forman na LPG nechytl ani omylem
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ne ne takový cyp co by to zatáhl se v tom nehrabal palivo jede i plyn tak se snažte rozluštění hádanky bude uveřejněno zítra a taky pár dobrých poznatků miloš
|
27.10.07, 12:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
starter tocil na opacnu stranu?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
27.10.07, 12:19 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
deekay píše: starter tocil na opacnu stranu?
no bomba nápad, ale strter z 1203 do formana nepasuje možná upravit kotvu ale na takovou závadu jsem už zapoměl u škoda 1000 MB a 100 se to stávalo zítra mrkni na výsledky miloš
|
27.10.07, 12:55 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
slovacek.milos píše: ne ne takový cyp co by to zatáhl se v tom nehrabal palivo jede i plyn tak se snažte rozluštění hádanky bude uveřejněno zítra a taky pár dobrých poznatků miloš
jen můžu říct, že když jsem ho povolil tak zůstal zavřenej, než sem na to přišel pár ran kladivem se nakonec otevřel
na lpg, že nejede, leda netěsnost, něco vypadlo, špatnej poměr vzduchu ku lpg
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
27.10.07, 20:40 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Re: forman na LPG nechytl ani omylem
slovacek.milos píše: forman na LPG nechytl ani omylem ani přepnutím na benál no sem tam vyjímka a na roztlačení chytl na drc baterky měřena zátěžákem v plné zátěži OK starter OK zkuste hádat co tomu bylo miloš
Pak už jen tipuji že vypadávalo napájení LPG když to nechytalo na LPG a občas na benzín že to chytlo na zbytek v plovákové komoře a nebo ukostření LPG mám takový dojem že kostra celého LPG je pod jedním šroubkem.
Jinak mě už nic nenapadá.
|
27.10.07, 23:53 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
chyba byla v kavelech VN na druhém a třetím válci, v předchozích servisech dělali chybu že kabely měřily, ale při měření se skabely musí hýbat a při hýbání jsem zjistil že odpor sem tam naskočí jinak jsou neprůchodné a když jsem snima víc pokroutil byly ty na 2 a 3 neprůchodné trvale, další chybu co děláme pokud se sdělává víčko rozdělovače musíme se dívat zda tam nejsou malé černé čárky jako stopa po unikajícím VN to samé na izolátoru svíček, na tom víčku bylo krásně vidět jak to střílí z dvojky na jedničku a z trojky na čtverku, tak to nechytalo proto že při startu dojde k poklesu napětí a na druhý válec se to přes vadný kabel neprotlačilo a fiklo to do jedničky a vypálilo to nasátou směs a až to mělo pálit v jedničce tak nebylo co to samé na trojce VN střelilo do čtverky, proto ani nesmrděl benzín ani plyn na rotlačení to mělo víc napětí že se to těma vadnýma kabelama protlačilo a chytlo to, zajímavé je že když jsem ty vadné kabely hodil na 1 a druhý válec tak to normálně chytalo, musí být vadne na 2 a třetí nebo na 1 a 4 a dojde k takové závadě a taky záhadě miloš
|
28.10.07, 11:17 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
slovacek.milos píše: chyba byla v kavelech VN na druhém a třetím válci, v předchozích servisech dělali chybu že kabely měřily, ale při měření se skabely musí hýbat a při hýbání jsem zjistil že odpor sem tam naskočí jinak jsou neprůchodné a když jsem snima víc pokroutil byly ty na 2 a 3 neprůchodné trvale, další chybu co děláme pokud se sdělává víčko rozdělovače musíme se dívat zda tam nejsou malé černé čárky jako stopa po unikajícím VN to samé na izolátoru svíček, na tom víčku bylo krásně vidět jak to střílí z dvojky na jedničku a z trojky na čtverku, tak to nechytalo proto že při startu dojde k poklesu napětí a na druhý válec se to přes vadný kabel neprotlačilo a fiklo to do jedničky a vypálilo to nasátou směs a až to mělo pálit v jedničce tak nebylo co to samé na trojce VN střelilo do čtverky, proto ani nesmrděl benzín ani plyn na rotlačení to mělo víc napětí že se to těma vadnýma kabelama protlačilo a chytlo to, zajímavé je že když jsem ty vadné kabely hodil na 1 a druhý válec tak to normálně chytalo, musí být vadne na 2 a třetí nebo na 1 a 4 a dojde k takové závadě a taky záhadě miloš
aj oprava za 200kč za kably, tak 100 za víčko, jeden den v prd.......
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
28.10.07, 11:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tie VN časti sú vždy záhada...
ja som v lete kúpil nové káble, viečko, aj palec, nič sa nezmenilo, nakoniec to trhanie bolo v karbeci, potom ok, ale asi pred týždňom som si všimol pri pridaní to tak šklbalo, vymenil som tie káble čo tam boli pred tým (predpokladám ešte origo) a je to OK, tie "nové" som už zahodil do pola (koša)...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.10.07, 11:39 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
Včera sme premeraly 3 sady VN kabe nové,ešte v obchode.Zvlášť sme meraly 1. valec atď,podla dlzky,ala sme nenašli rovnakú hodnotu.Teraz je otázka,ktorá je dobrá?Pritom boly origo CZ,
|
28.10.07, 14:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
wordy píše: Včera sme premeraly 3 sady VN kabe nové,ešte v obchode.Zvlášť sme meraly 1. valec atď,podla dlzky,ala sme nenašli rovnakú hodnotu.Teraz je otázka,ktorá je dobrá?Pritom boly origo CZ,
tos měřil dobře jiná délka jiná hodnota třeba první 6 kilo čtvrtý 11 a na LPG je potřeba vybrat do 10 kilo nejlépe do šesti nové tuším že tesla splnovali a jiné na LPG ne miloš
|
28.10.07, 18:35 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nejlepší jsou beztak červené s měděným jádrem a neodrušený koncovky
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.10.07, 18:36 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Šemik píše: Nejlepší jsou beztak červené s měděným jádrem a neodrušený koncovky
Antiradary nejsou povoleny
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
28.10.07, 18:38 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Šemik píše: Nejlepší jsou beztak červené s měděným jádrem a neodrušený koncovky
no mě by zajímalo, jestli se Cu VN kabely ještě vůbec dají sehnat? A třeba zvlášť koupit odrušený fajky novějšího typu (třeba jako fávo) a udělat si káble z metráže? mám pocit že Cu má lepší parametry, grafit se začal dávat aby se ušetřilo...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.10.07, 18:58 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
CROWACK píše: Šemik píše: Nejlepší jsou beztak červené s měděným jádrem a neodrušený koncovky no mě by zajímalo, jestli se Cu VN kabely ještě vůbec dají sehnat? A třeba zvlášť koupit odrušený fajky novějšího typu (třeba jako fávo) a udělat si káble z metráže? mám pocit že Cu má lepší parametry, grafit se začal dávat aby se ušetřilo...
Dá se koupit, stále se vyrábí. Ty koncovky jsou taky.. I když to není všude
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.10.07, 19:10 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
mozno ode veci: ja som kupil nove kable a sa mi zda ze tam nesedia tak dobre ako tie co tam boli predtym - maju inu koncovku. obe su urigo, tesla zo skodovky a povodne maju plasrovy konec a tak to cvakne ked sa to prichyti
a nove maju gumovy konec a len tak sa nastoknu, ale nevyzera to moc dvoveryhodne, ale ide to
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
28.10.07, 21:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|