|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
zapojeni palivomeru a ostatnich budiku
Autor |
Zpráva |
Mistorex
Příspěvky: 19 Bydliště: Praha 13
|
zapojeni palivomeru a ostatnich budiku
Tak uz sem zoufalej... pisu to znovu pro pripomenuti.... Facko rok 89/90, motor a motorova elektrika + cerpadlo felicia 95 bbm, zbytek auta zustala puvodni.... mam doma budiky na favo 90, favo 93, a felicia 95 bmm, pomuze mi nekdo vysvetlit jak to cely zapojim aby mi to ukazovalo kolik mam benzinu a otacky, rychlost je jednoducha, a vodu uz sem vyresil...
|
15.11.08, 22:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: zapojeni palivomeru a ostatnich budiku
Mistorex píše: Tak uz sem zoufalej... pisu to znovu pro pripomenuti.... Facko rok 89/90, motor a motorova elektrika + cerpadlo felicia 95 bbm, zbytek auta zustala puvodni.... mam doma budiky na favo 90, favo 93, a felicia 95 bmm, pomuze mi nekdo vysvetlit jak to cely zapojim aby mi to ukazovalo kolik mam benzinu a otacky, rychlost je jednoducha, a vodu uz sem vyresil...
Mechanik neporiesil?
Videl som na nete ludi, co to prerabali a zvacsa dali aj navod (aj ked na feldove budiky). Ale vzdy kuchali, a sa snazili nejako implementovat ukazovatel paliva. Otackomer staci zapojit na trafo. mal by to byt stredny kolik, biely drotik.
Feliciove cerpadlo s palivomerom:
kontakt c.1 napajanie cerpadla (cerveno/zlta)
c2 zem cerpadla (hneda)
c3 zem ukazovatela paliva (modra)
c4 ukazovatel paliva (zlta)
Ako je to zapojene v facku s Bmm netusim, ale felicii staci udaj z potenciometra. A podla odporu si ukazovatel sam rozsvieti ziarovku rezervy. (je tam tusim riadiaci svab)
Favo s karburatorom ma tusim kontrolku rezervy vedenu zvlast a urcite ma ine odporove drahy.
Asi by bolo najlepsie vymenit cerpadlo za favoritacke BMM (vymenu nadrze uz mas nacvicenu, ale mozno staci len cerpadlo)
alebo vypreparovat ukazovatel stavu paliva z felicie.
Pretoze chalani co menili pristrojovku za feliciovu doladovali ukazovatel odpormi, a aj tak im to neukazovalo presne. Ty sa teda snazis odpor znizit (mozno pararelne odporom?) Ale aj tak ti to nebude ukazovat realne hodnoty.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
15.11.08, 22:35 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Nevím, proč jste nevyměnil nádrž za favoriťáckou ale z BMM. Ta je myslím až na nějaké drobnosti stejná s nádrží pro karburátor. Má akorát jinačí to víčko nahoře, u BMM je tam i čerpadlo.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.11.08, 09:56 |
|
|
Mistorex
Příspěvky: 19 Bydliště: Praha 13
|
No davalo se do facka z feldy toho vic, tkaze proto i cela nadrz, kdyz uz sem mel cely auto na rozebrani... takze kdyz to chapu spravne tak dam na palivomer streva z feldy a nejak zapojim, hladovy oko nepotrebuju.. a otackomer dam streva z fava 93 a taky zapojim podle schemat nejakejch...
btw: jo a mechanik ani ja sme si s timhle uz fakt neporadily... oproti tomuhle byla motorova el + ECU vyslovene hracka
|
16.11.08, 19:30 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Mistorex píše: No davalo se do facka z feldy toho vic, tkaze proto i cela nadrz, kdyz uz sem mel cely auto na rozebrani... takze kdyz to chapu spravne tak dam na palivomer streva z feldy a nejak zapojim, hladovy oko nepotrebuju.. a otackomer dam streva z fava 93 a taky zapojim podle schemat nejakejch...
btw: jo a mechanik ani ja sme si s timhle uz fakt neporadily... oproti tomuhle byla motorova el + ECU vyslovene hracka
Ti verim, prehodenie motora Mpi s posilovacom riadenia namiesto klasickeho BMM sme mali hotove za dva dni aj s komplikaciami:lol:
Poskladanie formana 3 mesiace roboty a stale nieje hotovy
Ano. To je jedna z moznosti.
Ja osobne by som skorej skusil vymenit (mozno cez nejaky medzikus) len cepadlo v nadrzi.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
16.11.08, 20:25 |
|
|
Mistorex
Příspěvky: 19 Bydliště: Praha 13
|
Ja to cely predelal za 5 dni, vc,elektriky....
No uvidime teda jak to udelam... zkusim nejak zapojit budik z fabie, nebo me napadlo koupit pridavnej budik nejakej na to... a nejaky mezikusy, a jiny cerpadla, to je zbytecne moc penez
|
16.11.08, 21:29 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Mistorex píše: No uvidime teda jak to udelam... zkusim nejak zapojit budik z fabie, nebo me napadlo koupit pridavnej budik nejakej na to... a nejaky mezikusy, a jiny cerpadla, to je zbytecne moc penez
Este ma napadlo pokusit sa nabastit plavak aj s potenciometrom zvonka na plast felicioveho cerpadla. Dalo by sa spytat sa ludi co sa im pokazilo a menili ho cele, ci ti stare neposlu. Tie cerpadla z favorita zase uz nestoja tak vela.
Ale najlepsie by bolo (co sa tyka presnosti a funkcie) implementovat ten obvod z felicie do favorita. Len to je hodinarska pracicka
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
16.11.08, 22:26 |
|
|
Mistorex
Příspěvky: 19 Bydliště: Praha 13
|
A neslo by vzit cely streva budiku z felicie a nacpat to do facka, a jen to prekryt fackovym vzhledem?
|
17.11.08, 10:09 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Hladaj! a najdes. Ja som stravil pred prerabkou kopec casu hladanim, a viem ze tych navodou je na nete plno.
Pamatam si na clanky co pristrojovku kuchali, upravovali. Niektori upravovali to cerpadlo.
Dokonca nieco je aj tu na pande. forum este nebolo, tak citanie na dobru noc
http://skoda.panda.cz/komentare.php3?id=218&all=1
Citace: RE: RE: Pristrojovka vs. teplomer & palivomer Datum: 14.04.2003, 12:37 Od: Michael Bolo <bobo.bo@email.cz>
Zdravim vsechny, trochu to trvalo ale mam tu ty hodnoty odporu pro meraky z fava a feliny!takze u Favorita jsou na palivomeru ctyri kontakty(oznacene barvami: cerna,modra,zluta a bezbarvy):bezbarvy je kostra na tvrdo: pak jsou tam zluty a modry ty sledujistav paliva(odpor) a pak cerny ktery slouzi pro signalizaci rezervy oproti tomu u felicie je ctyrpolova svorkovnice,dva krajni kontakty ve svorkovnici jsou od palivoveho cerpadla a dva vnitrni od palivomeru(respektive jeho odporu ktery odpovida te ci one hladine benzinu v nadrzi), u felicie neni kontakt pro spinani signalizace rezervy paliva,to si delaji budiky sami(poravnaji si v sobe hodnoty odporu a maji casovy zpozdovac,kvuli tomu aby nedochazelo jako u fava pri razantnim projeti zatacky k problikavani rezervy!).Takze to je vse a tady jsou konkretni hodnoty: nadrz Felina Favo(modry x kostran) (zluty x kostra) plna 14ohm 399ohm 40ohm 3/4 120ohm 136ohm 1/2 178ohm 204ohm 259ohm 1/4 240ohm 320ohm 0 322ohm 55ohm 402ohm
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
17.11.08, 11:13 |
|
|
Mistorex
Příspěvky: 19 Bydliště: Praha 13
|
dekuju za info, no ja driv predelal auto, a potom zacal resit budiky....
|
17.11.08, 13:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|