Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 10:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 zapojeni palivomeru a ostatnich budiku 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19
Bydliště: Praha 13
Příspěvek zapojeni palivomeru a ostatnich budiku
Tak uz sem zoufalej... pisu to znovu pro pripomenuti.... Facko rok 89/90, motor a motorova elektrika + cerpadlo felicia 95 bbm, zbytek auta zustala puvodni.... mam doma budiky na favo 90, favo 93, a felicia 95 bmm, pomuze mi nekdo vysvetlit jak to cely zapojim aby mi to ukazovalo kolik mam benzinu a otacky, rychlost je jednoducha, a vodu uz sem vyresil...


15.11.08, 22:16
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: zapojeni palivomeru a ostatnich budiku
Mistorex píše:
Tak uz sem zoufalej... pisu to znovu pro pripomenuti.... Facko rok 89/90, motor a motorova elektrika + cerpadlo felicia 95 bbm, zbytek auta zustala puvodni.... mam doma budiky na favo 90, favo 93, a felicia 95 bmm, pomuze mi nekdo vysvetlit jak to cely zapojim aby mi to ukazovalo kolik mam benzinu a otacky, rychlost je jednoducha, a vodu uz sem vyresil...


Mechanik neporiesil?
Videl som na nete ludi, co to prerabali a zvacsa dali aj navod (aj ked na feldove budiky). Ale vzdy kuchali, a sa snazili nejako implementovat ukazovatel paliva. Otackomer staci zapojit na trafo. mal by to byt stredny kolik, biely drotik.

Feliciove cerpadlo s palivomerom:
kontakt c.1 napajanie cerpadla (cerveno/zlta)
c2 zem cerpadla (hneda)
c3 zem ukazovatela paliva (modra)
c4 ukazovatel paliva (zlta)

Ako je to zapojene v facku s Bmm netusim, ale felicii staci udaj z potenciometra. A podla odporu si ukazovatel sam rozsvieti ziarovku rezervy. (je tam tusim riadiaci svab)
Favo s karburatorom ma tusim kontrolku rezervy vedenu zvlast a urcite ma ine odporove drahy.
Asi by bolo najlepsie vymenit cerpadlo za favoritacke BMM (vymenu nadrze uz mas nacvicenu, ale mozno staci len cerpadlo)
alebo vypreparovat ukazovatel stavu paliva z felicie.
Pretoze chalani co menili pristrojovku za feliciovu doladovali ukazovatel odpormi, a aj tak im to neukazovalo presne. Ty sa teda snazis odpor znizit (mozno pararelne odporom?) Ale aj tak ti to nebude ukazovat realne hodnoty.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


15.11.08, 22:35
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Nevím, proč jste nevyměnil nádrž za favoriťáckou ale z BMM. Ta je myslím až na nějaké drobnosti stejná s nádrží pro karburátor. Má akorát jinačí to víčko nahoře, u BMM je tam i čerpadlo.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.11.08, 09:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
No davalo se do facka z feldy toho vic, tkaze proto i cela nadrz, kdyz uz sem mel cely auto na rozebrani... takze kdyz to chapu spravne tak dam na palivomer streva z feldy a nejak zapojim, hladovy oko nepotrebuju.. a otackomer dam streva z fava 93 a taky zapojim podle schemat nejakejch...

btw: jo a mechanik ani ja sme si s timhle uz fakt neporadily... oproti tomuhle byla motorova el + ECU vyslovene hracka


16.11.08, 19:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Mistorex píše:
No davalo se do facka z feldy toho vic, tkaze proto i cela nadrz, kdyz uz sem mel cely auto na rozebrani... takze kdyz to chapu spravne tak dam na palivomer streva z feldy a nejak zapojim, hladovy oko nepotrebuju.. a otackomer dam streva z fava 93 a taky zapojim podle schemat nejakejch...

btw: jo a mechanik ani ja sme si s timhle uz fakt neporadily... oproti tomuhle byla motorova el + ECU vyslovene hracka


Ti verim, prehodenie motora Mpi s posilovacom riadenia namiesto klasickeho BMM sme mali hotove za dva dni aj s komplikaciami:lol:
Poskladanie formana 3 mesiace roboty a stale nieje hotovy :cry:

Ano. To je jedna z moznosti.
Ja osobne by som skorej skusil vymenit (mozno cez nejaky medzikus) len cepadlo v nadrzi.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


16.11.08, 20:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Ja to cely predelal za 5 dni, vc,elektriky....

No uvidime teda jak to udelam... zkusim nejak zapojit budik z fabie, nebo me napadlo koupit pridavnej budik nejakej na to... a nejaky mezikusy, a jiny cerpadla, to je zbytecne moc penez


16.11.08, 21:29
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Mistorex píše:

No uvidime teda jak to udelam... zkusim nejak zapojit budik z fabie, nebo me napadlo koupit pridavnej budik nejakej na to... a nejaky mezikusy, a jiny cerpadla, to je zbytecne moc penez


Este ma napadlo pokusit sa nabastit plavak aj s potenciometrom zvonka na plast felicioveho cerpadla. Dalo by sa spytat sa ludi co sa im pokazilo a menili ho cele, ci ti stare neposlu. Tie cerpadla z favorita zase uz nestoja tak vela.

Ale najlepsie by bolo (co sa tyka presnosti a funkcie) implementovat ten obvod z felicie do favorita. Len to je hodinarska pracicka :wink:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


16.11.08, 22:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
A neslo by vzit cely streva budiku z felicie a nacpat to do facka, a jen to prekryt fackovym vzhledem?


17.11.08, 10:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Hladaj! a najdes. Ja som stravil pred prerabkou kopec casu hladanim, a viem ze tych navodou je na nete plno.
Pamatam si na clanky co pristrojovku kuchali, upravovali. Niektori upravovali to cerpadlo.
Dokonca nieco je aj tu na pande. forum este nebolo, tak citanie na dobru noc :lol:

http://skoda.panda.cz/komentare.php3?id=218&all=1


Citace:
RE: RE: Pristrojovka vs. teplomer & palivomer
Datum: 14.04.2003, 12:37
Od: Michael Bolo <bobo.bo@email.cz>

Zdravim vsechny, trochu to trvalo ale mam tu ty hodnoty odporu pro meraky z fava a feliny!takze u Favorita jsou na palivomeru ctyri kontakty(oznacene barvami: cerna,modra,zluta a bezbarvy):bezbarvy je kostra na tvrdo: pak jsou tam zluty a modry ty sledujistav paliva(odpor) a pak cerny ktery slouzi pro signalizaci rezervy oproti tomu u felicie je ctyrpolova svorkovnice,dva krajni kontakty ve svorkovnici jsou od palivoveho cerpadla a dva vnitrni od palivomeru(respektive jeho odporu ktery odpovida te ci one hladine benzinu v nadrzi), u felicie neni kontakt pro spinani signalizace rezervy paliva,to si delaji budiky sami(poravnaji si v sobe hodnoty odporu a maji casovy zpozdovac,kvuli tomu aby nedochazelo jako u fava pri razantnim projeti zatacky k problikavani rezervy!).Takze to je vse a tady jsou konkretni hodnoty: nadrz Felina Favo(modry x kostran) (zluty x kostra) plna 14ohm 399ohm 40ohm 3/4 120ohm 136ohm 1/2 178ohm 204ohm 259ohm 1/4 240ohm 320ohm 0 322ohm 55ohm 402ohm

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


17.11.08, 11:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
dekuju za info, no ja driv predelal auto, a potom zacal resit budiky....


17.11.08, 13:40
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz