Autor |
Zpráva |
DcSpeedi
Příspěvky: 214 Bydliště: Opava City
|
vybijení
Ahoj mám menší problém strašně se mi vybíjí baterie když nechám auto stát měsic jsem s ním nejezdil a baterka byla tak vyšťavena že se motor snad ani jednou neotočil teď jsem si vzal od mladé baterku a zase jsem s tim týden nejel až dneska a bateire podstatně horší pokud to nevybíjí dioda u radia což je blbost tak v tom mám zmatek co by to mohlo dělat dá se to nějakym prostým způsobem zjistit jestli mi ji něco vybíjí ?
_________________ Favorit 135L r.v. 92 -ex 146 1.6 r.v. 98 - ex Octavia 1.9 tdi 81kw r.v. 01
|
10.10.11, 19:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: vybijení
jasne. vezmi multimeter, a zmeraj kludovy odber na akumulatore. potom zacnes vytahovat poistky az zistis kde je odber zakopany... zvycajne to byva radio, alarm ci central... pripadne zosilovac ak je zle nainstalovany
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
10.10.11, 20:06 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Re: vybijení
ak tam ma Sencor, moze si usetrit cas tym, ze ho namiesto merania rovno vybere a hodi do bedne
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
10.10.11, 21:08 |
|
|
DcSpeedi
Příspěvky: 214 Bydliště: Opava City
|
Re: vybijení
napojil jsem multimetr a ono to klesalo každou půlminutu o setinu, odpojil jsem rádio a naopak začlo to stoupat takže to bude asi tím rádiem co s tím teda ? rádio není sencor ale jvc, nejspíš ho vyhodit a pořidit nové
_________________ Favorit 135L r.v. 92 -ex 146 1.6 r.v. 98 - ex Octavia 1.9 tdi 81kw r.v. 01
|
11.10.11, 12:37 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: vybijení
a co jako ti klesalo? Co jsi prosímtě měřil a jak?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
11.10.11, 12:42 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: vybijení
Asi napětí. Chtělo by to proměřit to rádio a zjistit jak je zapojeno.
|
11.10.11, 12:46 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Rozpoj mínusový pól baterky a mezi kostřící kabel a kontakt baterky vraž multimetr s nastaveným měřením proudu (I,A). Pokud bude odběr nad 50mA, můžeš začít pátrat.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
11.10.11, 14:29 |
|
|
DcSpeedi
Příspěvky: 214 Bydliště: Opava City
|
Re: vybijení
ahaaa, jsem multimetr pichnul rovnou na + a - baterie a patral
_________________ Favorit 135L r.v. 92 -ex 146 1.6 r.v. 98 - ex Octavia 1.9 tdi 81kw r.v. 01
|
11.10.11, 14:48 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: vybijení
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
11.10.11, 15:04 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: vybijení
Pokud jsi měl multimetr na rozsahu 20V na baterce, tak v pohodě, změřils že to klesá a dost rychle. To znamená buď blbou baterku a nebo odběr.
|
11.10.11, 15:20 |
|
|
varok
Příspěvky: 14803 Bydliště: Havířov
|
Re: vybijení
Když se měří na + a -, tak se měří napětí. Bez nastartovaného motoru by mělo být nad 12V. Při nastartovaném motoru asi 13,5-14,2V. Proud, který je právě potřeba změřit, kvůli vybíjení akumulátoru, tak ten se měří sériově s akumulátorem. To znamená, že se odpojí nejlépe - a zapojí se tam měřák přepnutý na měření proudu. Nejlepší je dát nejprve na max. třeba do 10A, nebo kolik měřák má a potom ubírat. Proud okolo 60mA je schopný vyplácat akumulátor už za pár dní, třeba za týden už je prázdný. Tedy pokud se samozřejmě nejezdí.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.10.11, 13:59 |
|
|
cipisekmp
Příspěvky: 9 Bydliště: Moravsky Pisek
|
Re: vybijení
Ahoj , jsem tu novy a tak jen drobna skusenost s vybijenim akumulatoru u felicie 1,3MPI (ono je to asi jedno u ceho). Taky se me samovolne vybijela autobaterie a jak bylo psano vys, tak me to taky delalo autoradio mimochodem taky SENCOR. A jen technicka drobnost. V dilenske prirucce je psano ze odber by v vypnutem stavu vsech spotrebicu nemel prekrocit 25mA. Potreba pohlidat vnitrni osvetleni (zavrit dvere) pri mereni a co se tyce mulitimetru, tak kdyz se multimetr prepne do rozsahu mereni pod tech 10A, tak uz proud prochazi pres pojistku a tu pri pripojeni propali (aspon me to delalo) protoze zacvakal central a v ten moment byl proud vetsi nez multimetr snesl. Tak jsem musel do multimetru vlozit silnejsi pojistku aby ten prvni naraz vydrzel. Tusim jsem tam dal 1A. Snad to nekomu pomuze. S pozdravem Cipisek
_________________ Skoda 120L rv:88 Skoda Felicia II rv:98 Simos2P
|
12.10.11, 16:40 |
|
|
big.jedla
Příspěvky: 445 Bydliště: Rychvald
|
Re: vybijení
No já to dělám tak že povolím mínus svorku... pak jeden fous multimetru držím na baterce, a druhý na uvolněné svorce s kabelem kterou zároveň sundávám... takž se mi nepřeruší obvod a nemám problém s pojistkou při zacvakání centrálu - ono dávat místo pojistky hřebík, se tomu multimetru taky asi moc nelíbí
_________________ Škoda Felicia 1.3Mpi/50kW/Cimbu chip, 7/96 http:\\jedla.kx.cz
|
16.10.11, 19:59 |
|
|
levap
Příspěvky: 66 Bydliště: J.H.
|
Re: vybijení
taky jsem měl vybíjení a dělalo mi to radio zn. Blaupunkt.ted při stání musím musím sundavat panel.
_________________ TEG
|
27.10.11, 10:14 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Re: vybijení
cipisekmp píše: Ahoj , jsem tu novy a tak jen drobna skusenost s vybijenim akumulatoru u felicie 1,3MPI (ono je to asi jedno u ceho). Taky se me samovolne vybijela autobaterie a jak bylo psano vys, tak me to taky delalo autoradio mimochodem taky SENCOR. A jen technicka drobnost. V dilenske prirucce je psano ze odber by v vypnutem stavu vsech spotrebicu nemel prekrocit 25mA. Potreba pohlidat vnitrni osvetleni (zavrit dvere) pri mereni a co se tyce mulitimetru, tak kdyz se multimetr prepne do rozsahu mereni pod tech 10A, tak uz proud prochazi pres pojistku a tu pri pripojeni propali (aspon me to delalo) protoze zacvakal central a v ten moment byl proud vetsi nez multimetr snesl. Tak jsem musel do multimetru vlozit silnejsi pojistku aby ten prvni naraz vydrzel. Tusim jsem tam dal 1A. Snad to nekomu pomuze. S pozdravem Cipisek sencory su nahovno vsetky. vybijanie je ten lepsi pripad, v horsom to radio zhori a v najhorsom zhori aj s autom.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
27.10.11, 10:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|