Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 19:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Alternátor favorit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 137
Příspěvek Alternátor favorit
CAuko......potrebujem poradit.......Dneska sa mi do polovice po**bal alternator,chyba je ze pri nizkych otackach zacne svietit kontrolka dobijania a potom motor zdochne,hyba je v rele/regulator.....Mam alternator s favorita 93 a chcel by som sa Vas opytat ci by som mohol prehodit alternator z 93 do favorita 89?....A ci mi to bude fungovat ako ma?....poradte...diki

_________________
Škoda Favorit 136L


2.9.10, 12:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Ano... Pasuje tam i z Feldy.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


2.9.10, 12:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 137
Příspěvek 
Dobre..diki za info...potom este napisem ci mi to ide v poriadku ked som to uz spravil :D

_________________
Škoda Favorit 136L


2.9.10, 12:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
altik pasuje, len je otazka ci bude treba prehadzovat remenicu

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


2.9.10, 12:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
A řemenice je problém? Stačí jeden klíč a velký šroubovák...

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


2.9.10, 13:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 137
Příspěvek 
No takze alternator som uz nahodil a zatial som nesiel dlhu trasu ale ide v poriadku,remenica sa mi zda ze su rovnake.....a co by bolo keby ze niesu remenice rovnake?

_________________
Škoda Favorit 136L


2.9.10, 15:05
Profil
Online
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
tak mezi starym a novym typem alternatoru je rozdil v tom ze stary typ je na klinovy remen a novy na drazkovy remen

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


2.9.10, 15:26
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Nemusí být. Drážkový řemen měly jen stříkačky, karbecy měly normální řemen klínový. Jen první fáčka myslím mají větší průměr řeměnice na altíku. Od asi 92 se dává měnší, ale nevím o kolik.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.9.10, 18:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 137
Příspěvek 
Podla mna to je uplne jedno ci ma mensiu alebo väcsiu remenicu....A ked som tam teraz nahodil alternator z favorita 93 tak teraz musim vymenit tu remenicu?alebo moze ostat remenica z 93-ky..poradte...

_________________
Škoda Favorit 136L


2.9.10, 20:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Nech to tak. Kdyby měla řemenici na plochý řemen, určitě bys na to přišel už při montáži. :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


2.9.10, 20:30
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
VAN3R píše:
Podla mna to je uplne jedno ci ma mensiu alebo väcsiu remenicu....


ne až tak docela pokud budeš mít menší tak se bude víc točit a tim i líp dobíjet

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.9.10, 20:39
Profil ICQ

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ano, jak psal Sasra17, tak ty novější typy, asi od roku výroby 92 měly menší řemenici, aby to lépe dobíjelo. Někdy bylo u starších typů potřeba po nastartování přidat plyn, aby to začlo dobíjet. Ty novější by to už neměly dělat. Taky mají altíky vyšší max. provozní otáčky, tudíž lepší účinnost.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


4.9.10, 18:28
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
varok píše:
Ano, jak psal Sasra17, tak ty novější typy, asi od roku výroby 92 měly menší řemenici, aby to lépe dobíjelo. Někdy bylo u starších typů potřeba po nastartování přidat plyn, aby to začlo dobíjet. Ty novější by to už neměly dělat. Taky mají altíky vyšší max. provozní otáčky, tudíž lepší účinnost.



nikdy jsem si nevšiml že by y řemenice byly různých průměrů znám jen dvě na klínový a drážkový jak pujdu sekat rávu se mrknu zrovna tam leží 89 a 92 co jsme vrakovali miloš


5.9.10, 10:57
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ty řemenice jsou skutečně rozdílné, liší se asi o 1cm na průměru

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


5.9.10, 11:00
Profil

Příspěvky: 14804
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Miloš, ty jsi mechanilk a já amatér, ale ty novější mají opravdu jemně menší řemenici. Já měl předtím fávo 91 a tatík konec roku 92 a měl řemenici o chloupek menší. Ty drážkové u stříkačky jsou dokonce asi ještě menší.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


5.9.10, 14:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz