


5.4.07, 05:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Přesně tak, musíš to znovu nastavit.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


5.4.07, 06:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
nebo to taky vůbec nenastavíš, u škodovek zkušenosti nemám, některá chytne i bez filtru na LPG, ale u pár starších zahraničních aut jsme museli na stávající filtr namotat několik vrstev obvazů aby to vůbec jelo, pokud to nenastavíš povolením škrtícího ventilu, tak musíš na max povolit i ten šroub volnoběhu na reduktoru a pokud nic, tak bys musel ještě utopit o dva mnilimetry páčku pístku druhého stupně a dát novou memmbránu i tu malou volnoběžnou, jestli to pujde bude to OK jinak těžká vychytávka miloš


5.4.07, 07:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12
Příspěvek 
Diky za info , pravdepodobne to risknu , zas nic tak strasneho se stat nemuze :P


5.4.07, 10:06
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Brujo píše:
Diky za info , pravdepodobne to risknu , zas nic tak strasneho se stat nemuze :P


tak pokud se ti to podaří přepnout, tak nastav asi 3000 otáček zaškrt ten skrtící ventil až se to bude dusit a povol o 1.5 otáčky a pak nastavuj volnoběh na reduktoru jako třeba u škoda 1000 MB až najdeš tu správnou polohu, že přidáš chcípá a ubíráš chcípá, a pak to udělej ještě jednou dokola miloš


5.4.07, 13:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Presne tak. Mozes aj povolit srob bohatosti na lpg a potom ked nastartujes mozes uberat aby to slo dobre. Ja mam na FA priamo filter na karbeci a v nom horák a slape to OK :!: :twisted:

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


6.4.07, 18:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz