Autor |
Zpráva |
VAN3R
Příspěvky: 137
|
Alternátor favorit
CAuko......potrebujem poradit.......Dneska sa mi do polovice po**bal alternator,chyba je ze pri nizkych otackach zacne svietit kontrolka dobijania a potom motor zdochne,hyba je v rele/regulator.....Mam alternator s favorita 93 a chcel by som sa Vas opytat ci by som mohol prehodit alternator z 93 do favorita 89?....A ci mi to bude fungovat ako ma?....poradte...diki
_________________ Škoda Favorit 136L
|
2.9.10, 12:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Ano... Pasuje tam i z Feldy.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
2.9.10, 12:31 |
|
|
VAN3R
Příspěvky: 137
|
Dobre..diki za info...potom este napisem ci mi to ide v poriadku ked som to uz spravil
_________________ Škoda Favorit 136L
|
2.9.10, 12:54 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
altik pasuje, len je otazka ci bude treba prehadzovat remenicu
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
2.9.10, 12:56 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
A řemenice je problém? Stačí jeden klíč a velký šroubovák...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
2.9.10, 13:24 |
|
|
VAN3R
Příspěvky: 137
|
No takze alternator som uz nahodil a zatial som nesiel dlhu trasu ale ide v poriadku,remenica sa mi zda ze su rovnake.....a co by bolo keby ze niesu remenice rovnake?
_________________ Škoda Favorit 136L
|
2.9.10, 15:05 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
tak mezi starym a novym typem alternatoru je rozdil v tom ze stary typ je na klinovy remen a novy na drazkovy remen
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
2.9.10, 15:26 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Nemusí být. Drážkový řemen měly jen stříkačky, karbecy měly normální řemen klínový. Jen první fáčka myslím mají větší průměr řeměnice na altíku. Od asi 92 se dává měnší, ale nevím o kolik.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.9.10, 18:58 |
|
|
VAN3R
Příspěvky: 137
|
Podla mna to je uplne jedno ci ma mensiu alebo väcsiu remenicu....A ked som tam teraz nahodil alternator z favorita 93 tak teraz musim vymenit tu remenicu?alebo moze ostat remenica z 93-ky..poradte...
_________________ Škoda Favorit 136L
|
2.9.10, 20:22 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Nech to tak. Kdyby měla řemenici na plochý řemen, určitě bys na to přišel už při montáži.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
2.9.10, 20:30 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
VAN3R píše: Podla mna to je uplne jedno ci ma mensiu alebo väcsiu remenicu....
ne až tak docela pokud budeš mít menší tak se bude víc točit a tim i líp dobíjet
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.9.10, 20:39 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Ano, jak psal Sasra17, tak ty novější typy, asi od roku výroby 92 měly menší řemenici, aby to lépe dobíjelo. Někdy bylo u starších typů potřeba po nastartování přidat plyn, aby to začlo dobíjet. Ty novější by to už neměly dělat. Taky mají altíky vyšší max. provozní otáčky, tudíž lepší účinnost.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
4.9.10, 18:28 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
varok píše: Ano, jak psal Sasra17, tak ty novější typy, asi od roku výroby 92 měly menší řemenici, aby to lépe dobíjelo. Někdy bylo u starších typů potřeba po nastartování přidat plyn, aby to začlo dobíjet. Ty novější by to už neměly dělat. Taky mají altíky vyšší max. provozní otáčky, tudíž lepší účinnost.
nikdy jsem si nevšiml že by y řemenice byly různých průměrů znám jen dvě na klínový a drážkový jak pujdu sekat rávu se mrknu zrovna tam leží 89 a 92 co jsme vrakovali miloš
|
5.9.10, 10:57 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ty řemenice jsou skutečně rozdílné, liší se asi o 1cm na průměru
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.9.10, 11:00 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Miloš, ty jsi mechanilk a já amatér, ale ty novější mají opravdu jemně menší řemenici. Já měl předtím fávo 91 a tatík konec roku 92 a měl řemenici o chloupek menší. Ty drážkové u stříkačky jsou dokonce asi ještě menší.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.9.10, 14:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|