Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 00:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Ukostření motoru 
Autor Zpráva

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek Ukostření motoru
je možno ukostřit motor(od sání) na minusovou svorku baterie ??? Dneska mě to jeden automechanik tak ukostřil zlepšení nastalo že ventilator toptní fouká podstatne lépe.


9.8.09, 18:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jo čim lepší kostra tim líp :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


9.8.09, 19:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek Re: Ukostření motoru
kozina píše:
je možno ukostřit motor(od sání) na minusovou svorku baterie ??? Dneska mě to jeden automechanik tak ukostřil zlepšení nastalo že ventilator toptní fouká podstatne lépe.

Ukostriť motor možeš v podstate kdekolvek, že by to však malo nejaký pozitívny vplyv na ventilátor, to asi nie. Ale zázraky sa občas dejú :idea:

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


9.8.09, 19:07
Profil

Příspěvky: 290
Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
Příspěvek Re: Ukostření motoru
slavik74 píše:
kozina píše:
je možno ukostřit motor(od sání) na minusovou svorku baterie ??? Dneska mě to jeden automechanik tak ukostřil zlepšení nastalo že ventilator toptní fouká podstatne lépe.

Ukostriť motor možeš v podstate kdekolvek, že by to však malo nejaký pozitívny vplyv na ventilátor, to asi nie. Ale zázraky sa občas dejú :idea:

no vidíš a právě třeba ten výkon ventilatoru mě sr... ted točí jak svina :shock:


9.8.09, 19:08
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Nevím sice o jaké auto jde, ale u fáček je občas kostra přišroubovaná pod topením. Ten plast se občas trošku rozteče a zateče pod šroub kde je právě kostra ventilátoru topení. Tím pádem to špatně šlape.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.8.09, 09:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
tak fáva 93+ a felicie měly v podstatě vedené kostření od motoru na baterku, akorát kabel vedl přes podběh kde je to ukostřené na karoserii a dál pokračuje na baterku....


22.8.09, 21:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Ukostření motoru
slavik74 píše:
kozina píše:
je možno ukostřit motor(od sání) na minusovou svorku baterie ??? Dneska mě to jeden automechanik tak ukostřil zlepšení nastalo že ventilator toptní fouká podstatne lépe.

Ukostriť motor možeš v podstate kdekolvek, že by to však malo nejaký pozitívny vplyv na ventilátor, to asi nie. Ale zázraky sa občas dejú :idea:
ledažeby sa práve kvôli tomuto zlepšilo ukostrenie celkové - cez motor a origo ukostrenie motora...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


23.8.09, 10:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Ukostření motoru
ferrari píše:
ledažeby sa práve kvôli tomuto zlepšilo ukostrenie celkové - cez motor a origo ukostrenie motora...


by si sa divil aké rôzne záhady dokáže narobiť zlá kostra :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.8.09, 11:33
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Ukostření motoru
Ano, blbe prikostreni a clovek pak hleda zavady vsude okolo, jinak pokud Ti prikostreni pres saci zlepsilo beh ventilatoru, znamena to, ze na puvodnim ukostreni bylo neco spatne a byly tam ubytky, takze by bylo vhodny aby ses juknul na origo ukostreni a zjednal napravu

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.8.09, 14:48
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak každý odpovídá na něco jiného, tak nevím. Je myšleno ukostření celkové, tedy kostra motoru? Nebo kostra motorku topení?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.8.09, 15:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Tak každý odpovídá na něco jiného, tak nevím. Je myšleno ukostření celkové, tedy kostra motoru? Nebo kostra motorku topení?


čo myslíš pod pojmom "celkové ukostření" :?: kostra motora, je vodivé spojenie karosérie s telom motora, ďalej máš ukostrený každý spotrebič, alebo sústavu spotrebičov, napr. ak motor ventilátora na kúrenie...

ak napíšeš kostra motora - každého napadne ukostrenie motora a nie motora kúrenia, alebo stieračov, alebo motora ventilátora na chladiči...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.8.09, 15:51
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: Ukostření motoru
no tak ja myslel treba ukostreni motoru kdyz bylo zminovany, protoze kdyz blbe ukostris motor, tak proud z alternatoru zpusobi ubytek napeti na blbem ukostreni a to se projevvi nizsim napetim v siti a ty jako evidentni lajk to pozorujes pouze na vyssim vykonu ventilatoru. kdybys mel voltmetr, zjistil bys, ze po prekostreni je na nem vyssi napeti.

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


23.8.09, 19:31
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz