Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 03:14



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 vybijení 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 214
Bydliště: Opava City
Příspěvek vybijení
Ahoj
mám menší problém
strašně se mi vybíjí baterie když nechám auto stát
měsic jsem s ním nejezdil a baterka byla tak vyšťavena že se motor snad ani jednou neotočil
teď jsem si vzal od mladé baterku a zase jsem s tim týden nejel až dneska a bateire podstatně horší
pokud to nevybíjí dioda u radia což je blbost tak v tom mám zmatek co by to mohlo dělat
dá se to nějakym prostým způsobem zjistit jestli mi ji něco vybíjí ?

_________________
Favorit 135L r.v. 92 -ex
146 1.6 r.v. 98 - ex
Octavia 1.9 tdi 81kw r.v. 01


10.10.11, 19:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: vybijení
jasne. vezmi multimeter, a zmeraj kludovy odber na akumulatore. potom zacnes vytahovat poistky az zistis kde je odber zakopany... zvycajne to byva radio, alarm ci central... pripadne zosilovac ak je zle nainstalovany

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


10.10.11, 20:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: vybijení
ak tam ma Sencor, moze si usetrit cas tym, ze ho namiesto merania rovno vybere a hodi do bedne :)

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.10.11, 21:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 214
Bydliště: Opava City
Příspěvek Re: vybijení
napojil jsem multimetr a ono to klesalo každou půlminutu o setinu, odpojil jsem rádio a naopak začlo to stoupat
takže to bude asi tím rádiem
co s tím teda ? rádio není sencor ale jvc, nejspíš ho vyhodit a pořidit nové

_________________
Favorit 135L r.v. 92 -ex
146 1.6 r.v. 98 - ex
Octavia 1.9 tdi 81kw r.v. 01


11.10.11, 12:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: vybijení
a co jako ti klesalo? Co jsi prosímtě měřil a jak?

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


11.10.11, 12:42
Profil
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek Re: vybijení
Asi napětí. Chtělo by to proměřit to rádio a zjistit jak je zapojeno.


11.10.11, 12:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Rozpoj mínusový pól baterky a mezi kostřící kabel a kontakt baterky vraž multimetr s nastaveným měřením proudu (I,A). Pokud bude odběr nad 50mA, můžeš začít pátrat.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


11.10.11, 14:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 214
Bydliště: Opava City
Příspěvek Re: vybijení
ahaaa, jsem multimetr pichnul rovnou na + a - baterie a patral

_________________
Favorit 135L r.v. 92 -ex
146 1.6 r.v. 98 - ex
Octavia 1.9 tdi 81kw r.v. 01


11.10.11, 14:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: vybijení
Obrázek

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


11.10.11, 15:04
Profil
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek Re: vybijení
Pokud jsi měl multimetr na rozsahu 20V na baterce, tak v pohodě, změřils že to klesá a dost rychle. To znamená buď blbou baterku a nebo odběr.


11.10.11, 15:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: vybijení
Když se měří na + a -, tak se měří napětí. Bez nastartovaného motoru by mělo být nad 12V. Při nastartovaném motoru asi 13,5-14,2V. Proud, který je právě potřeba změřit, kvůli vybíjení akumulátoru, tak ten se měří sériově s akumulátorem. To znamená, že se odpojí nejlépe - a zapojí se tam měřák přepnutý na měření proudu. Nejlepší je dát nejprve na max. třeba do 10A, nebo kolik měřák má a potom ubírat. Proud okolo 60mA je schopný vyplácat akumulátor už za pár dní, třeba za týden už je prázdný. Tedy pokud se samozřejmě nejezdí.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.10.11, 13:59
Profil

Příspěvky: 9
Bydliště: Moravsky Pisek
Příspěvek Re: vybijení
Ahoj , jsem tu novy a tak jen drobna skusenost s vybijenim akumulatoru u felicie 1,3MPI (ono je to asi jedno u ceho). Taky se me samovolne vybijela autobaterie a jak bylo psano vys, tak me to taky delalo autoradio mimochodem taky SENCOR.
A jen technicka drobnost. V dilenske prirucce je psano ze odber by v vypnutem stavu vsech spotrebicu nemel prekrocit 25mA. Potreba pohlidat vnitrni osvetleni (zavrit dvere) pri mereni a co se tyce mulitimetru, tak kdyz se multimetr prepne do rozsahu mereni pod tech 10A, tak uz proud prochazi pres pojistku a tu pri pripojeni propali (aspon me to delalo) protoze zacvakal central a v ten moment byl proud vetsi nez multimetr snesl. Tak jsem musel do multimetru vlozit silnejsi pojistku aby ten prvni naraz vydrzel. Tusim jsem tam dal 1A. Snad to nekomu pomuze. S pozdravem Cipisek

_________________
Skoda 120L rv:88
Skoda Felicia II rv:98 Simos2P


12.10.11, 16:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 445
Bydliště: Rychvald
Příspěvek Re: vybijení
No já to dělám tak že povolím mínus svorku... pak jeden fous multimetru držím na baterce, a druhý na uvolněné svorce s kabelem kterou zároveň sundávám...
takž se mi nepřeruší obvod a nemám problém s pojistkou při zacvakání centrálu - ono dávat místo pojistky hřebík, se tomu multimetru taky asi moc nelíbí ;-)

_________________
Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96
http:\\jedla.kx.cz


16.10.11, 19:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 66
Bydliště: J.H.
Příspěvek Re: vybijení
taky jsem měl vybíjení a dělalo mi to radio zn. Blaupunkt.ted při stání musím musím sundavat panel. :roll:

_________________
TEG


27.10.11, 10:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: vybijení
cipisekmp píše:
Ahoj , jsem tu novy a tak jen drobna skusenost s vybijenim akumulatoru u felicie 1,3MPI (ono je to asi jedno u ceho). Taky se me samovolne vybijela autobaterie a jak bylo psano vys, tak me to taky delalo autoradio mimochodem taky SENCOR.
A jen technicka drobnost. V dilenske prirucce je psano ze odber by v vypnutem stavu vsech spotrebicu nemel prekrocit 25mA. Potreba pohlidat vnitrni osvetleni (zavrit dvere) pri mereni a co se tyce mulitimetru, tak kdyz se multimetr prepne do rozsahu mereni pod tech 10A, tak uz proud prochazi pres pojistku a tu pri pripojeni propali (aspon me to delalo) protoze zacvakal central a v ten moment byl proud vetsi nez multimetr snesl. Tak jsem musel do multimetru vlozit silnejsi pojistku aby ten prvni naraz vydrzel. Tusim jsem tam dal 1A. Snad to nekomu pomuze. S pozdravem Cipisek


sencory su nahovno vsetky. vybijanie je ten lepsi pripad, v horsom to radio zhori a v najhorsom zhori aj s autom.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


27.10.11, 10:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz