Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 08:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 forman na LPG nechytl ani omylem 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
ne ne takový cyp co by to zatáhl se v tom nehrabal palivo jede i plyn tak se snažte rozluštění hádanky bude uveřejněno zítra a taky pár dobrých poznatků miloš


27.10.07, 12:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
starter tocil na opacnu stranu? :lol: :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


27.10.07, 12:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
deekay píše:
starter tocil na opacnu stranu? :lol: :lol:


no bomba nápad, ale strter z 1203 do formana nepasuje možná upravit kotvu ale na takovou závadu jsem už zapoměl u škoda 1000 MB a 100 se to stávalo zítra mrkni na výsledky miloš


27.10.07, 12:55
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
ne ne takový cyp co by to zatáhl se v tom nehrabal palivo jede i plyn tak se snažte rozluštění hádanky bude uveřejněno zítra a taky pár dobrých poznatků miloš


jen můžu říct, že když jsem ho povolil tak zůstal zavřenej, než sem na to přišel pár ran kladivem se nakonec otevřel
na lpg, že nejede, leda netěsnost, něco vypadlo, špatnej poměr vzduchu ku lpg :idea:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


27.10.07, 20:40
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Re: forman na LPG nechytl ani omylem
slovacek.milos píše:
forman na LPG nechytl ani omylem ani přepnutím na benál no sem tam vyjímka a na roztlačení chytl na drc baterky měřena zátěžákem v plné zátěži OK starter OK zkuste hádat co tomu bylo miloš


Pak už jen tipuji že vypadávalo napájení LPG když to nechytalo na LPG a občas na benzín že to chytlo na zbytek v plovákové komoře a nebo ukostření LPG mám takový dojem že kostra celého LPG je pod jedním šroubkem.
Jinak mě už nic nenapadá.


27.10.07, 23:53
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
chyba byla v kavelech VN na druhém a třetím válci, v předchozích servisech dělali chybu že kabely měřily, ale při měření se skabely musí hýbat a při hýbání jsem zjistil že odpor sem tam naskočí jinak jsou neprůchodné a když jsem snima víc pokroutil byly ty na 2 a 3 neprůchodné trvale, další chybu co děláme pokud se sdělává víčko rozdělovače musíme se dívat zda tam nejsou malé černé čárky jako stopa po unikajícím VN to samé na izolátoru svíček, na tom víčku bylo krásně vidět jak to střílí z dvojky na jedničku a z trojky na čtverku, tak to nechytalo proto že při startu dojde k poklesu napětí a na druhý válec se to přes vadný kabel neprotlačilo a fiklo to do jedničky a vypálilo to nasátou směs a až to mělo pálit v jedničce tak nebylo co to samé na trojce VN střelilo do čtverky, proto ani nesmrděl benzín ani plyn na rotlačení to mělo víc napětí že se to těma vadnýma kabelama protlačilo a chytlo to, zajímavé je že když jsem ty vadné kabely hodil na 1 a druhý válec tak to normálně chytalo, musí být vadne na 2 a třetí nebo na 1 a 4 a dojde k takové závadě a taky záhadě miloš


28.10.07, 11:17
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
chyba byla v kavelech VN na druhém a třetím válci, v předchozích servisech dělali chybu že kabely měřily, ale při měření se skabely musí hýbat a při hýbání jsem zjistil že odpor sem tam naskočí jinak jsou neprůchodné a když jsem snima víc pokroutil byly ty na 2 a 3 neprůchodné trvale, další chybu co děláme pokud se sdělává víčko rozdělovače musíme se dívat zda tam nejsou malé černé čárky jako stopa po unikajícím VN to samé na izolátoru svíček, na tom víčku bylo krásně vidět jak to střílí z dvojky na jedničku a z trojky na čtverku, tak to nechytalo proto že při startu dojde k poklesu napětí a na druhý válec se to přes vadný kabel neprotlačilo a fiklo to do jedničky a vypálilo to nasátou směs a až to mělo pálit v jedničce tak nebylo co to samé na trojce VN střelilo do čtverky, proto ani nesmrděl benzín ani plyn na rotlačení to mělo víc napětí že se to těma vadnýma kabelama protlačilo a chytlo to, zajímavé je že když jsem ty vadné kabely hodil na 1 a druhý válec tak to normálně chytalo, musí být vadne na 2 a třetí nebo na 1 a 4 a dojde k takové závadě a taky záhadě miloš


aj oprava za 200kč za kably, tak 100 za víčko, jeden den v prd....... :lol: :idea:

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


28.10.07, 11:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tie VN časti sú vždy záhada...

ja som v lete kúpil nové káble, viečko, aj palec, nič sa nezmenilo, nakoniec to trhanie bolo v karbeci, potom ok, ale asi pred týždňom som si všimol pri pridaní to tak šklbalo, vymenil som tie káble čo tam boli pred tým (predpokladám ešte origo) a je to OK, tie "nové" som už zahodil do pola :lol: (koša)...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.10.07, 11:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 337
Bydliště: Kolárovo
Příspěvek 
Včera sme premeraly 3 sady VN kabe nové,ešte v obchode.Zvlášť sme meraly 1. valec atď,podla dlzky,ala sme nenašli rovnakú hodnotu.Teraz je otázka,ktorá je dobrá?Pritom boly origo CZ,


28.10.07, 14:07
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
wordy píše:
Včera sme premeraly 3 sady VN kabe nové,ešte v obchode.Zvlášť sme meraly 1. valec atď,podla dlzky,ala sme nenašli rovnakú hodnotu.Teraz je otázka,ktorá je dobrá?Pritom boly origo CZ,


tos měřil dobře jiná délka jiná hodnota třeba první 6 kilo čtvrtý 11 a na LPG je potřeba vybrat do 10 kilo nejlépe do šesti nové tuším že tesla splnovali a jiné na LPG ne miloš


28.10.07, 18:35
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nejlepší jsou beztak červené s měděným jádrem a neodrušený koncovky :P

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.10.07, 18:36
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Šemik píše:
Nejlepší jsou beztak červené s měděným jádrem a neodrušený koncovky :P


Antiradary nejsou povoleny :(

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.10.07, 18:38
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Šemik píše:
Nejlepší jsou beztak červené s měděným jádrem a neodrušený koncovky :P

no mě by zajímalo, jestli se Cu VN kabely ještě vůbec dají sehnat? A třeba zvlášť koupit odrušený fajky novějšího typu (třeba jako fávo) a udělat si káble z metráže? mám pocit že Cu má lepší parametry, grafit se začal dávat aby se ušetřilo...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.10.07, 18:58
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
CROWACK píše:
Šemik píše:
Nejlepší jsou beztak červené s měděným jádrem a neodrušený koncovky :P

no mě by zajímalo, jestli se Cu VN kabely ještě vůbec dají sehnat? A třeba zvlášť koupit odrušený fajky novějšího typu (třeba jako fávo) a udělat si káble z metráže? mám pocit že Cu má lepší parametry, grafit se začal dávat aby se ušetřilo...


Dá se koupit, stále se vyrábí. Ty koncovky jsou taky.. I když to není všude :(

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.10.07, 19:10
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
mozno ode veci: ja som kupil nove kable a sa mi zda ze tam nesedia tak dobre ako tie co tam boli predtym - maju inu koncovku. obe su urigo, tesla zo skodovky a povodne maju plasrovy konec a tak to cvakne ked sa to prichyti
a nove maju gumovy konec a len tak sa nastoknu, ale nevyzera to moc dvoveryhodne, ale ide to

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


28.10.07, 21:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz